SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Patat
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Primequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Bijzonder pakje heeft deze mevrouw aanIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Alweer patat, ik word er een beetje misselijk van.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
wat zingt ze danquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:55 schreef mario390 het volgende:
zingt in slowenisch
kann ik ook nog betjeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat zingt ze?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:55 schreef mario390 het volgende:
zingt in slowenisch
kann ik ook nog betje![]()
ik wilde ff poll maken, maar na alles invoeren zegt ie er ging eens fout.
Na alles invoeren. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
Ik viesdikquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:55 schreef Superbadeendje het volgende:
Alweer patat, ik word er een beetje misselijk van.
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
JaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:58 schreef Schakeltopia het volgende:
ooh dit is een kanshebber is het niet
Ik ken er 2 met Veronica.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:57 schreef mario390 het volgende:
ljubi me - liebe mich
het lied heet veronica
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Deze haakt wel aanDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ja maar jij bent ook niet normaal.quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook niet normaal.
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Draakje.quote:
Kree klopt ook niet.quote:
nee ze moeten vanuit USA naar europaquote:
dat lukt niet in een paar dagenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gaan ze met de boot?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ze moeten vanuit USA naar europa
dat lukt niet in een paar dagenIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Snel een tissue pakken.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
quote:
2e witte voetje komt nuDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
alle spullen moeten eerst afgebroken/af gebouwdquote:
dan ingepakt
dan in het vliegtuig
dan naar het circuit
dan uitgepakt
dan opgebouwdThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ninja's tellen niet.quote:
Laat het zo zijn plzquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:08 schreef Schakeltopia het volgende:
ze komt hiernaecht waar ik beloof het
![]()
Ah ja, dat kost wel een paar dagenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
alle spullen moeten eerst afgebroken/af gebouwd
dan ingepakt
dan in het vliegtuig
dan naar het circuit
dan uitgepakt
dan opgebouwdIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Pfffquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:10 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja nou je moet nog even wachten op die ouwehoeren![]()
Wat mot je?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:10 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja nou je moet nog even wachten op die ouwehoerenActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
ik maakte btw een foutje, of tenminste komt niet door mij maar kon niet alle opties in 1 keer invoeren.
Lol dus je kunt er niet op eentje stemmen, want anders zie je die andere niet, nou doe nr 1 en twee dan uit de twee verschillende polls
Do what you love, love what you do!![]()
Hub vd de vloer en tussen je benen? Zo rollen badeendjes niet.quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:13 schreef mario390 het volgende:
haar dancers zijn van de
heidi klum show
Gewoon dobberen!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hub vd de vloer en tussen je benen? Zo rollen badeendjes niet.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
![]()
Ik durf niet meer.quote:
moet zeggen de uitslag tot nu toe verbaasd me nog soort van. op onze poll dan he?
beetje biased poll zekerquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:17 schreef kree het volgende:
moet zeggen de uitslag tot nu toe verbaasd me nog soort van. op onze poll dan he?
Al mijn kloontjesquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:19 schreef Schakeltopia het volgende:
35 stemmen, zitten er zoveel te lurken?![]()
![]()
nou nee het had in eentje gemoeten, maar wist ik veel je kunt maar aantal opties invoeren, dat wist ik niet anders had ik optie gezet ik stem op eentje uit andere.quote:
maargoed om, het nu nog een keer te doen geen zin in
Idemquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:22 schreef Schakeltopia het volgende:
kan niet zien, want heb enkel op poll van oostenrijk gestemd![]()
![]()
ik ben nog steeds voor Noorwegen want dat was muzikaal iig goed in mijn ogen, maar ben er beetje bijna alleen in zo te zien
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ja das kutte. die poll is dus niet helemaal lekker dan zo, maar wacht, niet andere stemmen doe er screenshot van danquote:
toch wel weer bijzonder
veel DTS posters met hoogste aantal posts van jan tot nuThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
maar volgens mij posten DTS-ers ook veel in andere topicsThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Valt meeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ja jij en aloa in SPLquote:
Schakelt fresh KB en ik ook in BBThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
je hebt vandaag ook de meeste posts Jus
das toch knap
met al dat ESF geweldThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Niet te stoppenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:27 schreef greysbones het volgende:
je hebt vandaag ook de meeste posts Jus
das toch knap
met al dat ESF geweld![]()
![]()
ja zij moderiertquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:30 schreef Schakeltopia het volgende:
hey @:mario390 chonchita [ afbeelding ]
van backstage![]()
Ja, je bovenste hoofdquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zo dan
Oh mn hoofd? Lekker kort koppie ja
Makkelijk je haar in model doen!
Jij bent leuk.quote:
Als je haar maar goed zit.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, je bovenste hoofd
Makkelijk je haar in model doen!![]()
![]()
Zeker, meer tijd over om te bolkenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, je bovenste hoofd
Makkelijk je haar in model doen!![]()
![]()
MN manThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Man man manThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
2 keer gewonnen hoorquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:40 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb dus echt geen idee wie dit is![]()
Ken je ESF winnaarsquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:40 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb dus echt geen idee wie dit is![]()
![]()
Zolang Israël maar niet wint.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zo lang Duitsland maar niet laatste wordtIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Nee die worden 22equote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo lang Duitsland maar niet laatste wordt![]()
RufkaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Ja, opvallend wel, dat liedje en zang was best goed.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:59 schreef JustinK het volgende:
Niemand durft Israël punten te geven![]()
Oh nu de eerste 3 puntjesIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
JaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jaligt toch gevoeligquote:Op zondag 12 mei 2024 00:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, opvallend wel, dat liedje en zang was best goed.![]()
503 Service Unavailable
No server is available to handle this request.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik ook, of wij wijken af van de hele mening van Europa met muzieksmaak, maar die punten die wie krijgen is wel verdacht eigenlijk jah. hahahaquote:Do what you love, love what you do!![]()
Krijgt joost nog puntenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee, dat was UKquote:Op zondag 12 mei 2024 00:07 schreef kree het volgende:
Zwitserland was die me tooooooo act toch? goh......It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Welkom in europaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
owh ok nou ze vielen me niet op muzikaal, dus zo geweldig waren ze vast niet.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Immerquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik snap niet dat Noorwegen niet meer punten kreeg....... maargoed blijkbaar die er naar kijkt heeft gebrek aan smaak. of wil horen wat we al 10 jaar horen en standaard.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: