Controlequote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bedoel je controle of je gewoon aan regeltjes houden wat je lastig vind?
Welke controle vind er plaats in nederland waarvan je serieus hinder ondervindt?quote:
Controle over de manier van leven door middel van manipulatie.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Welke controle vind er plaats in nederland waarvan je serieus hinder ondervindt?
Oen concreet welke controle waarop is dat dan?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:05 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Controle over de manier van leven door middel van manipulatie.
Het opdringen van vegetarisch eten, digitaal betalen, elektrisch rijden, Woke ideologie en zo kan ik nog wel even door gaan.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oen concreet welke controle waarop is dat dan?
De controle bij de supermarkt als steekproef of je je boodschappen gescand hebt?
Of welke controle praat je over?
Heeft mij nog nooit iemand opgedrongen vegetarisch te eten.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:26 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Het opdringen van vegetarisch eten, digitaal betalen, elektrisch rijden, Woke ideologie en zo kan ik nog wel even door gaan.
Ze gaan heus geen mes op je keel zetten om vegetarisch te eten.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heeft mij nog nooit iemand opgedrongen vegetarisch te eten.
Cash geld bestaat nog en alle subsidie is van electrische auto’s en die markt is compleet ingestort.
Dus wat is die controle?
Sowieso is dat geen controle.
Er is zoveel niet te eten op een hoop scholen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:35 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ze gaan heus geen mes op je keel zetten om vegetarisch te eten.
Maar kijk hoe het opgedrongen wordt op scholen bijvoorbeeld.
Bij een groot aantal scholen is er alleen maar vegetarisch eten te krijgen, op die manier proberen ze een vegetarische generatie te creren.
Ga je me nu liken omdat jij dit deel van dit topic geopend heb en omdat ik jou bedoel..... Ga je schamen, ik bedoel deel 1 van dit topicquote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:35 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Bij een groot aantal scholen is er alleen maar vegetarisch eten te krijgen, op die manier proberen ze een vegetarische generatie te creren.
Cash geld bestaat nog maar de CBDC komt er aan en cash geld gaat gedemoniseerd en uitgefaseerd worden.
Emissievrije zones vergeten?
Op die manier proberen ze je in zo'n elektrische blackbox te krijgen die ze op afstand uit kunnen zetten.
Vroegah toen ik nog een kleine LYLT was en op HBO aan het rondkoekeloeren was, meer deed ik niet was er best ruime keuze. Van frikandellen tot saucijzenbroodjes. Mooie tijden waren dat.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:36 schreef ems. het volgende:
[..]
Er is zoveel niet te eten op een hoop scholen.
Ah, het was een complot om jouw aderen dicht te laten slibben en je vet te mesten zodat je dik en hopeloos werd.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vroegah toen ik nog een kleine LYLT was en op HBO aan het rondkoekeloeren was, meer deed ik niet was er best ruime keuze. Van frikandellen tot saucijzenbroodjes. Mooie tijden waren dat.
Fuck, ben er dus toch ingetraptquote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:46 schreef ems. het volgende:
[..]
Ah, het was een complot om jouw aderen dicht te laten slibben en je vet te mesten zodat je dik en hopeloos werd.
Nee hoor, jij bent wel een goeie gastquote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ga je me nu liken omdat jij dit deel van dit topic geopend heb en omdat ik jou bedoel..... Ga je schamen, ik bedoel deel 1 van dit topic
Dacht al dat ik hier even boos moest gaan worden, gebeurt niet snel maar als................. Bwoh.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:48 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Nee hoor, jij bent wel een goeie gast
Mijn dochter zit op middelbaar en daar zijn ook alleen frituur snacksquote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vroegah toen ik nog een kleine LYLT was en op HBO aan het rondkoekeloeren was, meer deed ik niet was er best ruime keuze. Van frikandellen tot saucijzenbroodjes. Mooie tijden waren dat.
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn dochter zit op middelbaar en daar zijn ook alleen frituur snacks
oh ohquote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:46 schreef ems. het volgende:
[..]
Ah, het was een complot om jouw aderen dicht te laten slibben en je vet te mesten zodat je dik en hopeloos werd.
Ze krijgt gewoon brood mee en geen geld voor snacks dus…quote:
Kan met een benzine auto ook hoor, daarvoor hoef je niet electrisch te rijden.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:35 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Cash geld bestaat nog maar de CBDC komt er aan en cash geld gaat gedemoniseerd en uitgefaseerd worden.
Emissievrije zones vergeten?
Op die manier proberen ze je in zo'n elektrische blackbox te krijgen die ze op afstand uit kunnen zetten.
Klopt, wel is er veel benvloeding.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze krijgt gewoon brood mee en geen geld voor snacks dus…
Het is allemaal zo slecht nog niet in NL![]()
Even de punten bekeken:quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat is er eigenlijk mis met agenda 2030?
Misschien is het wel een super doordachte methode door mensen met meer intellect dan de gemiddelde Telegraaf lezer en is enorm goed voor de mensheid in het westen als geheel.
Waarom is alles altijd “heel slecht”, een bondgenootschap dat als een superhero velein de mensheid wil vernietigen?
Dat is toch geheel niet logisch?
Dat precies de punten die we niet zouden moeten nastreven.quote:Alle vormen van armoede tegengaan
Geen honger, wel duurzame landbouw en goede voeding
Goede gezondheid en welzijn
Goede kwaliteit van onderwijs
Dezelfde rechten en kansen voor mannen en vrouwen
Schoon water en sanitaire voorzieningen en duurzaam omgaan met water
Betaalbare duurzame energie
Goede banen, duurzame economische groei en eerlijke verdeling van welvaart
Duurzame industrie, innovatie en infrastructuur
Minder ongelijkheid in een land en tussen landen
Duurzame, veilige en veerkrachtige steden en gemeenschappen
Verantwoorde consumptie en productie
Klimaatverandering tegengaan
Duurzaam gebruik van de oceanen en zeen
Beschermde ecosystemen, bossen en biodiversiteit
Vrede, veiligheid en rechtvaardigheid
Wereldwijde samenwerking om de doelen te bereiken
Waarom niet?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Even de punten bekeken:
[..]
Dat precies de punten die we niet zouden moeten nastreven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |