Vanwege een incident achter de schermen, waarmee de organisatie momenteel bezig is. Volgens de nu.nl liveblogquote:
Dat laatste wist ik idd, maar was een vraag. Dacht dat ze meermaals hadden gewonnen. Ik meen me te herinneren dat ze meermaals meegedaan hebben.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, en al hadden ze dat wel, dan nog was het niet met hetzelfde lied geweest.
Zweden maakt er een zooi van maar volgens hun zijn zij HET songfestival land bij uitstekquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:00 schreef Evenstar het volgende:
Toch zonde hoe door één beslissing (van voor ESC nog) dit hele gebeuren waar zoveel mensen keihard voor werken en zoveel fans een jaar lang naar uitkijken heeft verneukt.
Als ik bijv. zo'n MattESC zie posten over dat hij niet kan wachten totdat dit jaar over is dan zegt het wel wat. Dat heeft dan niet alleen met NL te maken, maar gewoon in het algemeen is het een tering bende dit jaar.
Je bent in de war met Johnny Loganquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:00 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Dat laatste wist ik idd, maar was een vraag. Dacht dat ze meermaals hadden gewonnen. Ik meen me te herinneren dat ze meermaals meegedaan hebben.
Waren al eerder incidenten dat een bepaalde delegatie Bambie Thug ging filmen/foto maken en bepaalde termen gebruikte daarbij.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:00 schreef Dave het volgende:
[..]
Vanwege een incident achter de schermen, waarmee de organisatie momenteel bezig is. Volgens de nu.nl liveblog
Het begon al bij dat lek uit Italië.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:00 schreef Evenstar het volgende:
Toch zonde hoe door één beslissing (van voor ESC nog) dit hele gebeuren waar zoveel mensen keihard voor werken en zoveel fans een jaar lang naar uitkijken heeft verneukt.
Als ik bijv. zo'n MattESC zie posten over dat hij niet kan wachten totdat dit jaar over is dan zegt het wel wat. Dat heeft dan niet alleen met NL te maken, maar gewoon in het algemeen is het een tering bende dit jaar.
Ik gok dat dat een moetje is.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:57 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom wil Nederland nog punten geven eigenlijk?
Werd natuurlijk moedwillig gelektquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:01 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het begon al bij dat lek uit Italië.
Waar hij van verdacht wordt;quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:54 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nou ja, Joost zal vast niet heel vriendelijk zijn geweest tegen die mevrouw, maar ik krijg het idee dat het meer op het niveau "fuck off" is dan "I know where your children live".
‘Fuck off’ zal het dus niet zijnquote:Any person who proves guilty to threatening another person about carrying out a criminal act in a way that provokes a serious fear in the other person for his or her, or someone else’s, personal security, property, freedom or peace, shall be sentenced to a fine or imprisonment for at most a year.
Om live in deze shitshow ongenoegen te laten blijken, hopelijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:57 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom wil Nederland nog punten geven eigenlijk?
Ik gok op nog een paar pauzenummers met Zweedse eigengeilerij vanavond, idd.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zweden maakt er een zooi van maar volgens hun zijn zij HET songfestival land bij uitstek
Zou ik begrijpen, maar het laat wel aan iedereen zien hoe wij erover denken. Take back the narrative.quote:
Het gaat scheef bij de EBU. SVT kan hier niet zo veel aan doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zweden maakt er een zooi van maar volgens hun zijn zij HET songfestival land bij uitstek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |