En dan de politie inschakelen voor zoiets kleins om dan te kunnen roepen "ja maar er is politie bij betrokken...." Echt treurig.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:36 schreef Kinga het volgende:
[..]
Gezien dat die vrouw geen contact wilde met Joost of AvroTros, willen ze bijna doen lijken alsof hij haar mishandeld heeft... Knap als er geen fysiek contact was.
Bespottelijk.quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:40 schreef FvanS het volgende:
https://www.instagram.com/stories/joostklein/
INSTAPOST
Kan niet, is een filmpje. Van hondjes met ''who let the dogs out''quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb geen Instagram. Print screen alstublieft, dank u wel
Een filmpje van grappig lopende hondjes met het liedje Who let the dogs out eronderquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb geen Instagram. Print screen alstublieft, dank u wel
Welke zooi, de show gaat gewoon door, op internet wordt er met het uur minder over geluld.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:35 schreef ebke het volgende:
[..]
Dat mag allemaal zo zijn, maar waarom je dan gediskwalificeerd moet worden ontgaat mij.
Dit had minder rigoreus opgelost moeten worden.
Ipv de zooi die de EBU er nu van heeft gemaakt.
Onderdeel van het juridische spelletje.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:36 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat is het minste wat je mag verwachten bij zo'n drastische maatregel, idd. Dat je volledige openheid van zaken geeft.
Maar in plaats daarvan wordt het nu bijna weer vreemder. "Nee, volgens haar is het anders, maar hoe dan zeggen we lekker niet".
Yep.. En ze had überhaupt de gestelde grenzen moeten respecteren. Dusja, dat hij gestraft wordt slaat echt nergens op.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:41 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Bespottelijk.
Als het echt alleen gaat om een verschil in verklaring zonder enig bewijs en ze willen uiteraard die mevrouw een veilige werkplek bieden, konden ze haar ergens anders filmpjes laten maken. Ook met het oog dat het nog maar 3 dagen was.
Logisch als er iemand heel veel schade kan eisen als blijkt dat het een lulverhaal was.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:36 schreef Kinga het volgende:
[..]
Gezien dat die vrouw geen contact wilde met Joost of AvroTros, willen ze bijna doen lijken alsof hij haar mishandeld heeft... Knap als er geen fysiek contact was.
Je mist het punt, maakt niet uitquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:43 schreef W00fer het volgende:
[..]
Welke zooi, de show gaat gewoon door, op internet wordt er met het uur minder over geluld.
Hij IS in die positie gemanoeuvreerd. Hij had zelf het liefst ongestoord, en volgens gemaakte afspraken, zijn weg kunnen vervolgen, het podium af en naar de green groom.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, dat is een afweging die het EBU heeft gemaakt en voelt voor mij ook als vrij streng.
Maar goed, je moet je als deelnemer nooit in zo een situatie manoeuvreren dat het EBU er überhaupt over na moet denken of je gediskwalificeerd moet worden,
Bijvoorbeeld 'Ik doe je wat' of 'ik weet je te vinden' zijn geen bedreigingen. Veel burgers willen dat er dan meteen 3 detectives komen en de rest van het bureau zich volledig op de zaak stort.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:39 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Komen in Nederland (wel vrij laat) pas in actie bij een concrete doodsbedreiging
We weten dat jij weet dat hij DQ is..quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:45 schreef Scorpie het volgende:
Ik zet net NPO 1 op maar is Joost al geweest of moet hij nog zingen
Onder een steen geleefd/op vakantie geweest de afgelopen dagen?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:45 schreef Scorpie het volgende:
Ik zet net NPO 1 op maar is Joost al geweest of moet hij nog zingen
Bijzonder wel ja , doen er meer hier.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:45 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Hij IS in die positie gemanoeuvreerd. Hij had zelf het liefst ongestoord, en volgens gemaakte afspraken, zijn weg kunnen vervolgen, het podium af en naar de green groom.
Dat is toch allemaal bekend gemaakt. Waarom ben je zo hard bezig om weer een ander verhaal de wereld in te helpen.
Afspraken werken twee kanten op. Die cameravrouw had hem niet mogen filmen. En als ze daar opdracht voor heeft gekregen, dan ligt de ware schuld bij die persoon. Joost heeft niets gedaan wat niet ieder ander ook gedaan zou hebben. Tenzij jij misschien, want jij bent waarschijnlijk een heilige.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
We weten dat jij weet dat hij DQ is..![]()
Nee, hij heeft er gewoon over meegepost..quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:46 schreef core2duo het volgende:
[..]
Onder een steen geleefd/op vakantie geweest de afgelopen dagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |