Ook twee steden waar je niet verlegen zit aan hotel capaciteit.quote:Op zondag 12 mei 2024 15:10 schreef Fred_B het volgende:
Dat zijn alvast twee plaatsen dichtbij de grens, dus dat zou gunstig zijn voor de fans.
Wie leest dit in zijn hoofd nog meer in een Zwitser-Duits accent?quote:Op zondag 12 mei 2024 15:06 schreef Cirilico het volgende:
[ x ]
De president van het kanton Basel-Stadt wil het in Basel houden.
quote:Malmö: "We took a break from #Eurovision for a while."
The first statement came from Malmö, which hosted Eurovision again this year after 2013.
"It cannot be said that we had a very good year, but it was not bad either. It was a tense year and it was very costly in terms of security. If Sweden wins next year and we receive an offer, we will reject it. We do not have the strength or desire to host it for a long time."
Nederland zit natuurlijk wel met de situatie dat we binnenlands allerlei dingen organiseren voor het songfestival.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:24 schreef NailQueen het volgende:
Nu het onduidelijk is of Nederland volgend jaar meedoet denk ik dat de EBU er alles aan gaat doen om Turkije terug te halen. Sertab Erener als intervalact was de zoveelste smeekpoging.
Dat voelde je ook daar ook wel in alles, maar ook wel in de productie. Het voelde allemaal een beetje vermoeid aan bij alles en iedereen na 3 keer in 11 jaar.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:07 schreef Fred_B het volgende:
Alvast voor 2026 of later, want als Zweden wint, hoeft het voor Malmö daar niet meer plaats te vinden.
[..]
Monaco zou ook nog kunnenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:53 schreef Cyan9 het volgende:
Wat betreft landen die volgend jaar kunnen terugkeren (even de ophef buiten beschouwing latend), Montenegro en Noord-Macedonië hebben dit jaar alle shows uitgezonden, wat een vereiste is om volgend jaar mee te doen.
Ook Kosovo heeft alles uitgezonden.
Ik weet niet of de EBU zin heeft in een ESF in Geneve. Daar is immers het hoofdkwartier van de EBU gevestigd, dus met een beetje pech hebben ze dan een week lang elke dag duizenden schuimbekkende demonstranten voor de deur.quote:Op zondag 19 mei 2024 12:31 schreef Nexum het volgende:
Het wordt Geneva of Zurich denk ik. Basel is net iets te klein en Bern heeft wel de grootste arena van het land met 17K mensen maar volgens mij niet de juiste infrastructuur.
Ik denk idd dat het Zurich wordtquote:Op zondag 19 mei 2024 12:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik weet niet of de EBU zin heeft in een ESF in Geneve. Daar is immers het hoofdkwartier van de EBU gevestigd, dus met een beetje pech hebben ze dan een week lang elke dag duizenden schuimbekkende demonstranten voor de deur.
Volgens dit artikel is deelname bevestigd, maar weet niet of het voor of na de shitshow is bevestigd.quote:Op zondag 19 mei 2024 15:00 schreef NailQueen het volgende:
Ik weet niet of het ergens behandeld is en ik weet ook niet echt een juiste topic hiervoor dus daarom maar hier. Gaat Nederland nog wel meedoen aan het JESF? De audities voor Junior songfestival zijn in volle gang maar misschien dat de commissie later besluit dat de winnaar niet naar JESF gaat?
Gelukkig hoeft de winnaar niet automatisch te organiserenquote:Op maandag 20 mei 2024 11:09 schreef Em31 het volgende:
Zou toch wat zijn dat de boel straks nog meer uit de hand gaat lopen tussen de AVROTROS en de EBU en dat je dan het Junior Songfestival wint.![]()
Dat lijkt me ook geen goed idee nee, maar je zit waarschijnlijk wel met hetzelfde team en ook met dat social media team. Lijkt me sowieso geen ideale situatie, maar wie weet verandert er de komende maanden nog wat.quote:Op maandag 20 mei 2024 11:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gelukkig hoeft de winnaar niet automatisch te organiseren![]()
Al zou ik er de voorkeur aan geven dat de kinderen in dit verhaal niet het slachtoffer worden van het domme geruzie van de grote mensen.
Dat is al bijna twintig jaar geen vereiste meer om het volgend jaar mee te doen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:53 schreef Cyan9 het volgende:
Wat betreft landen die volgend jaar kunnen terugkeren (even de ophef buiten beschouwing latend), Montenegro en Noord-Macedonië hebben dit jaar alle shows uitgezonden, wat een vereiste is om volgend jaar mee te doen.
Weet je het zeker? Ik zie dat nog regelmatig voorbij komen als argumentatie.quote:Op maandag 20 mei 2024 15:04 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Dat is al bijna twintig jaar geen vereiste meer om het volgend jaar mee te doen.![]()
Ja, in de jaren 00 was het wel een voorwaarde maar tegenwoordig niet meer. Staat niet meer in de regels. Zeker nu de EBU wat moeite heeft met genoeg deelnemers te vinden doen ze daar niet moeilijk over.quote:Op maandag 20 mei 2024 15:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Ik zie dat nog regelmatig voorbij komen als argumentatie.
https://x.com/eurovisn_tu(...)l0kO3D_wfYnZbrNLmumQquote:President Erdoğan targeted Eurovision.
"We understand better what a good decision we made by keeping Turkey away from Eurovision disgrace for 12 years."
Vuile hond is het echt waar. Eurovisie is het minste van Turkije’s problemen maar zijn houding richting LHBTers is zo walgelijk.quote:Op maandag 20 mei 2024 20:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
https://x.com/eurovisn_tu(...)l0kO3D_wfYnZbrNLmumQ
quote:EUROVISION SONG CONTEST X MOROCCANOIL
Moroccanoil is thrilled to have once again been the Presenting Partner of The Eurovision Song Contest! See you in Switzerland for the Eurovision Song Contest 2025!
https://eurovision.moroccanoil.com/
‘Have once again been’ leest wel als iets dat is geweest (dit jaar), niet als een bevestiging van een partnership dat ook in 2025 vast staat. Dat see you in Switzerland is vrij algemeen. (Zie mij hoop houdenquote:
De intervalact met Sertab Erener, de zoveelste verzoeningspoging, heeft niet geholpen. Helaas.quote:Op maandag 20 mei 2024 20:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
https://x.com/eurovisn_tu(...)l0kO3D_wfYnZbrNLmumQ
Als dit wordt gehonoreerd ben ik heel benieuwd wat landen als Servië gaan doen... in ieder geval voer voor nog meer politiekquote:
6-8-10 iddquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:06 schreef Fred_B het volgende:
10 mei 2025 is het eenjarig herdenkmoment van de totale chaos op de dag van de juryfinale dit jaar wordt genoemd als vermoedelijke datum voor het volgende ESF.
enige wat dat in de weg zit is Halve finale Europa League op 8 meiquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:06 schreef Fred_B het volgende:
10 mei 2025 is het eenjarig herdenkmoment van de totale chaos op de dag van de juryfinale dit jaar wordt genoemd als vermoedelijke datum voor het volgende ESF.
Van Eurovoix.quote:ARD has confirmed Germany will take part in the Eurovision Song Contest 2025 in Switzerland.
(…)
Stefan Raab is reported to be working on a new selection format to revamp Germany’s fortunes in the contest. The host of Eurovision 2011 in Düsseldorf is now creating a new format alongside media-director Daniel Rosemann.
Kosovo is niet lid van de ITU en dat is vereiste om ook volwaardig lid te zijn van de EBU. We gaan Kosovo nooit zien op het songfestvialquote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als dit wordt gehonoreerd ben ik heel benieuwd wat landen als Servië gaan doen... in ieder geval voer voor nog meer politiek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |