Prima, maar doen dan gewoon niet mee. Laten we volgend jaar hier beter op screenen en iemand sturen die hier wel mee om kan gaan, of we moeten, zoals bijvoorbeeld Bulgarije, gewoon niet meer mee doen aan het Eurovisie songfestival.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:03 schreef Joraan het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je kritiek hebben, maar het blijft mijn mening dat ik het heel bijzonder vind dat jij zegt dat social media provocatie en alles erom heen erbij hoort en dat mensen het maar moeten accepteren. De wereld is verrot als dat normaal is..... Je hoeft dat nooit en te nimmer te accepteren!
Zou fijn zijn als men zou proberen te achterhalen wie dat zijn en wat die te zeggen hebben. Hup journalisten, ga je vak eens uitoefenen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel. Er zijn getuigen gehoord.
Echt niet !quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:01 schreef KoningWouter het volgende:
Ik denk dat het laatste woord hier nog niet over gesproken is.
Het stinkt aan alle kantenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:58 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Bizar dat ze niet in gesprek wilde gaan als er fysiek niets heeft voorgevallen. Ook vreemd dat dan de conclusie van de EBU haar kant opvalt.
je hebt links de partijen Joost, camerapersoon en politie.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:04 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor rare opmerking, alsof de EBU meer weet dan de politie. Dan heeft de politie haar werk niet goed gedaan.
Dat weten we niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
er is aangifte gedaan. Daar had de EBU geen deel in
quote:
Je hoeft niet te reageren als het te lastig wordt om het inhoudelijk te houden, maar doe vooral wat je niet laten kanquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:02 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Blablablablablablablablablablablabetc.......
dat heeft de politie aangegeven in het statement waarin ook staat dat Joost de dame niet had aangeraakt.quote:
Even wat duidelijker dan: waar doel je op?quote:
Ik heb hem vanmiddag ook een aantal keren in de herhaling gezetquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:07 schreef KoningWouter het volgende:
Uit protest ga ik Europapa nog maar eens aanzetten.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:07 schreef KoningWouter het volgende:
Uit protest ga ik Europapa nog maar eens aanzetten.
Jezus.... Voorbeeld jij hebt een eigen bedrijf. Iemand zet een leugen over jouw bedrijf op google reviews. Dan ben jij natuurlijk de eerste die hier mee akkoord gaat, want ja iemand op social media zegt wat en daar moet jij glimlachend mee akkoord gaan. Want dat is tegenwoordig normaal. Dat is dan het risico omdat jij een eigen bedrijf hebt? Ik snap jouw beredenering echt totaal niet. Doe aub niet zo heilig, want ook jij hebt gevoelens en zal die nooit volledig wegdrukken...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Prima, maar doen dan gewoon niet mee. Laten we volgend jaar hier beter op screenen en iemand sturen die hier wel mee om kan gaan, of we moeten, zoals bijvoorbeeld Bulgarije, gewoon niet meer mee doen aan het Eurovisie songfestival.
Ja, dat klopt toch? Dat de politie ook al gezegd had dat er fysiek niets gebeurd was? Dus wat dat betreft kunnen we er m.i. vanuit gaan dat het relaas van AvroTros juist is. Maar volgens de EBU zegt de cameravrouw iets anders en ze kiezen er voor haar te geloven. Ofzo.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat heeft de politie aangegeven in het statement waarin ook staat dat Joost de dame niet had aangeraakt.
ik reageer er op dat we niet zouden weten of er aangifte was gedaan door de EBU of de camerapersoon zelf.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:11 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, dat klopt toch? Dat de politie ook al gezegd had dat er fysiek niets gebeurd was? Dus wat dat betreft kunnen we er m.i. vanuit gaan dat het relaas van AvroTros juist is. Maar volgens de EBU zegt de cameravrouw iets anders en ze kiezen er voor haar te geloven. Ofzo.
Echt heel vaag.
In het begin van de avond alquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:12 schreef totebel het volgende:
Dit al gedeeld hier?
https://www.nu.nl/songfes(...)tie-joost-klein.html
Niet alleen Nikkie doet t niet, maar heel Avrotros steekt zn middelvinger op
dat kan niet, na half 9 werd pas bekend dat nikkie geen punten uit ging delenquote:
Optreden wordt iedere keer beter als ik het zie. God wat zonde ditquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:12 schreef Aadrianus het volgende:
4.473.545 weergaven 1 dag geleden #1 in Trending
Joost Klein from the Netherlands performed ‘Europapa’ in the Second Semi-Final of Eurovision 2024
Bijna een half miljoen erbij in nog geen twee uur tijd.
Dikke Vinger naar EBU!
Ook het AVROTROS-deel?quote:
Ja, I know. Maar je had het daarbij dacht ik over een statement van de politie achteraf dat het niet om iets fysieks ging. Ik probeerde te verifiëren dat ze dat idd gezegd hadden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik reageer er op dat we niet zouden weten of er aangifte was gedaan door de EBU of de camerapersoon zelf.
Niet echt een goede vergelijking, want dit gaat niet over ergens mee akkoord gaan. Joost Klein is gediskwalificeerd en of hij daarmee akkoord gaat of niet, is niet relevant, want hij doet gewoon niet meer mee.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:10 schreef Joraan het volgende:
[..]
Jezus.... Voorbeeld jij hebt een eigen bedrijf. Iemand zet een leugen over jouw bedrijf op google reviews. Dan ben jij natuurlijk de eerste die hier mee akkoord gaat, want ja iemand op social media zegt wat en daar moet jij glimlachend mee akkoord gaan. Want dat is tegenwoordig normaal. Dat is dan het risico omdat jij een eigen bedrijf hebt? Ik snap jouw beredenering echt totaal niet. Doe aub niet zo heilig, want ook jij hebt gevoelens en zal die nooit volledig wegdrukken...
Dat wisten ze vooraf. Dat hebben ze ook gewoon gemeld bij Eenvandaag.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:15 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Het beroep van de avrotros komt natuurlijk te laat. We gaan europapa nooit zien in de finale. We gaan Joost klein nooit zien in de finale. Het is voorbij.
Ze hebben iets gedaan wat nog nooit is gedaan op het songfestival……..
nope nikkie had toen alleen vermeld dat ze het in overleg met AVRO-TROS had besloten maar niet officieel dat ze in zweden het maar moeten uitzoeken hoe ze de punten dan bekend makenquote:
Geen idee , het was op tv rond de tijd van OP1 zoietsquote:
Heb jij ooit gehoord van het begrip proportionaliteit?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niet echt een goede vergelijking, want dit gaat niet over ergens mee akkoord gaan. Joost Klein is gediskwalificeerd en of hij daarmee akkoord gaat of niet, is niet relevant, want hij doet gewoon niet meer mee.
Als je wordt gediskwalificeerd is het logisch dat je dat evalueert en gaat kijken waarom dat zover heeft moeten komen. Daarbij past het dat je in ieder geval ook kritisch bent op je zelf.
En als hij uit emotie handelde en even over de schreef ging omdat hij deze emotie niet kon wegdrukken snap ik dat best, maar dan snap ik ook dat diskwalificatie de consequentie is. Dan zou zeggen, leer hiervan en stuur volgend jaar iemand die hier beter mee kan omgaan.
Het gaat jarenlang goed met 25+ deelnemers, dus laten we nou niet doen om het een onmogelijke opgave is om tijdens het Eurovisie songfestival vrij te blijven van besproken gedrag.
nee was bij Rick aan tafel dat het bekend werd.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Geen idee , het was op tv rond de tijd van OP1 zoiets
Ok.Want dat is wat betreffende user die het artikel net postte probeerde te zeggen volgens mijquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
nope nikkie had toen alleen vermeld dat ze het in overleg met AVRO-TROS had besloten maar niet officieel dat ze in zweden het maar moeten uitzoeken hoe ze de punten dan bekend maken
Maar/en al heel snel daarna kwam de verklaring van Avrotros.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
nope nikkie had toen alleen vermeld dat ze het in overleg met AVRO-TROS had besloten maar niet officieel dat ze in zweden het maar moeten uitzoeken hoe ze de punten dan bekend maken
Ook goedquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee was bij Rick aan tafel dat het bekend werd
En meer dan terecht. Kunnen ze gelijk doorgeven dat ze het volgend jaar ook kunnen uitzoeken.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
Sommige hebben wel een poging gedaan, maar wat kunnen ze? Zich terugtrekken kunnen ze richting hun eigen achterban niet maken. Een statement op de bühne wordt korte metten mee gemaakt, vrees ik...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:15 schreef quirina het volgende:
Ik vind het schijnheilig dat andere landen Joost niet verdedigen.
Ach maar na de wedstrijd kunnen ze wel even wat zeggen..quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:19 schreef Jane het volgende:
[..]
Sommige hebben wel een poging gedaan, maar wat kunnen ze? Zich terugtrekken kunnen ze richting hun eigen achterban niet maken. Een statement op de bühne wordt korte metten mee gemaakt, vrees ik...
klopt ze zenden met een 10sec vertraging uit dus draaien dan gewoon beeld en geluid weg en doen publiek in beeld met klap/juich geluidquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:19 schreef Jane het volgende:
[..]
Sommige hebben wel een poging gedaan, maar wat kunnen ze? Zich terugtrekken kunnen ze richting hun eigen achterban niet maken. Een statement op de bühne wordt korte metten mee gemaakt, vrees ik...
Ik vind diskwalificatie ook vrij streng, maar goed zoals ik al eerder aangaf moet je als deelnemer hiertoe nooit aanleiding geven en niet in zo een situatie terecht komen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:18 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Heb jij ooit gehoord van het begrip proportionaliteit?
Ik vind het ook terecht. Kon me er al niks bij voorstellen om lachend je punten te geven, alsof jouw act niet net keihard genaaid is. En dan nog bedanken voor de 'mooie show' ook zeker.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:18 schreef HenkjeNL2 het volgende:
[..]
En meer dan terecht. Kunnen ze gelijk doorgeven dat ze het volgend jaar ook kunnen uitzoeken.
oke, dan is je punt gemaakt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik vind diskwalificatie ook vrij streng, maar goed zoals ik al eerder aangaf moet je als deelnemer hiertoe nooit aanleiding geven en niet in zo een situatie terecht komen.
Ik heb niets met Nikkie of met het ESF, maar ook bij mij kwam het binnen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee was bij Rick aan tafel dat het bekend werd.
Jeroen kreeg toen tranen in zijn ogen omdat hij weet hoeveel Nikkie met het ESF heeft
Kom op zeg, hij die zonder zonde is werpe de eerste steen. Een fout maken is menselijk, hij rost die dame niet in elkaar ofzo.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik vind diskwalificatie ook vrij streng, maar goed zoals ik al eerder aangaf moet je als deelnemer hiertoe nooit aanleiding geven en niet in zo een situatie terecht komen.
Geen schijnheiligheid, pure desinteressequote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:15 schreef quirina het volgende:
Ik vind het schijnheilig dat andere landen Joost niet verdedigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |