quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:47 schreef heywoodu het volgende:
Cool! En dat de allereerste like op het topic van de head honcho zelf komt lijkt me ook een goed teken
Thanks!quote:
Ja, welke mentions heb je nog meer dan? Lijkt me geen probleem om meer types toe te voegenquote:Op zondag 18 februari 2024 14:29 schreef Harrie het volgende:
klopt het dat het alleen bij like en quote werkt
is wat anders dan een quote of likequote:Op zondag 18 februari 2024 14:31 schreef oblo het volgende:
[..]
Ja, welke mentions heb je nog meer dan? Lijkt me geen probleem om meer types toe te voegen
Ah ha, die heb ik over het hoofd gezien. Ik zal die ook toevoegen.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:32 schreef Harrie het volgende:
als ik @:oblo in een bericht schrijf krijg je daar ook een mention van toch
Daar bestaat het abo voor tochquote:Op maandag 19 februari 2024 00:54 schreef suijkerbuijk het volgende:
Knop om bepaalde mensen hun reactie niet te zien die je op je eigen blacklist kan zetten.
100%quote:Op maandag 19 februari 2024 00:59 schreef Mickytjuh het volgende:
Werkt de Chrome download page dan ook voor edge?
Kijk! Hier hebben we iets aan.quote:
Zoals Mickytjuh schreef, dat is al een abbo functie.quote:Op maandag 19 februari 2024 00:54 schreef suijkerbuijk het volgende:
Knop om bepaalde mensen hun reactie niet te zien die je op je eigen blacklist kan zetten.
Yes hij werktquote:Op maandag 19 februari 2024 07:02 schreef oblo het volgende:
Nu ook mentions toegevoegd aan de geschiedenis pagina. Als je chrome gebruikt kan je het al zien (misschien moet je eerst je browser sluiten en weer openen), voor firefox in de loop van de dag.
@:Harrie
[..]
Zoals Mickytjuh schreef, dat is al een abbo functie.
Zeker, dat is eigenlijk het doel. De extensie uitbreiden met allerlei functies die fok (nog) niet heeft. Dus als je ideeën hebt hoor ik ze graag.quote:
Idem! Ik zou graag een opsomming van likes zien per post ipv per like een mention.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:10 schreef junkiesietze het volgende:
goeie optie
soms druk ik per ongeluk alles verwijderen zonder alles gelezen te hebben en weet ik niet meer waar ik nou gementioned was..
Ja ik!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 06:44 schreef oblo het volgende:
[..]
Zeker, dat is eigenlijk het doel. De extensie uitbreiden met allerlei functies die fok (nog) niet heeft. Dus als je ideeën hebt hoor ik ze graag.
Ik zat ook te denken om de extensie werkbaar te maken voor firefox android, maar geen idee of hier fokkers zijn die firefox op android gebruiken.
Interessant. Als ik het mij zo voorstel dan is tabs + opsomming van likes per post inderdaad overzichtelijker. Ik ga erover nadenken en als het haalbaar is maak ik deze verandering.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:25 schreef Chandler het volgende:
[..]
Idem! Ik zou graag een opsomming van likes zien per post ipv per like een mention.
En eventueel een tab voor likes en een tab voor quotes
Meer dan dat vraag ik ook niet van je maar stiekem hoop ik dat het mogelijk en niet al te moeilijk is!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:48 schreef oblo het volgende:
[..]
Interessant. Als ik het mij zo voorstel dan is tabs + opsomming van likes per post inderdaad overzichtelijker. Ik ga erover nadenken en als het haalbaar is maak ik deze verandering.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |