Lijkt me juist dat ze daarop aanstuurde en blij is dat ze Joost zover heeft gekregen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:31 schreef Rianne84 het volgende:
Heeft die cameravrouw dit als uitkomst gewild?
Dat waren de regels , bij het verlaten van het podium zou er volgens de regels niet meer gefilmd mogen worden ..quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:32 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Mijn idee ook. Maar er zouden beelden van moeten zijn dus het zal snel opgehelderd worden. Niettemin is het ook raar om niet gefilmd te willen worden op zo'n evenement.
Dat zou best kunnen, geen idee. Maar hij is voor zover ik weet niet gearresteerd. Dus dan is het de EBU die dit besluit neemt op basis van hun gedragsregels. Hun goed recht hoor, wat mij betreft. Zoals gezegd, vrijgeven van de beelden (als die er zijn, wat ik wel aanneem) zou echter wel duidelijk maken of dit nogal overdreven is of terecht.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:34 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Maar het ligt ook bij het Zweedse OM begreep ik.
Als in de regels staat dat geweld in welke vorm dan ook grond is voor diskwalificatie dan valt er gewoon weinig tegenin te brengen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik denk afgesproken is afgesproken. Kan jij van alles van vinden, maar er was dus blijkbaar een afspraak. Ook bij tv-evenementen mag je niet altijd en overal gefilmd worden.
Uhuh “zero tolerance” behalve als het om anti Israël gaat.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:33 schreef Repentless het volgende:
[..]
De EBU heeft dit besluit genomen, niet Zweden.
De telefoon is naar beneden geduwd..quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als in de regels staat dat geweld in welke vorm dan ook grond is voor diskwalificatie dan valt er gewoon weinig tegenin te brengen.
Kan men wel verontwaardigt zijn maar dat weet je vantevoren.
Je kan er ook boven staan en je wel gedragen.
Waar haal jij uit dat er 'geweld in welke vorm dan ook' heeft plaatsgevonden?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als in de regels staat dat geweld in welke vorm dan ook grond is voor diskwalificatie dan valt er gewoon weinig tegenin te brengen.
Je weet hoe het gaat “woorden zijn geweld”, dat is het niveau he.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Waar haal jij uit dat er 'geweld in welke vorm dan ook' heeft plaatsgevonden?
wat vesta jij onder geweld? Een beweging maken is dat nog niet volgens mij. En als dat wel zo is zou je hetzelfde van het onverwachts in het gezicht krijgen van een camera geweld kunnen noemenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik vind Nederland niet triest hoor...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:38 schreef Cruzinats het volgende:
Wat zijn we toch ook een dom simpel kutvolkje, wederom zet Nederland zich collectief voor lul voor de hele wereld.
Waar een klein kutlandje groot in kan zijn, trieste bende dat het is.
In bedreiging aan het adres van een werkneemster is in hetzelfde straatje.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Waar haal jij uit dat er 'geweld in welke vorm dan ook' heeft plaatsgevonden?
Waar heb jij het nou over danquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:38 schreef Cruzinats het volgende:
Wat zijn we toch ook een dom simpel kutvolkje, wederom zet Nederland zich collectief voor lul voor de hele wereld. Ergens te gast zijn en je enigzins gedragen blijkt al te moeilijk te zijn, dan kun je nog je fouten inzien en excuses aanbieden, maar nee. Lekker gaan schreeuwen, verwijten maken, de boel bij elkaar liegen en boos worden.
Begin echt een hekel te krijgen aan onze mentaliteit, nooit even nadenken, nee pak het meest simplistische narratief en herhaal het net zolang tot het de waarheid wordt. Het kan immers nooit onze fout zijn want wij zijn Nederlanders en wij zijn perfect.
Lekker hamas steunen.
Lekker vrouwen intimideren en bedreigen.
Oh, dan is het inderdaad okee om niet naar de productieleider te stappen maar gewoon als een kleuter mensen te bedreigen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik denk afgesproken is afgesproken. Kan jij van alles van vinden, maar er was dus blijkbaar een afspraak. Ook bij tv-evenementen mag je niet altijd en overal gefilmd worden.
Kunnen we de discussie over woke-en/of cancelcultuur hierbuiten laten?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:39 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Je weet hoe het gaat “woorden zijn geweld”, dat is het niveau he.
Ja, maar jij lijkt deze diskwalificatie te wijten aan het feit dat het in Zweden is gebeurd. Daar reageerde ik op.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:38 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Uhuh “zero tolerance” behalve als het om anti Israël gaat.
Nu ook live op rtl nieuws, die mongool met zijn Palestijns vlaggetje voor de camera proberen te doen letterlijk voor de neus van de vrouw.
Geef die gasten eens een klap zo hard dat ze denken in Gaza te zijn a.u.b.
Nou zeg je wel iets wat een prima oplossing had geweest, excuses aanbieden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:38 schreef Cruzinats het volgende:
Wat zijn we toch ook een dom simpel kutvolkje, wederom zet Nederland zich collectief voor lul voor de hele wereld. Ergens te gast zijn en je enigzins gedragen blijkt al te moeilijk te zijn, dan kun je nog je fouten inzien en excuses aanbieden, maar nee. Lekker gaan schreeuwen, verwijten maken, de boel bij elkaar liegen en boos worden.
Begin echt een hekel te krijgen aan onze mentaliteit, nooit even nadenken, nee pak het meest simplistische narratief en herhaal het net zolang tot het de waarheid wordt. Het kan immers nooit onze fout zijn want wij zijn Nederlanders en wij zijn perfect.
Lekker hamas steunen.
Lekker vrouwen intimideren en bedreigen.
Wat staat hier?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
In bedreiging aan het adres van een werkneemster is in hetzelfde straatje.
Als het zo'n blauwharig type is wel, Joost is toch een witte persoon die geen kinderen kan baren en ook nog cisgender en hetero.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:31 schreef Rianne84 het volgende:
Heeft die cameravrouw dit als uitkomst gewild?
Dat is onmogelijk want dat is letterlijk wat er hier gebeurd is.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Kunnen we de discussie over woke-en/of cancelcultuur hierbuiten laten?
Je legt mij woorden in de mond.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:40 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Oh, dan is het inderdaad okee om niet naar de productieleider te stappen maar gewoon als een kleuter mensen te bedreigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |