Wat kan mij het nou schelen wat "de hele wereld" vindt? Ik zie hier ook genoeg mensen die er wel begrip voor hebben. Nogmaals: geef gewoon de beelddn vrij, dan kan iedereen er zelf een oordeel over vellen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:43 schreef W00fer het volgende:
[..]
Zit je nu gewoon te trollen of wat. De hele wereld valt over deze belachelijke beslissing heen en jij zit het te verdedigen?
Flinke aannames hier. Ik haat Israël niet, en al helemaal hun ESF delegatie/inzending nietquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:42 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
En...
Btw, je Israël haat kun je gewoon straffeloos kwijt in het ESF forum
Zo hee! Dat zal ze leren.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:45 schreef Andromache het volgende:
Zo. Net keihard met kussens op de bank gesmeten. KutEBU. Mongolen.
Ok, gelukkig maar.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:49 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Flinke aannames hier. Ik haat Israël niet, en al helemaal hun ESF delegatie/inzending niet
Als ik Ierland had gekozen, had je dan aangenomen dat ik een Ierlandhater was?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:53 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Ok, gelukkig maar.
Haal dan ook niet Israël erbij in die hypothetische situatie.
Dat is dus de grootste fout die veel mensen maken , een dame word gelooft zonder ook maar met bewijzen te komen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:45 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Als één van mijn medewerkers zich bij mij meldt dat ze bedreigd is, steun ik haar ook onvoorwaardelijk. Blijkt helemaal aan het eind dat er iets niet klopt aan haar verhaal, dan ga ik met haar in gesprek. En dus niet met de hele wereld die over haar heen valt.
Je weet helemaal niet wat er gebeurd is. Als AVROTROS zou liegen, zou de EBU dat met kracht verdedigen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:48 schreef Repentless het volgende:
[..]
Wat kan mij het nou schelen wat "de hele wereld" vindt? Ik zie hier ook genoeg mensen die er wel begrip voor hebben. Nogmaals: geef gewoon de beelddn vrij, dan kan iedereen er zelf een oordeel over vellen.
Dus camera dametje doet grens overschrijdend gedrag en na herhaaldelijk verzoeken doet hij een soort van uithaal.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:46 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Hij had vooraf aangegeven backstage niet gefilmd te willen worden. Had 3x voor de camera dit aangegeven en toen het gebaar gemaakt naar de camera. Op dat moment heeft iemand m aangegeven bij de politie wegens bedreiging (Niet officieel van EBU waarschijnlijk). Politie had het in onderzoek. Ebu heeft waarschijnlijk gedacht dat een politieonderzoek gewoon tot uitsluiting moest leiden . Ook al leidde het onderzoek niet tot iets strafbaars.
Uiteindelijk lijkt Joost gewoon gepiepelt te zijn.
Los van dit maar verbonden aan de vlag over het hoofd. Hoorde vandaag dat Moroccanoil, de hoofdsponsor, een Israelisch bedrijf is. Beetje het Isravision songfestival.
Dat is ook wel een compleet generieke linkse beroepsdemonstrant gewordenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:54 schreef ACT-F het volgende:
Dat domme wicht is weer eens aangehouden:
[ x ]
Vriend van me is beschuldigd door 1 dame op het werk die wat “vriendinnen” mee kreeg.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:55 schreef RAVW het volgende:
[..]
Dat is dus de grootste fout die veel mensen maken , een dame word gelooft zonder ook maar met bewijzen te komen.
Je mag nooit als werkgever hier gelijk 100% op blind gaan ..
Daarom word er zo veel misbruik gemaakt door dames die hier te gemakkelijk mee weg komen ....
want ze worden al snel gelooft.
Ik heb dat als man toch heel anders , ik wil eerste wel eens bewijzen zien en de andere ook spreken.
Maar goed ik ga bij een dame er vaak al van uit dat ze van een mug een olifant maakt en dat er vaak niets aan de hand is ....
gezien er veel postwall dames rond lopen en veel dames als het om mannen gaat niet meer normaal kunnen functioneren....
Want ze slaan gelijk op tilt als een man maar iets zegt of doet wat de narcistische dame niet wil.
Ik heb al heel wat dames zijn afdruipen na een beschuldig op mannen , zelf reflectie is bij heel veel dames ook ver te zoeken.
Alles ligt altijd bij de man en dames doen nooit wat fout ...........
U zei ja ... alle mannen zijn ..........
Maar alle vrou........................ dan ben je als man aan het generaliseren
dus alle mannen mag , maar alle vrouwen mag niet ....
Feminisme is goed maar heb je het als man over MGTOW , dan ben je in eens een
Incel
![]()
sorry maar dames op haar woord geloven ... NEVER en man ook niet ..... maar zeker in dit soort zaken.
nooit vanuit gaan dat een "slachtoffer" de waarheid zegt.
Dames zijn heel gemeen en subtiel daarin.
Ik hoor nu al geluiden op me werk van dames , als die mannelijke collega volgende keer weer iets niet voor mij wil doen, dan dien ik een klacht in wegens grensoverschrijdend gedrag.
Is het niet goedschiks dat ze de aandacht krijgen dan maar op de foute manier.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:55 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Als ik Ierland had gekozen, had je dan aangenomen dat ik een Ierlandhater was?
Volgens mij ben je hier toch echt aan het projecteren.
Nou ja, Israël ligt wel iets gevoeliger op het moment...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:55 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Als ik Ierland had gekozen, had je dan aangenomen dat ik een Ierlandhater was?
Volgens mij ben je hier toch echt aan het projecteren.
En jij weet dat wel? En hé, wat opvallend: de AVROTROS steunt zijn 'medewerker', Joost Klein. Net als de EBU dat doet met zijn medewerker. Maar dat is blijkbaar verkeerd.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:57 schreef W00fer het volgende:
[..]
Je weet helemaal niet wat er gebeurd is. Als AVROTROS zou liegen, zou de EBU dat met kracht verdedigen.
Maar tussen 0 en DQ zitten nog heel veel opties. Maar voor de incompetente EBU kennelijk niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:59 schreef RamboDirk het volgende:
Bij de Belg zijn ze veel genuanceerder. En is de consensus dat wanneer je jezelf te buiten gaat. Er consequenties aan vast kunnen zitten, verademing ten opzichte van de Nederlandse televisie.
Niet alleen daar het word overal zo door werkgevers en rechters gehandeldquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:57 schreef nils7 het volgende:
[..]
Dus camera dametje doet grens overschrijdend gedrag en na herhaaldelijk verzoeken doet hij een soort van uithaal.
De EBU is echt schandalig en een mes in de rug van iedereen die worstelt met grensoverschrijdend gedrag. Want zeg of doe je er wat mee kan het blijkbaar gevolgen hebben.
Bedankt EBU
Zero tolerance, weinig incompetents aan te doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:02 schreef Andromache het volgende:
[..]
Maar tussen 0 en DQ zitten nog heel veel opties. Maar voor de incompetente EBU kennelijk niet.
Wow, waar waren deze inzichten bij de Belgische media tijdens het Reuzegom-proces?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:59 schreef RamboDirk het volgende:
Bij de Belg zijn ze veel genuanceerder. En is de consensus dat wanneer je jezelf te buiten gaat. Er consequenties aan vast kunnen zitten, verademing ten opzichte van de Nederlandse televisie.
Goede samenvatting en dan lees je online over de connecties met Israël van die dame. Op verschillende platformen..quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:00 schreef Pegos het volgende:
Als ik het goed begrijp was er met de televisieorganisaties afgesproken dat Joost Klein direct na zijn optreden niet geïnterviewd zou worden. Dit omdat hij dan nogal emotioneel was. Desondanks was er een televisievrouw die hem toch wilde interviewen. Hij heeft daar tot tweemaal toe op gereageerd dat hij niet geïnterviewd wilde worden. Als ze dan toch doorgaat kun je dat ook als stalken interpreteren. Daar hebben sommige journalisten zeer vervelend last van.
Dat hij dus een boos handgebaar heeft gemaakt heeft die 'dame' als bedreigend ervaren.
In mijn idee ga je voor zoiets zeker geen politiezaak maken, ook al omdat ze zelf erg naar opdringerig aan het stalken was en bovendien in strijd met de afspraken.
Je kunt je ook volkomen belachelijk maken, zowel als organisatie van het Europese song-evenement als van de Zweedse politie.
Als ik Joost klein was, of één van zijn secondanten, zou ik aangifte doen van stalken door de betreffende journaliste.
Precies, het is heel makkelijk een zero-tolerance beleid in te voeren, maar die kun je dan niet breken zo gauw het je niet uit komt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zero tolerance, weinig incompetents aan te doen.
Kan een kenner mij vertellen wat de israel delegatie de hele week gedaan heeft? Ik volg dit sinds gister en heb alleen die israelische journalist opdringerig zien doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:54 schreef Evenstar het volgende:
Frankrijk stopt rehearsal en doet een politieke statement.
Diegene die punten ging geven voor Noorwegen doet een stap terug, als politieke statement.
Diegene die punten ging geven voor Finland doet een stap terug, waarschijnlijk als poltieke statement en/of steun aan Joost.
Isräel delegatie zit al hele week te treiteren.
Spanje, Ierland, Griekenland geven aan lastig gevallen te worden door Israëlische delegatie. Gebeurt niks mee.
Ierland dient klacht in tegen KAN, gebeurt niks mee.
... maar een dreigende beweging van Joost is DQ
Onsterfelijk belachelijk hebben zij zich gemaakt.
United by Music, divided by EBU.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |