https://www.instagram.com(...)MTdnZmRvMXE1aDQ3Zg==quote:Op zondag 12 mei 2024 12:26 schreef Funzel het volgende:
Dat eindeloze gebash op Alaflip begint wel een beetje een vermoeiende act te worden.
Arrosticini kebabs noemen, wat een proleten.quote:Op zondag 12 mei 2024 12:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://www.instagram.com(...)MTdnZmRvMXE1aDQ3Zg==
Hier de reden waarom ie er geen kloten van kon gisteren.
Het altijd professionele wielrennen waar ze tegenwoordig zo goed op hun voedsel letten. En dan halverwege de koers zomaar wat vlees van de barbecue snaaien.quote:Op zondag 12 mei 2024 12:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://www.instagram.com(...)MTdnZmRvMXE1aDQ3Zg==
Hier de reden waarom ie er geen kloten van kon gisteren.
Wel de vraag met hoeveel sprintersquote:Op zondag 12 mei 2024 12:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik geleuf dat we gaan sprinten.
Het verschilt gigantisch per team hè, nog steeds.quote:Op zondag 12 mei 2024 12:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het altijd professionele wielrennen waar ze tegenwoordig zo goed op hun voedsel letten. En dan halverwege de koers zomaar wat vlees van de barbecue snaaien.
quote:Op zondag 12 mei 2024 13:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het verschilt gigantisch per team hè, nog steeds.
het was een Lars van de(n) Berg denk ik, maar ik heb het afgelopen uur niet gekekenquote:Op zondag 12 mei 2024 13:36 schreef Mansjester het volgende:
Wie is die co commentator bij Eurosport die ook wielrenner is?
het excuus is geloof ik dat het 100 km bergaf is en dus korter aanvoeltquote:Op zondag 12 mei 2024 13:38 schreef franklop het volgende:
Dit soort etappes moeten ze niet 200+ km maken
Ik vind hem top. Fijne stem om naar te luisteren, is duidelijk een intelligente kerel, hij weet wanneer hij moet praten en zijn mond moet houden en hij heeft interessante inzichten over de koers. Mogen ze vaker uitnodigen.quote:Op zondag 12 mei 2024 13:37 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
het was een Lars van de(n) Berg denk ik, maar ik heb het afgelopen uur niet gekeken
Hij is die renner die tijdens een koers flauw viel en nu 3 maanden gedwongen rust moet houden, vandaar dat ie bij Euros kan aanschuiven
Schaafmann is het toch?quote:Op zondag 12 mei 2024 15:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Schachmann heeft eindelijk eens benen en dan gaat ie weer onderuit.
Gelukkig zat er een man achter het stuur.quote:Op zondag 12 mei 2024 16:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Even een filmpje tussendoor dan maar.
Ho, ho, ho. Kijk nou wat ie doet.
wtfquote:Op zondag 12 mei 2024 16:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Of zelfs lekker met je fiets en dan gaan filmenquote:Op zondag 12 mei 2024 16:37 schreef Szura het volgende:
Lekker op de weg gaan staan terwijl ze met 60 per uur langskomen
Dit bandje kan hij toch mooi weer opsturen naar Vasseur en Bernaudeau.quote:
Hij is wel een van de renners die de Giro kleurr tot nu toe.quote:Op zondag 12 mei 2024 16:55 schreef McGrath het volgende:
Ja, we kunnen er een beetje lacherig om doen, maar hij doet in ieder geval zijn best om er iets van te maken voor de ploeg nu Merlier is gelost
Eensch.quote:Op zondag 12 mei 2024 16:55 schreef McGrath het volgende:
Ja, we kunnen er een beetje lacherig om doen, maar hij doet in ieder geval zijn best om er iets van te maken voor de ploeg nu Merlier is gelost
Hier gaat iets niet goed.quote:Op zondag 12 mei 2024 17:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
En tuurlijk. N nler wint maar we gaan meteen weer terug naar die oervervelrnde studii
Maar Jipquote:Op zondag 12 mei 2024 17:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
En tuurlijk. N nler wint maar we gaan meteen weer terug naar die oervervelrnde studii
Ploegmaat Molano helpen?quote:Op zondag 12 mei 2024 17:09 schreef VoMy het volgende:
Pogacar is hier toch gewoon een klein kind van 25? Waar was dit goed voor?
Niks mis mee met Jip in de studii.quote:Op zondag 12 mei 2024 17:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Knechten voor Molano om iets terug te doen voor al het werk?quote:Op zondag 12 mei 2024 17:09 schreef VoMy het volgende:
Molano een kans geven, die wordt 3e. Zo raar is het toch allemaal niet?quote:Op zondag 12 mei 2024 17:09 schreef VoMy het volgende:
Ganna zat wel een tijdje in derde positie achter een Alpecin en Jayco man geloof ikquote:Op zondag 12 mei 2024 17:11 schreef Marcoss het volgende:
Normaal gesproken wordt de achtervolging nog wel gehinderd door ploeggenoten, maar Ineos deed dat nu niet..
(al is dat meestal ook vrij irritant)
Het is gewoon nooit goed bij sommige lieden. Doe je nooit iets voor je ploeggenoten zoals Roglic zeikt men ook….quote:Op zondag 12 mei 2024 17:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Molano een kans geven, die wordt 3e. Zo raar is het toch allemaal niet?
Alpecin was helemaal nergens te zien in de slotfasequote:Op zondag 12 mei 2024 17:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Alpecin de hele dag gewerkt voor Groves die niet in het stuk voorkomt.
Ja dat had Mayrhofer moeten zijn 🌧quote:
Oeiquote:
De hele ploeg weer keurig opgerookt zodat ze in de finale geen mannetjes meer hadden. Misschien bagger als Sjimmie Janssens en Tobias Bayer een keer upgraden.quote:Op zondag 12 mei 2024 17:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Alpecin de hele dag gewerkt voor Groves die niet in het stuk voorkomt.
Helemaal gemist. Dit was mijn eerste gedachte maar omdat het commentaar hem niet noemde en ik hem ook niet echt had gezien, had ik dit al doorgestreept.quote:
In reacties vindt ie daarna dat Lemmen (uit vorm) en Kruijswijk mee moest. En daarna in een andere reactie nog Kuss.quote:Op zondag 12 mei 2024 17:13 schreef VoMy het volgende:
[..]
Oei
Ja en je verliest Bouwman en Keldermerckx in de aanloop, dat vergeet deze grapjas even. Soms zit het tegen. De klassiekerploeg had het zwaarder te verduren; bovendien heb je voor plek 7 sowieso geen knecht nodig.
Die overleeft dit soort etappes wel vaker toch? Al is hij, net als in sprints zelf, enorm wisselvalligquote:
Accentloos.quote:
En bovendien kan iemand als Uijtdebroeks prima in het treintje van UAE en Ineos plaatsnemen om naar een top 10 plekje te rijden. Zo veel steun heb je dan ook niet nodig.quote:Op zondag 12 mei 2024 17:13 schreef VoMy het volgende:
[..]
Oei
Ja en je verliest Bouwman en Keldermerckx in de aanloop, dat vergeet deze grapjas even. Soms zit het tegen. De klassiekerploeg had het zwaarder te verduren; bovendien heb je voor plek 7 sowieso geen knecht nodig.
Vergeet de VAL van WOUT niet.quote:Op zondag 12 mei 2024 17:13 schreef VoMy het volgende:
[..]
Oei
Ja precies, misschien nog fijn als iemand een bidon aan kan geven, maar dan stuur je maar iemand mee in de vroege vlucht die er één geeft als ze ingehaald worden.quote:Op zondag 12 mei 2024 17:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En bovendien kan iemand als Uijtdebroeks prima in het treintje van UAE en Ineos plaatsnemen om naar een top 10 plekje te rijden. Zo veel steun heb je dan ook niet nodig.
We zaten hier ook te klagen over het slechte asfalt en alle debielen die op de weg gaan staan.quote:Op zondag 12 mei 2024 17:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Boomer G is weer eens ziedend.
Al is fietsen in Napels uiteraard geen aanrader.
Iemand van WF, geloof ikquote:Op zondag 12 mei 2024 17:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Welke kutbelg heeft dit dan weer bedacht
https://www.wielerflits.n(...)n-bokaal-olav-kooij/quote:
Verlasco ook nog 13equote:
Dat zal Krieger zijn geweest, we noteren een DNF.quote:Op zondag 12 mei 2024 17:27 schreef McGrath het volgende:
Daarnaast was er een valpartij waarbij ze alleen Marcellusi lieten zien maar er lag er één (van Tudor?) nog slechter bij toen ze de herhaling afkapten.
Ik ben de trotse bezitter van een Veni, Vidi, Bini-shirt, maar verder doe ik absoluut niet mee aan deze onzin.quote:Op zondag 12 mei 2024 18:39 schreef Pistolero het volgende:
https://www.teamvismaleas(...)-t-shirt-olav-kooij/
Eerlijk is eerlijk, Visma zit er wel altijd meteen bovenop qua commercie bij elke speciale overwinning. Ik neem aan dat je deze al besteld hebt voor je collectie @:Rellende_Rotscholier .
31 euro voor een t-shirt, plus 4,41 euro verzending? Absurd.quote:Op zondag 12 mei 2024 18:39 schreef Pistolero het volgende:
https://www.teamvismaleas(...)-t-shirt-olav-kooij/
Eerlijk is eerlijk, Visma zit er wel altijd meteen bovenop qua commercie bij elke speciale overwinning. Ik neem aan dat je deze al besteld hebt voor je collectie @:Rellende_Rotscholier .
Gek dat daar verder niks over te lezen isquote:Op zondag 12 mei 2024 18:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat zal Krieger zijn geweest, we noteren een DNF.
quote:Op zondag 12 mei 2024 19:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
Gek dat daar verder niks over te lezen is
Ja viel mij ook wel op, maar de valpartij laten zien en wie er bij betrokken is is wat mij onderdeel van de koers, dat ze dan aan de beademing de ambulance ingeduwd worden hoeft voor mij niet op beeld.quote:Op zondag 12 mei 2024 21:29 schreef Chiappucci het volgende:
Valt me wel op dat de regie van de Giro weinig aandacht besteed aan de valpartijen deze ronde. Meestal is het even kort in beeld en daarna geen enkele herhaling meer.
oh van mij mag het er allemaal op! en dan kijk ik het 's avonds ook nog in 10 talen terug op Eurosportquote:Op zondag 12 mei 2024 21:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja viel mij ook wel op, maar de valpartij laten zien en wie er bij betrokken is is wat mij onderdeel van de koers, dat ze dan aan de beademing de ambulance ingeduwd worden hoeft voor mij niet op beeld.
De commentator heeft er een brok in de keel van.quote:Op zondag 12 mei 2024 16:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Ook wel bijzonder dat Mezgec nergens te bekennen was om iets te doen en uiteindelijk eindigt in het wiel van Ewan.quote:Op zondag 12 mei 2024 17:12 schreef Marcoss het volgende:
Ewan met een ouderwetse "ik laat gezellig lopen"-sprint
Ja klopt, ietsje uitgebreider mag van mij ook wel. Dat je in elk geval een overzicht hebt wie erbij betrokken is en wie er wel/niet meteen verder kan.quote:Op zondag 12 mei 2024 21:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja viel mij ook wel op, maar de valpartij laten zien en wie er bij betrokken is is wat mij onderdeel van de koers, dat ze dan aan de beademing de ambulance ingeduwd worden hoeft voor mij niet op beeld.
Misschien is het ergens juist goed als dat wel gebeurt. Niet uit ramptoerisme, maar zodat het voor iedereen duidelijk is wat voor consequenties zo'n valpartij kan hebben.quote:Op zondag 12 mei 2024 21:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |