Ok, ik zal mijn best moeten gaan doen om überhaupt de top 10 in te gaan komen.quote:Op zondag 12 mei 2024 02:44 schreef Strani het volgende:
Ondertussen gaan we even naar de Green Room met een tussenstand van de SC top 5 voor deze maand:
1 849 Redefine
2 448 Strani
2 448 Fred_B
4 403 Nattekat
5 351 Moira
Mag ik een eerste reactie van je, @:Redefine ?
Blijf van Moira af hoor!!quote:Op zondag 12 mei 2024 02:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
[..]
Dat zou het pas zijn als ze nummer 5 Moira uit de uitslag zouden halen.
Ik ben slechts deelnemer he, ik ga daar niet overquote:
Ik vermoed dat ik straks weer ogenschijnlijk van de ESF-aardbodem verdwijn tot ergens in februari 2025 ofzoquote:Op zondag 12 mei 2024 02:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar nu doorzetten hè! Er zitten heel veel hongerige wolven op je hielen.
Misschien red je het met de sympathy votes posts.quote:Op zondag 12 mei 2024 02:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok, ik zal mijn best moeten gaan doen om überhaupt de top 10 in te gaan komen.
Ik ga dit niet liken want dat vind ik gewoon heel verdrietig Moiraquote:Op zondag 12 mei 2024 02:48 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik straks weer ogenschijnlijk van de ESF-aardbodem verdwijn tot ergens in februari 2025 ofzo
quote:Op zondag 12 mei 2024 02:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ga dit niet liken want dat vind ik gewoon heel verdrietig Moira
Als ze haar hark bij zich heeft kan ze iedereen van zich af houden.quote:
Ik kan de Spaanse koning wel vragen of we Leiden niet weer eens kunnen aanvallen anders?quote:Op zondag 12 mei 2024 02:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien red je het met de sympathy votes posts.
Die zullen wel van Epiales moeten komen, denk ik dan.quote:Op zondag 12 mei 2024 02:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien red je het met de sympathy votes posts.
Ik like jouw reactie en dan kunnen anderen ook weer mijne liken zodat we om de zoveel posts dan Bambie's "Fuck the EBU" kunnen likenquote:
Hmm dit lijkt verdacht veel op een pyramidespel. Ik kijk het nog even aan.quote:Op zondag 12 mei 2024 02:50 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik like jouw reactie en dan kunnen anderen ook weer mijne liken zodat we om de zoveel posts dan Bambie's "Fuck the EBU" kunnen liken
Daar heb je een punt.quote:Op zondag 12 mei 2024 02:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die zullen wel van Epiales moeten komen, denk ik dan.
Ik heb vandaag onvoldoende interesse in harken en brodenquote:Op zondag 12 mei 2024 02:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als ze haar hark bij zich heeft kan ze iedereen van zich af houden.
Zeker met een brood voor de broodnodige energie.
Maar dan zal Spanje niet meer mee mogen doen.quote:Op zondag 12 mei 2024 02:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan de Spaanse koning wel vragen of we Leiden niet weer eens kunnen aanvallen anders?
Dan vraag ik wel onze koning even of hij Halsema zover kan krijgen dat Amsterdam niet weer jullie wapenleverancier wordt.quote:Op zondag 12 mei 2024 02:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan de Spaanse koning wel vragen of we Leiden niet weer eens kunnen aanvallen anders?
Ik heb alsnog wel gewoon je reactie geliked voor de zekerheid. Dat het maar gewoon even duidelijk is.quote:Op zondag 12 mei 2024 02:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm dit lijkt verdacht veel op een pyramidespel. Ik kijk het nog even aan.
Een soort infinity loop met "Fuck the EBU". Erg mooi.quote:Op zondag 12 mei 2024 02:50 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik like jouw reactie en dan kunnen anderen ook weer mijne liken zodat we om de zoveel posts dan Bambie's "Fuck the EBU" kunnen liken
Snapjequote:Op zondag 12 mei 2024 02:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Een soort infinity loop met "Fuck the EBU". Erg mooi.
Misschien dan gelijk maar afkorten naar FEBU.quote:Op zondag 12 mei 2024 02:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Een soort infinity loop met "Fuck the EBU". Erg mooi.
Dit is nieuw, is er iets gebeurd?quote:Op zondag 12 mei 2024 02:50 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik heb vandaag onvoldoende interesse in harken en broden
quote:Op zondag 12 mei 2024 02:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit is nieuw, is er iets gebeurd?
Heeft een harkenverkoper je laatste brood gestolen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |