Fout van patat maak je frietquote:
Ik geloof in patatquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is geen spelfout maar een tekortkoming als je niet in friet gelooft
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:35 schreef MizzezAmy het volgende:
Prikprikprik, ze hebben me weer ontdekt
Je bent ook zo lekkerquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:35 schreef MizzezAmy het volgende:
Beetje prikkelbaar.quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet in pinda's?
[ afbeelding ]
ToT in ONZ / [PAINT] Creatief met pinda's
Lijpe mocro's?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:35 schreef MizzezAmy het volgende:
De heilige pinda.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet in pinda's?
[ afbeelding ]
ToT in ONZ / [PAINT] Creatief met pinda's
Clever thinkingquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:40 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ga pinda's eten en hopen dat de muggen een pinda allergie hebben
Dan zit je beter met knoflookquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:40 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ga pinda's eten en hopen dat de muggen een pinda allergie hebben
Tja wat doe je eraan, zulke mensen zijn gewoonweg te triest voor woorden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:45 schreef Dotteke het volgende:
Kan het niet netjes vinden dat ze de namen van zijn eigen kinderen niet op heeft gezet.
Vies loeder is het
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik vind het al bijzonder dat je opa kunt zijn van je kinderen
Moet je ook niet doenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:51 schreef FreshFruit het volgende:
Bier is binnen.Als ik op Justin moet wachten.
Wanneer gaan wij eens een biertje drinken?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:51 schreef FreshFruit het volgende:
Je bent altijd welkom.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij eens een biertje drinken?
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
Pinda's proberen sommige mensen te vermoorden
Dat is toch dat liedje?quote:
Hmm ben ook geen fan van Jettenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:42 schreef Dotteke het volgende:
Was vanmiddag in de mediamarkt, rij ik er uit klinnkt ineen keer van die smartlappen muziek keihard door de winkel
Bleek er een optreden van een frank Jetten of zo te zijn. Wat was ik blij dat ik net mijn aankopen gedaan had.
En daarna thuis heb ik een rouwkaart voor mijn neef en nicht gemaakt.
Op de officiele kaart staan ze niet bij zo naar mens is het.
Ze had er dit op gezet
en dan de namen van haar kinderen en kleinkinderen bijgezet
[ afbeelding ]
Hylke en Sytse hebben er eentje.quote:
quote:
quote:
Omdat op het kaartje van dot der ding die vent de opa is van zijn eigen kinderenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:56 schreef maily het volgende:
[..]
Geen idee waarom @:loveislikeakiss daaraan moest denken.
Ow inteeltquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Omdat op het kaartje van dot der ding die vent de opa is van zijn eigen kinderen
Als een Kluitje op elkaar.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:01 schreef maily het volgende:
Met
[..]
Een Kluitman in het riet gestuurd worden.
Ik denk niet dat die boot in een dixie past.quote:
Jawel hoorquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die boot in een dixie past.
Wat heb je op? Ik wil ook.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
Yes kraai heeft me een vis gegeven zodat ik beter kan klimmen
Heb vanmiddag ook die airfryer gekocht. Moet ik eerst eens even die bijsluiter gaan lezen 112 pagina's lang pppffffquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:51 schreef FreshFruit het volgende:
Het zag eruit als een red Snapperquote:
Je eerste airfryer?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb vanmiddag ook die airfryer gekocht. Moet ik eerst eens even die bijsluiter gaan lezen 112 pagina's lang pppffff
Mooi,dan kan ik voortaan jou alles vragen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb vanmiddag ook die airfryer gekocht. Moet ik eerst eens even die bijsluiter gaan lezen 112 pagina's lang pppffff
@Superbadeendje waar heb je je jonkies verstopt?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het zag eruit als een red Snapper
Maar nu moet ik een eend zijn jonkies gaan vinden
Nee Joost is uniek in deze.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |