Alleen om die reden zou ik al in de zaal willen zitten, zeker vanavond.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt ze zenden met een 10sec vertraging uit dus draaien dan gewoon beeld en geluid weg en doen publiek in beeld met klap/juich geluid
Mss krijgen ze schadevergoeding ofzoietsquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:15 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Het beroep van de avrotros komt natuurlijk te laat. We gaan europapa nooit zien in de finale. We gaan Joost klein nooit zien in de finale. Het is voorbij.
Ze hebben iets gedaan wat nog nooit is gedaan op het songfestival……..
Ook wel triest dat die vrouw om zoiets aangifte doet gelijkquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
er is aangifte gedaan. Daar had de EBU geen deel in
nouja dan weten we in elk geval hoe je een sterke tegenstanden bij een toekomstig ESF er uit krijgt. EBU zet ze er al uit zonder procesquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:28 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ook wel triest dat die vrouw om zoiets aangifte doet gelijk
Het zijn clips van verschillende. Joost bedoeld waarschijnlijk dat de andere artiesten makke schoothondjes zijn voor de organisatie.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:52 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Joost! De wereld wil horen wat je te zeggen hebt. Spreek tot ons! We willen een teken van leven!
Joost: "WHO LET THE DOGS OUT? WHO WHO WHO WHO WHO"
Wat begrijp jij niet aan EBU en SVT komen hun afspraken niet na en intimideren Joost?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik vind diskwalificatie ook vrij streng, maar goed zoals ik al eerder aangaf moet je als deelnemer hiertoe nooit aanleiding geven en niet in zo een situatie terecht komen.
Uiterlijk, kleding en zang ...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Even wat duidelijker dan: waar doel je op?
Het zou niet eens in me opkomen. Echt niet. Zou ook verwachten dat de politie me keihard uitlacht, eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:28 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ook wel triest dat die vrouw om zoiets aangifte doet gelijk
Let maar op, dit gaat ze geen 2 keer gebeuren... Volgende keer hebben ze "geleerd van de fouten in het verleden"quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
nouja dan weten we in elk geval hoe je een sterke tegenstanden bij een toekomstig ESF er uit krijgt. EBU zet ze er al uit zonder proces
Nee, het is "Who LET the dogs out", dus hij vertelt ons allemaal uit protest om hondsbrutaal op Letland te stemmen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:30 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het zijn clips van verschillende. Joost bedoeld waarschijnlijk dat de andere artiesten makke schoothondjes zijn voor de organisatie.
Waarschijnlijk heeft ze hard jankend de Karen uitgehangen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:33 schreef Jane het volgende:
[..]
Het zou niet eens in me opkomen. Echt niet. Zou ook verwachten dat de politie me keihard uitlacht, eigenlijk.
Vergelijk je Freddie met Joost?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:32 schreef maily het volgende:
[..]
Uiterlijk, kleding en zang ...
Drama.
Maar dat is mijn mening
Met Joost? Nee joh!!!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vergelijk je Freddie met Joost?
Ik zie het niet
Nee. 05 voor de finalequote:
Liever Estland 🇪🇪 die zijn pas echt gek.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:34 schreef Leshy het volgende:
[..]
Nee, het is "Who LET the dogs out", dus hij vertelt ons allemaal uit protest om hondsbrutaal op Letland te stemmen.
Je zit in het Joost Kleintopic, niet het finaletopicquote:
Ggrrrr ik vond het al vreemdquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je zit in het Joost Kleintopic, niet het finaletopic
Zou zo fijn zijn als die naam niet voor zeikwijven zou worden gebruikt...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:34 schreef quirina het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze hard jankend de Karen uitgehangen.
Gerda's en Ria's zijn ook niet blij met de associaties met hun naam..quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:37 schreef Jane het volgende:
[..]
Zou zo fijn zijn als die naam niet voor zeikwijven zou worden gebruikt...
Nee, met Nemoquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:38 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Wat? Die kale nicht die niet kan zingen? Of iig nergens in de buurt van Freddie komt?
Nee. Nemo.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:38 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Wat? Die kale nicht die niet kan zingen? Of iig nergens in de buurt van Freddie komt?
Hen draagt een rok in de show inderdaad.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:40 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Da's die gozer in een rok toch? Die zichzelf behoorlijk kwijt is?
Duidelijk, ook hij kan niet tippen aan de genialiteit die onze Freddie was. Niemand kan dat, eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hen draagt een rok in de show inderdaad.
dat weet ik, las ikquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik probeerde erachter te komen of @:maily het over Joost had he?
Ja opvallend!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:53 schreef ashardalan het volgende:
Heul veul boegeroep nu... Niet weggezapt
Bij wie?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:53 schreef ashardalan het volgende:
Heul veul boegeroep nu... Niet weggezapt
Bij Martinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |