abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213564141
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 21:51 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
In dat geval, goeie post ^O^

Moeten ook niet te moeilijk doen :)
Als je het door hebt wordt het nog belachelijker.
Let maar op, dit wordt doorgepushed net als COVID.
Vakman pur sang
pi_213564202
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Als je het door hebt wordt het nog belachelijker.
Let maar op, dit wordt doorgepushed net als COVID.
Dat is in Portugal al de realiteit in de Algarve, waterbassins niet vol, niet zwembad vullen, niet de tuin water geven. Maar daar zit geen complot achter, het water is er op dat moment gewoon niet. De meest simpele oplossing die er al jaren ligt, wordt niet opgepakt. Het water uit het Noorden en Centrum naar de Algarve brengen via kanalen. Monsterproject, dat dan weer wel.
pi_213564225
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 22:06 schreef Managarm het volgende:

[..]
Dat is in Portugal al de realiteit in de Algarve, waterbassins niet vol, niet zwembad vullen, niet de tuin water geven. Maar daar zit geen complot achter, het water is er op dat moment gewoon niet. De meest simpele oplossing die er al jaren ligt, wordt niet opgepakt. Het water uit het Noorden en Centrum naar de Algarve brengen via kanalen. Monsterproject, dat dan weer wel.
Met omgekeerde osmose zeewater zoet maken lukt er niet ?
Vakman pur sang
pi_213575358
Nog even over die 'experts'. Die worden dus gewoon op bestelling geleverd.

https://archive.ph/2024.0(...)ankelijke-experts-in
pi_213575566
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 21:59 schreef Bananenbennie het volgende:

Ik dacht al, Ab is toch eigenlijk een dansleraar :Y
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  woensdag 15 mei 2024 @ 22:21:37 #181
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213575644
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 22:14 schreef Wantie het volgende:

[..]
Lame antwoord, ga er gewoon eens serieus op in. Op het artikel dan. Oneliners schieten we allemaal geen zak mee op.

Dank kan ik ook zeggen "hey daar is de witte jas van het forum weer". Zit jij daarop te wachten? Iedere andere lezer? Neh, denk het niet.
Lach met een schone bips
pi_213575646
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 22:14 schreef Wantie het volgende:

[..]
Waarom dacht je dat?
  woensdag 15 mei 2024 @ 22:22:33 #183
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213575655
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 22:21 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Waarom dacht je dat?
Iedereen houdt nou eenmaal van dansjes *O* *O* *O*
Lach met een schone bips
  woensdag 15 mei 2024 @ 22:29:08 #184
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213575721
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 21:59 schreef Bananenbennie het volgende:

Als serieuze reactie, ik geloof wel dat de overheid teveel gestuurd heeft op bepaalde zaken om de angst erin te krijgen bij mensen. En dat ze daar mensen voor opgetrommeld hebben, zou ik niet van staan te kijken.
Lach met een schone bips
  woensdag 15 mei 2024 @ 22:31:07 #185
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213575746
En nog 2.5e week dan eindelijk vakantie, dus begin wat joliger te worden. Moet er even uit en het gevoel dat het eraan komt doet een mens goed qua humeur :)
Lach met een schone bips
pi_213575813
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 22:29 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Als serieuze reactie, ik geloof wel dat de overheid teveel gestuurd heeft op bepaalde zaken om de angst erin te krijgen bij mensen. En dat ze daar mensen voor opgetrommeld hebben, zou ik niet van staan te kijken.
Uit de WOO stukken blijkt duidelijk wat de werkwijze is en hoe ze met draaiboeken de publieke opinie sturen:

Uit de corona WOB/WOO stukken hebben we dezelfde aanpak gezien.
pi_213575859
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 22:37 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Uit de WOO stukken blijkt duidelijk wat de werkwijze is en hoe ze met draaiboeken de publieke opinie sturen:

[ afbeelding ]

Het artikel noemt geen corona.

Van Covid is al jaren bekend dat de overheid onder andere influencers betaalde om de publieke opinie te beļnvloeden.
  woensdag 15 mei 2024 @ 22:43:59 #188
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213575865
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 22:37 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Laat ik het zo zeggen, bij mij persoonlijk ging er gewoon een belletje rinkelen toen de hele westerse overheid hetzelfde riedeltje begon af te steken bij het begin van Corona... Voor mijn gevoel klopte het gewoon niet wat ik "many moons ago" ook al heb aangegeven hier in BNW. En voor mijn werk spreek ik zoveel mensen dagelijks, mensen die ik dus al jaren spreek, sommigen gevaccineerd. Anderen ongevaccineerd, maar ik heb geen enkele ongevaccineerde gehoord dat ie doodziek van Covid was geweest. Ik hoorde juist vooral meer dat gevaccineerden klaar waren met boosters en shit na ze alsnog zo ziek zijn geweest van Covid. Dat is ook een beetje de reden dat ik de cijfers gewoon niet serieus neem. Ik zie het niet, geloof het niet. Maar tegelijkertijd geloof ik ook niet dat die prikken een tikkende tijdbom zijn.

De echte reden? Ik denk puur geld en aansturen op soort van gehoorzaamheidstraining.
Lach met een schone bips
pi_213575873
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Met omgekeerde osmose zeewater zoet maken lukt er niet ?
Natuurlijk wel, als ze willen maken ze heel Afrika groen.
  woensdag 15 mei 2024 @ 22:47:29 #190
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213575895
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 22:44 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Natuurlijk wel, als ze willen maken ze heel Afrika groen.
Dat schijnt wel een dingetje te zijn, het kan inderdaad wel.. Maar met de huidige luchtstromen zou wanneer Afrika groen zou worden Zuid-Amerika en hun regenwoud afsterven "zeggen de wetenschappers". Ik vraag me dat trouwens ook af. Lijkt me juist dat met meer bos her en der het klimaat meer tot rust komt?
Lach met een schone bips
pi_213575911
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 22:43 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het artikel noemt geen corona.

Van Covid is al jaren bekend dat de overheid onder andere influencers betaalde om de publieke opinie te beļnvloeden.
Ja, maar 'experts' werden niet beļnvloed hoor.
pi_213575938
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 22:43 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Laat ik het zo zeggen, bij mij persoonlijk ging er gewoon een belletje rinkelen toen de hele westerse overheid hetzelfde riedeltje begon af te steken bij het begin van Corona... Voor mijn gevoel klopte het gewoon niet wat ik "many moons ago" ook al heb aangegeven hier in BNW. En voor mijn werk spreek ik zoveel mensen dagelijks, mensen die ik dus al jaren spreek, sommigen gevaccineerd. Anderen ongevaccineerd, maar ik heb geen enkele ongevaccineerde gehoord dat ie doodziek van Covid was geweest. Ik hoorde juist vooral meer dat gevaccineerden klaar waren met boosters en shit na ze alsnog zo ziek zijn geweest van Covid. Dat is ook een beetje de reden dat ik de cijfers gewoon niet serieus neem. Ik zie het niet, geloof het niet. Maar tegelijkertijd geloof ik ook niet dat die prikken een tikkende tijdbom zijn.

De echte reden? Ik denk puur geld en aansturen op soort van gehoorzaamheidstraining.
Nou ja, zelfde riedeltje....

In het VK zaten ze nog uitgebreid feest te vieren toen wij in de eerste lockdown zaten, en leek het pas serieus te worden genomen toen Johnson ziek werd.
Ook de Nederlandse aanpak oogste aanvankelijk veel kritiek in het buitenland, omdat het kabinet inzette op gecontroleerd groepsimmuniteit bereiken.
pi_213575980
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 22:48 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Ja, maar 'experts' werden niet beļnvloed hoor.
Geen idee.
We hadden hier Ab, en die had vooral kritiek op het beleid, dat te halfslachtig was waardoor we onnodig lang in de lockdown zaten.
De rest was volgens mij verbonden aan het OMT en het RIVM, dus die zijn sowieso al bezig met overheidsbelang.

Tja, wat blijft er dan over?

De meeste experts wilden niet in de media verschijnen vanwege de grote hoeveelheid bagger die ze dan over hun heen krijgen vanuit de samenleving.
Het aantal experts dat we zagen was vrij dun gezaaid.
  woensdag 15 mei 2024 @ 22:57:06 #194
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213575988
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 22:51 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nou ja, zelfde riedeltje....

In het VK zaten ze nog uitgebreid feest te vieren toen wij in de eerste lockdown zaten, en leek het pas serieus te worden genomen toen Johnson ziek werd.
Ook de Nederlandse aanpak oogste aanvankelijk veel kritiek in het buitenland, omdat het kabinet inzette op gecontroleerd groepsimmuniteit bereiken.
In hoeverre geloof je dat Johnson echt zo ziek was? Of was dat ook manipulatie?

Nederland inderdaad, om daarna in keiharde lockdown te gaan met avondklok en al. Zodat die eigenwijze Nederlanders zouden begrijpen dat het geen grapje was. Als Nederland meteen in een keiharde lockdown was gegaan hadden wij nuchtere hollanders gezegd.... Fak jullie met jullie ongein.

En ja ik ontken ook niet dat er mensen echt gruwelijk ziek zijn geweest, en ook nu nog hinder ondervinden. Hell, ik heb in 2020 ook nog 8 maanden last van mijn longen gehad. Maar dat kan met iedere ziekte gebeuren.
Lach met een schone bips
pi_213576019
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 22:47 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Dat schijnt wel een dingetje te zijn, het kan inderdaad wel.. Maar met de huidige luchtstromen zou wanneer Afrika groen zou worden Zuid-Amerika en hun regenwoud afsterven "zeggen de wetenschappers". Ik vraag me dat trouwens ook af. Lijkt me juist dat met meer bos her en der het klimaat meer tot rust komt?
Al die bossen hebben ook CO2 nodig als voeding.
Dus ipv het subsidiėren van hybride wagens kunnen ze beters wagens met dikke V8 motoren gaan subsidiėren.
pi_213576027
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 22:57 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
In hoeverre geloof je dat Johnson echt zo ziek was? Of was dat ook manipulatie?
Gezien zijn postuur en leeftijd zou ik inderdaad verwachten dat hij er flink ziek van kan worden.

Ik zie ook geen reden om zoiets te faken.

quote:
Nederland inderdaad, om daarna in keiharde lockdown te gaan met avondklok en al.
Avondklok kwam pas veel later, en de lockdown was een lachertje vergeleken met andere Europese landen, waar je geeneens naar buiten mocht.

quote:
Zodat die eigenwijze Nederlanders zouden begrijpen dat het geen grapje was. Als Nederland meteen in een keiharde lockdown was gegaan hadden wij nuchtere hollanders gezegd.... Fak jullie met jullie ongein.

En ja ik ontken ook niet dat er mensen echt gruwelijk ziek zijn geweest, en ook nu nog hinder ondervinden. Hell, ik heb in 2020 ook nog 8 maanden last van mijn longen gehad. Maar dat kan met iedere ziekte gebeuren.
Punt is dat het niet zo was dat alle landen met hetzelfde kwamen aan het begin van de pandemie.
Elk land trok zijn eigen plan en er was destijds verbazing dat er geen eenduidige Europese aanpak was.
  woensdag 15 mei 2024 @ 23:02:20 #197
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213576033
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 23:00 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Dus ipv het subsidiėren van hybride wagens kunnen ze beters wagens met dikke V8 motoren gaan subsidiėren.
In dat opzicht lijkt China het wel aardig te doen met hun beplanting van de Gobi woestijn stukje bij beetje.. En de lucht is zooooooo schoon daar.
Lach met een schone bips
pi_213576068
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 23:00 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Voordat we fossiele brandstoffen gingen opstoken was er voldoende CO2 voor de natuur.

Er is geen enkele reden om daar annno 2024 nog meer CO2 aan toe te voegen.
pi_213576084
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 22:56 schreef Wantie het volgende:
De meeste experts wilden niet in de media verschijnen vanwege de grote hoeveelheid bagger die ze dan over hun heen krijgen vanuit de samenleving.
Het aantal experts dat we zagen was vrij dun gezaaid.
Nee men wilde alleen die experts die het gewenste narratief ondersteunden. Wetenschappers met een ander geluid - en die waren er genoeg - waren daardoor alleen welkom bij kanalen als ON, blckbx en de nieuwe wereld.
  woensdag 15 mei 2024 @ 23:08:00 #200
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213576092
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 23:01 schreef Wantie het volgende:
Ik zie ook geen reden om zoiets te faken.
Ik denk ook wel dat dit een beetje het verschil is tussen jouw denkwijze en hier de meeste BNW'ers. Je mist het punt van agenda 2030 een beetje met meer overheidscontrole en regeltjes en dit een test was om te kijken hoe mensen reageren op QR's en shit.

Ik persoonlijk reageer allergisch op shit als QR's e.d. om iets te moeten bewijzen. En dat terwijl de forum beheerder een kopie van mijn paspoort heeft. Maar ik ga me niet overal met een QR laten inchecken en laten volgen. En dat is wel een ding wat serieus veel meer gaat gebeuren ben ik bang de komende jaren.
Lach met een schone bips
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')