Moroccan oil, de hoofdsponsor, is een Israelisch bedrijf. Netanyahu pleegt Genocide.quote:
Niet echt, ik was namelijk ook daar niet zo'n fan van het rigoureus afserveren van alle Russen, laat staan juichen bij omgekomen Russische soldaten.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:22 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Moroccan oil, de hoofdsponsor, is een Israelisch bedrijf. Netanyahu pleegt Genocide.
Als de hoofdsponsor Russisch zou zijn en dit om Rusland was gebeurd dan zou er een andere Etto zitten hier.
Een Nazi Duitsland had dus ook gewoon kunnnen aanschuiven. Wat gezellig allemaal. United by musicquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niet echt, ik was namelijk ook daar niet zo'n fan van het rigoureus afserveren van alle Russen, laat staan juichen bij omgekomen Russische soldaten.
Truste.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:24 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Een Nazi Duitsland had dus ook gewoon kunnnen aanschuiven. Wat gezellig allemaal. United by music
Lolquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Greta Thunberg is schreeuwend met een Palestijnensjaal opgepakt net buiten het gebouw waar het ESF gehouden werd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ x ]
Begint een beetje een Bassie en Adriaan gevoel te krijgen bij dat lelijk mormel.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Greta Thunberg is schreeuwend met een Palestijnensjaal opgepakt net buiten het gebouw waar het ESF gehouden werd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ x ]
Stem tegen Thunberg, stem op Israël.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Begin een beetje een Bassie en Adriaan gevoel te krijgen bij dat lelijk mormel.
1: Netanyahu/Israel pleegt geen genocide.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:22 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Moroccan oil, de hoofdsponsor, is een Israelisch bedrijf. Netanyahu pleegt Genocide.
Als de hoofdsponsor Russisch zou zijn en er statements richting Rusland zouden zijn gemaakt, dan zou er een andere Etto zitten hier.
Lol, het ging erom dat jij vond dat deze mevrouw vanavond ook niet achter de camera zou mogen staan. Alsof het raar is dat haar werkgever haar nu zou steunen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:19 schreef W00fer het volgende:
[..]
De ervaring leert dat het kwaad dan al geschiedt is. Er zal nooit eerherstel of rehabilitatie zijn voor diegene die onterecht beschuldigd is. Daarom zeg ik, niet zomaar vinger wijzen maar onderzoek doen. Je kunt iedereen wel in bescherming nemen maar is het niet zo dat bij vechten er 2 zijn? 2 vechten 2 schuld?
Nah stemmen gaat me te ver.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Stem tegen Thunberg, stem op Israël.
Als zij ergens protesteert en niet opgepakt wordt dan is het een gefaalde dag voor haar.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ x ]
Van wat voor persoonlijkheidsstoornis heeft die eigenlijk last?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ x ]
Aandachtshoerisme.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Van wat voor persoonlijkheidsstoornis heeft die eigenlijk last?
Elk verhaal heeft twee kanten natuurlijk, zou wel eens haar kant willen weten en als ze er zijn de beelden zien.quote:Organisatie Songfestival: “Cameravrouw heeft ander verhaal over voorval Joost Klein”
SHOWBIZZVolgens Noel Curran, de directeur-generaal van de European Broadcasting Union (EBU), komt het verhaal van de Nederlandse omroep AVROTROS rond Joost Klein op het Songfestival niet overeen met het verhaal dat zij van de cameravrouw gehoord hebben. Dat vertelde hij aan de Zweedse radiozender Sveriges Radio.
De cameravrouw heeft een “ander verhaal” over het voorval met Joost Klein. Dat zegt Noel Curran. Wat haar verhaal dan is, deelt hij niet. Curran reageerde op de verklaring van AVROTROS over het incident waardoor de Nederlander niet mag meedoen aan het Eurovisie Songfestival. Volgens de omroep maakte Klein een “dreigende beweging” richting de camera van de vrouw omdat ze hem bleef filmen, terwijl hij herhaaldelijk had aangegeven dat niet te willen. “Hierbij heeft Joost de cameravrouw niet aangeraakt.”
Dan nog scheer ik niet alle Russen over één kam, laat staan dat ik ze alle zoveel miljoen identificeer met Poetin.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Netanyahu/Israel pleegt geen genocide.
2: Volledig terecht. Etto is Nederlands. israel is onze bondgenoot, Rusland niet (meer).
Hij snapt het dus. Geopolitiek draait niet om moreel consequent zijn.
Hij heeft nog meer nummers eh.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:42 schreef Adames het volgende:
[..]
Lekker hele zomer op festivals Europapa moeten zingen
Lachen
Onze vertegenwoordiger van het Reichsministerium für Volksaufklärung und Propaganda is ook aangeschoven zie ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Netanyahu/Israel pleegt geen genocide.
2: Volledig terecht. Etto is Nederlands. israel is onze bondgenoot, Rusland niet (meer).
Hij snapt het dus. Geopolitiek draait niet om moreel consequent zijn.
Geen persoonlijkheidsstoornis, wel syndroom van Asperger.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Van wat voor persoonlijkheidsstoornis heeft die eigenlijk last?
Je bent echt niet de enige, want ik sta achter alle onschuldige burgers van Gaza, Israël, Rusland of welk land dan ook. Dus je reageert met deze opmerking met een gestrekt been:quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
Kennelijk ben ik nog een van de weinigen die niet direct inwoner van land X gelijkstelt aan de regering waaronder X valt.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hee, succes weer maandag met stenen uit de straat plukken.
Dat ligt meer aan je insinuatie betreffende Moroccanoil.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je bent echt niet de enige, want ik sta achter alle onschuldige burgers van Gaza, Israël, Rusland of welk land dan ook. Dus je reageert met deze opmerking met een gestrekt been:
[..]
Dat ligt toch echt aan je opvatting en niet aan mijn intentie.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat ligt meer aan je insinuatie betreffende Moroccanoil.
Heel schattig. Maar irrelevant.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dan nog scheer ik niet alle Russen over één kam, laat staan dat ik ze alle zoveel miljoen identificeer met Poetin.
Wat een niveau.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:34 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Onze vertegenwoordiger van het Reichsministerium für Volksaufklärung und Propaganda is ook aangeschoven zie ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |