Dus het is niet je eigen mening?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is mij hier verteld.
Agenda 2030 is evil.
Kappen met dat vervelend doen nu. Als je hier nu alleen maar aan het trollen bent dan is het vrij simpel. Dus ga even normaal reageren op een manier waarop jij dat best kunt. En ik ben er nu serieus over. Het is echt niet leuk meer.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is mij hier verteld.
Agenda 2030 is evil.
Maandag tot Vrijdag werken is mij al teveelquote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:43 schreef Candymannetje het volgende:
Heb niet zo veel meer te vertellen eigenlijk.
Ga zo slapen want morgen weer werken.
Ik begrijp die reactie niet, je haalde zelf een tijdje geleden agenda 2030 nog aan als voorbeeld.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kappen met dat vervelend doen nu. Als je hier nu alleen maar aan het trollen bent dan is het vrij simpel. Dus ga even normaal reageren op een manier waarop jij dat best kunt. En ik ben er nu serieus over. Het is echt niet leuk meer.
En geen reacties van "ja maar hij zegt" en "dit was toch de vraag"... Het is nu gewoon klaar Wantie. Doe met dit advies wat je wil. Maar deze manier van een topic verzieken is gewoon nu afgelopen. Het is finito, klaar en basta op deze manier![]()
Zelfs ik heb nu mijn tolerantie grens bereikt. En dat gebeurd niet snel.
Bij mij de vermoorde onschuld spelen werkt niet echt maat, je weet zelf ook wat je aan het uitlokken bent door je manier van posten. Het is gewoon klaar nu, je post gewoon mee op een normale manier zonder reacties van anderen uit te lokken of post niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 23:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik begrijp die reactie niet, je haalde zelf een tijdje geleden agenda 2030 nog aan als voorbeeld.
Mooie lijst met verkooppraatjes. Vooralsnog gaat het nog niet de goede kant op.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Even de punten bekeken:
[..]
Dat precies de punten die we niet zouden moeten nastreven.
Ik moest echt grinniken bij, de "rijkdom" eerlijker verdelen... Ja ja, die gasten gaan hun rijkdom wel met ons delenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 23:23 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Mooie lijst met verkooppraatjes. Vooralsnog gaat het nog niet de goede kant op.
"Minder ongelijkheid in een land en tussen landen" klinkt allemaal als een communistische utopie.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 23:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik moest echt grinniken bij, de "rijkdom" eerlijker verdelen... Ja ja, die gasten gaan hun rijkdom wel met ons delenNee ze maken iedereen arm
![]()
Behalve?
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 23:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik moest echt grinniken bij, de "rijkdom" eerlijker verdelen... Ja ja, die gasten gaan hun rijkdom wel met ons delenDus gelijkheid tussen landen. Nee ze maken iedereen arm
![]()
Behalve?
Jij snapte waar ik op doeldequote:Op vrijdag 17 mei 2024 23:40 schreef QAnonn het volgende:
[..]
"Minder ongelijkheid in een land en tussen landen" klinkt allemaal als een communistische utopie.
Dus dat hele agenda 2030 draait op niets uit.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 23:23 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Mooie lijst met verkooppraatjes. Vooralsnog gaat het nog niet de goede kant op.
Niet iets wat goed is voor de normale bevolking. Vast wel iets wat gunstig is voor de hoge heren.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 09:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus dat hele agenda 2030 draait op niets uit.
Heb je daar een voorbeeld van?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 09:25 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Niet iets wat goed is voor de normale bevolking. Vast wel iets wat gunstig is voor de hoge heren.
Alles wordt elk jaar duurder en daar bovenop gaat de belasting elk jaar omhoog. Er komt dus meer armoede niet minder.quote:
Maar is dat het gevolg van agenda 2030?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 09:44 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Alles wordt elk jaar duurder en daar bovenop gaat de belasting elk jaar omhoog. Er komt dus meer armoede niet minder.
https://www.logitechg.com(...)ging.943-000109.htmlquote:Op zaterdag 18 mei 2024 00:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
Maar goed, belangrijker probleem nog. De batterijen van mijn muis zijn bijna leegLogitech MX set, batterijen zouden jaar mee moeten gaan.. Leugens, 2e keer al binnen jaar. Misschien maak ik er ooit nog topic in KLB over.
Jij denkt dat dat voor 2030 is opgelost? Zou je dan niet verwachten dat de trend dan de andere kant op zou moeten gaan. Want dat zijn de plannen volgens jouw lijstje.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 09:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar is dat het gevolg van agenda 2030?
Ik dacht zelf meer grotendeels het gevolg van de pandemie, waar overheden met geld hebben lopen strooien en economieën een tijd hebben stilgestaan.
En vlak daarna de oorlog in Oekraïne.
Het is niet mijn lijstje he.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 10:09 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Jij denkt dat dat voor 2030 is opgelost? Zou je dan niet verwachten dat de trend dan de andere kant op zou moeten gaan. Want dat zijn de plannen volgens jouw lijstje.
Maar waarom gebruik je nog het besturingssysteem van die kerel dan?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 23:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Jij snapte waar ik op doeldeHet mooie is ook wel, ik ben van mening dat iedereen een bestaansrecht heeft op een mooi niveau. Maar dat een stel van dat soort "mensen" ik noem ze maar even zo denken dat zij kunnen beslissen wat het overgrote deel van de wereldbevolking moet doen omdat zij dat als het beste zien? Nee nooit dat ik daar in mee ga..
Gelijkheid, ik zie nog die foto van Jeff Bezos op zijn jacht met zijn familie zonder mondkapjes op het zonnedek liggen terwijl personeel ze drankjes serveert MET mondkapje. Gelijkheid is inderdaad heel belangrijk voor die "mensen"![]()
Heb degene waar ik het meest van kots (ja diegene die het besturingssysteem waar ik nu op zit gejat heeft) Interviews zien geven waar de interviewer een mondkapje moest dragen.. En ook waar hij lachend zei "de volgende pandemie zullen de mensen wel bang worden" met een lach op zijn gezicht.
Diezelfde gast stond in Afrika op de foto om kinderen met experimentele vaccins in te spuiten terwijl ie geen dokter noch verpleegkundige is..
Ja de plannen die die lui hebben, ik zeg
Nee, dat is er heel kort op.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 11:27 schreef Candymannetje het volgende:
2030 is niet haalbaar,dat hebben ze al toegeven.
Ze richten zich nu op 2035 maar dat zullen ze ook wel niet redden.
Wat vind je van deze muis? Die moet je ondersteboven opladenquote:Op zaterdag 18 mei 2024 00:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
Maar goed, belangrijker probleem nog. De batterijen van mijn muis zijn bijna leegLogitech MX set, batterijen zouden jaar mee moeten gaan.. Leugens, 2e keer al binnen jaar. Misschien maak ik er ooit nog topic in KLB over.
Sowieso is het kopen van Apple een faal. Technologisch best goed, maar de arrogantie, jailing en vendor lock-in is voor mij een no go.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 11:59 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Wat vind je van deze muis? Die moet je ondersteboven opladen![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |