De Israëlische delegatie heeft wel bij een paar landen constant lopen zieken en irriteren. Ik denk dat dar ook in de Ierse reactie zit.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die wilde dat Israël gediskwalificeerd zou worden omdat die gezegd had dat de Ierse act eng was.
En daar is ze ze zo woosboest om dat ze zat te trillen op de benen! Hoe DURVEN ze de Ierse act eng te noemen!
Proost.quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
De Israëlische delegatie heeft wel bij een paar landen constant lopen zieken en irriteren. Ik denk dat dar ook in de Ierse reactie zit.
Ff onder zijn bureau kruipenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik wil eigenlijk een emoji erbij op fok, hoe kan ik het beste Danny omkopen om dat te krijgen?
ff je fobo gecheckt......quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik wil eigenlijk een emoji erbij op fok, hoe kan ik het beste Danny omkopen om dat te krijgen?
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ff onder zijn bureau kruipen
Ik weet na al die jaren nog steeds niet hoe je een fobo checktquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:13 schreef ToT het volgende:
[..]
ff je fobo gecheckt......
Ach nee, Danny zit al in een relatie natuurlijk.
Weet je dat de meeste bureaus ongemakkelijk laag zijn voor die grappen?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ff onder zijn bureau kruipen
Ik heb een keuken machine gekocht.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heb er wel lang over nagedacht, vind ze best prijzig en dan moet je er nog van alles bij kopen.
Je zit zeker mobiel?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik weet na al die jaren nog steeds niet hoe je een fobo checkt
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Weet je dat de meeste bureaus ongemakkelijk laag zijn voor die grappen?
Danny heeft een op hoogte verstelbaar bureauquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Weet je dat de meeste bureaus ongemakkelijk laag zijn voor die grappen?
Staat toch gewoon in de icoontjes bij iemand zijn posts?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik weet na al die jaren nog steeds niet hoe je een fobo checkt
Op Joost.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |