Uitstekende naam.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:55 schreef Mani89 het volgende:
Wat denken jullie er van jongens, Jip. Goeie naam?
[ afbeelding ]
Smerig baardjequote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:55 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna net zo cute als jijquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:55 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Wel elke dag de OOTD plaatsenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:55 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
1. Ruslandquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:55 schreef Pistolero het volgende:
[ x ]
Ach, Geert.
Ik dacht dat hij Nederland weer op 1 wilde zetten?
Het valt me nog mee dat de meeste Nederlandse reacties negatief zijn op die tweet. Het zijn vooral de buitenlandse trolls en bots die erg blij doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:01 schreef Pino112 het volgende:
Wanneer het nieuwe Bruin Rechtse kabinet voor het altijd genocide plegende Israël is.
Afgrond is bijna bereikt.
Jij hebt wel heel veel vertrouwen in het volkomen hersendode Nederlandse stemvee als je denkt er anders gestemd gaat worden na de onvermijdelijk totale teringzooi van Bruinrechts 1.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ergens moeten we ook wel Bruinrechts zijn gang laten gaan, om het Nederlandse volk te laten zien dat het een heilloze weg is. Met nieuwe verkiezingen denk ik dat er momenteel dan weinig zou veranderen (nou ja, een nog asocialer politiek klimaat), terwijl het politieke midden nog geen spoor van reflectie vertoont op kroonprins Bontenbal na. Hopelijk gaan middenpartijen zich werkelijk herschikken.
Je weet dat alle journalistiekstudenten in een omheind kamp worden gezet, hè?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ergens moeten we ook wel Bruinrechts zijn gang laten gaan, om het Nederlandse volk te laten zien dat het een heilloze weg is. Met nieuwe verkiezingen denk ik dat er momenteel dan weinig zou veranderen (nou ja, een nog asocialer politiek klimaat), terwijl het politieke midden nog geen spoor van reflectie vertoont op kroonprins Bontenbal na. Hopelijk gaan middenpartijen zich werkelijk herschikken.
De totale teringzooi van Bruinrechts 1 gaat gelukkig niet te vergelijken zijn met infantiele politieke systemen als in Hongarije, Polen of de Verenigde Staten. Misschien mis ik een trap van escalatie. Ik heb net zo weinig zin in Bruinrechts I, maar als het politieke midden niet van gedrag verandert krijg je juist een rinse and repeat.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Jij hebt wel heel veel vertrouwen in het volkomen hersendode Nederlandse stemvee als je denkt er anders gestemd gaat worden na de onvermijdelijk totale teringzooi van Bruinrechts 1.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:11 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Je weet dat alle journalistiekstudenten in een omheind kamp worden gezet, hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben het met je eens. Laat Wilders het maar een keer doen, en verneuken. Hij zal ons vast niet in een oorlog storten en de rest is wel te repareren.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Landverrader Geert en landverrader Lientje.quote:
Na Bruinrechts I komt Bruiner rechts I.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Jij hebt wel heel veel vertrouwen in het volkomen hersendode Nederlandse stemvee als je denkt er anders gestemd gaat worden na de onvermijdelijk totale teringzooi van Bruinrechts 1.
Laten we eerst nóg verder naar beneden glijden van de glijbaan en dan kijken of we vanuit de diepere afgrond wél kunnen opkrabbelen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ben het met je eens. Laat Wilders het maar een keer doen, en verneuken. Hij zal ons vast niet in een oorlog storten en de rest is wel te repareren.
Misschien valt het nog een beetje mee, zoals bij Meloni.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De totale teringzooi van Bruinrechts 1 gaat gelukkig niet te vergelijken zijn met infantiele politieke systemen als in Hongarije, Polen of de Verenigde Staten. Misschien mis ik een trap van escalatie. Ik heb net zo weinig zin in Bruinrechts I, maar als het politieke midden niet van gedrag verandert krijg je juist een rinse and repeat.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De totale teringzooi van Bruinrechts 1 gaat gelukkig niet te vergelijken zijn met infantiele politieke systemen als in Hongarije, Polen of de Verenigde Staten. Misschien mis ik een trap van escalatie. Ik heb net zo weinig zin in Bruinrechts I, maar als het politieke midden niet van gedrag verandert krijg je juist een rinse and repeat.
Ik denk dat jullie gigantisch onderschatten hoe veel onherstelbare schade zelfs een paar maandjes Bruinrechts 1 kan aanrichten. Het lijntje met Hongarije, Polen of de VS is best dun, helemaal niet ondenkbaar dat je over een jaartje ook gewoon in dat rijtje staat als Nederland.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ben het met je eens. Laat Wilders het maar een keer doen, en verneuken. Hij zal ons vast niet in een oorlog storten en de rest is wel te repareren.
Verbetering is ook niet in zicht of een gegeven bij nieuwe verkiezingen na Bruin rechts I.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat jullie gigantisch onderschatten hoe veel onherstelbare schade zelfs een paar maandjes Bruinrechts 1 kan aanrichten. Het lijntje met Hongarije, Polen of de VS is best dun, helemaal niet ondenkbaar dat je over een jaartje ook gewoon in dat rijtje staat als Nederland.
Hoezo is het lijntje met Hongarije, Polen en de VS dun?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat jullie gigantisch onderschatten hoe veel onherstelbare schade zelfs een paar maandjes Bruinrechts 1 kan aanrichten. Het lijntje met Hongarije, Polen of de VS is best dun, helemaal niet ondenkbaar dat je over een jaartje ook gewoon in dat rijtje staat als Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |