Frankrijk doet nog mee hoor.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:31 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik had al Franse kaasjes, wijn, nootjes, tapas. speciaal bier etc.
Wordt-ie gediskwalificeerd.![]()
Jawel, altijd.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:38 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ga je toch gewoon alsnog kijken? Of kijk je normaal geen songfestival?
Het is letterlijk gepost door officiële AVROTROS accounts Hansquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:36 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]
Geen idee of het klopt, zie nog niks bevestigd worden.
Oh, en bijna voor niks gediskwalificeerd.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:36 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]
K gok dat er veel mensen een gezellig buitenzitfeestje hadden gepland.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:31 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik had al Franse kaasjes, wijn, nootjes, tapas. speciaal bier etc.
Wordt-ie gediskwalificeerd.![]()
Ik zit ook elke dag met een mes op me werk in een steekhouding..... maar dat vinden ze niet ergquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:42 schreef W00fer het volgende:
Joost zou dus een gebalde vuist hebben laten zien? Een threathening movement?
.....naar de camera, niet naar die vrouw zelf.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:42 schreef W00fer het volgende:
Joost zou dus een gebalde vuist hebben laten zien? Een threathening movement?
En zich een beetje fatsoenlijk kan gedragen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:42 schreef Zoddie het volgende:
Misschien volgende keer iemand sturen die niet bang is om gefilmd te worden en geen hekel heeft aan persconferenties...
Ik vond dat kanaal niet op x, dus liever ff disclaimer voordat iemand nepnieuws gaat roepen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is letterlijk gepost door officiële AVROTROS accounts Hans
Hoezo dat, is een aanraking dan vereist voor bedreiging?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:43 schreef W00fer het volgende:
Aangezien hij de cameravrouw niet heeft aangeraakt gaat dit 100% geseponeerd worden door justitie. Zeker als er afspraken gemaakt zijn dat iemand niet gefilmd mag worden na exit van de stage.
Bedankt Ingrid.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is letterlijk gepost door officiële AVROTROS accounts Hans
Nounou, heftig hoor. Terechte diskwalificatie.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:36 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]
Een bedreiging is erop gericht om als er geen gevolg wordt gegeven aan een verzoek, een repercussie zal volgen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoezo dat, is een aanraking dan vereist voor bedreiging?
Dan had joost gewoon een klacht moeten indienen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:48 schreef W00fer het volgende:
[..]
Een bedreiging is erop gericht om als er geen gevolg wordt gegeven aan een verzoek, een repercussie zal volgen.
Dit is geen bedreiging an sich, het is sowieso maar de vraag of de cameravrouw niet zelf schuldig is aangezien zij de eerder gemaakte afspraken niet nakomt.
Een zaak voor bedreiging wordt niet "100% zeker"geseponeerd omdat er geen fysiek contact heeft plaatsgevonden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:48 schreef W00fer het volgende:
[..]
Een bedreiging is erop gericht om als er geen gevolg wordt gegeven aan een verzoek, een repercussie zal volgen.
Dit is geen bedreiging an sich, het is sowieso maar de vraag of de cameravrouw niet zelf schuldig is aangezien zij de eerder gemaakte afspraken niet nakomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |