Hadden ze toch weggeknipt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Je HAD een kans wat te zeggen en dan loop je weg. Slappe hap
Noorwegen, zij deed vorig jaar meequote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:53 schreef viceversa het volgende:
[..]
En nog een meid. Weet niet meer welk land.
en dan weggedraaid worden zeker. Nee, dit is op zichzelf ook een statement waar de organisatie ongemakkelijk een draai aan zal moeten geven.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Je HAD een kans wat te zeggen en dan loop je weg. Slappe hap
Oke leuk, veel plezier!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:53 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
We starten met Paleo. En daarna zien we wel waar we nog zin in hebben.
Amstelquote:
Trolquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dus wel fysiek contact als je een telefoontje naar beneden drukt.
Dan maar weggedraaid worden. Ziet heel Europa direct wat voor organisatie de ebu isquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
en dan weggedraaid worden zeker. Nee, dit is op zichzelf ook een statement waar de organisatie ongemakkelijk een draai aan zal moeten geven.
Noorwegenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:53 schreef viceversa het volgende:
[..]
En nog een meid. Weet niet meer welk land.
Jawel, dat mogen de presentatoren doen achter hun deskquote:
Klopt, in elk geval tot 21:00quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:52 schreef MissionPhailed het volgende:
Volgens mij gaat Radio 2 de hele avond Europapa draaien!
quote:
quote:Het Paleodieet is geen afvaldieet maar een manier van eten. Het is gebaseerd op de overtuiging dat onze voorouders vlees, vis, groente, fruit en noten aten.
Kan makkelijkquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:54 schreef T3hTommay het volgende:
Ik eet nu twee mandarijnen.
(niet tegelijkertijd)
Je bent een goed mensquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Amstel
TukkerFM
Smaken verschillen nu eenmaal beste Coco, daarvoor hoef je niemand voor uit te lachen.
burn naar Nederland?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:53 schreef H_T het volgende:
Op de Belg vertelt de mediadirecteur dat Belgen heel goed boven de conflicten kunnen staan. Nou, dat hebben we gemerkt
Dan is het publiek in ieder geval te horenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jawel, dat mogen de presentatoren doen achter hun desk
Staat gewoon op Youtubequote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:55 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Even de zeven zeeën bevaren om een stream te vinden. Een officiële natuurlijk @:AIVD
Oh reken daar maar op. Gezien dat ze Europapa willen gaan zingen in de zaal. Ik vermoed dat we niets live gaan zien.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:55 schreef winterapfel het volgende:
Ik neem aan dat de ze de opnames van de halve finales en repetities klaar hebben staan, zodat ze bij 't minste teken van onrust in de zaal hiernaar kunnen overschakelen..
Zou wel zuur zijn, ik kijk enkel vanwege alle chaos & ellendequote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:57 schreef Kinga het volgende:
[..]
Oh reken daar maar op. Gezien dat ze Europapa willen gaan zingen in de zaal. Ik vermoed dat we niets live gaan zien.
Ramptoerisme FTW!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:57 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Zou wel zuur zijn, ik kijk enkel vanwege alle chaos & ellende
https://www.bvn.tv/bvnlive/quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:55 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Even de zeven zeeën bevaren om een stream te vinden. Een officiële natuurlijk @:AIVD
Maak je geen zorgen, beter dan Rafahquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:58 schreef UitStraling het volgende:
Hopelijk is dat Joodse meisje Eden Golan wel goed beveiligd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |