Ik weet van haar achtergrond, maar ik had niet verwacht dat ze zo openlijk voor haar kant uit zou komen als ze voor basically ons buurland uit komt. Bovendien weet zij evenveel als wij, namelijk dat de situatie niks met Israël te maken heeft.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Schijnt een Israël fan te zijn. Dan is dit niet verrassend.
Wel apart dat dat NU pas ter sprake komt NA de diskwalificatie van Joost, terwijl dit al dagen speeltquote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:58 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hadden eerder tiktoks opgenomen samen
Tsja, wat is snel?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:13 schreef Thrts het volgende:
AD:
De delegatieleider van Nederland, Twan van de Nieuwenhuijzen, verliet vlak na 15.00 het hotel. Hij wilde niks zeggen en keek continu op zijn telefoon. Vlak voordat hij de hoek om ging, liet hij nog wel los dat er snel weer een update komt van de Nederlandse kant.
Ja sinds dat de rehearsals zijn begonnen is die delegatie al filmpjes en foto's aan het maken van anderen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wel apart dat dat NU pas ter sprake komt NA de diskwalificatie van Joost, terwijl dit al dagen speelt
EBU liep nu te wapperen met hun zero tolarance gewap. Nou, laat maar zien dan eh.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wel apart dat dat NU pas ter sprake komt NA de diskwalificatie van Joost, terwijl dit al dagen speelt
En het komt uitgerekend na de diskwalificatie pas naar buiten? Zaakje stinktquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja sinds dat de rehearsals zijn begonnen is die delegatie al filmpjes en foto's aan het maken van anderen.
Kwestie van gelijke monniken, gelijke kappen. Nu is er een precedent van diskwalificatie op basis van gedrag.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nikki in het blauwe Joost pak.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:13 schreef Dutch_view het volgende:
Het zou mooi zijn wanneer Nikki vanavond gewoon 12 punten geeft aan JOOST in een JOOST outfit, gewoon om een dikke middelvinger te geven aan die EBU Maffia!![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:59 schreef aarontje112 het volgende:
Ik ga vol op Ierland stemmen vanavond
Israël toevallig?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Heeft niet zoveel met Luxemburg als land te maken maar waar ze geboren is dat ze zo reageert.
Ik ookquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:13 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Het treurige is dat ik nog valse hoop heb..
Volgens mij begrijp je het niet helemaalquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:16 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Kwestie van gelijke monniken, gelijke kappen. Nu is er een precedent van diskwalificatie op basis van gedrag.
Was al ophef over op twitter woendagquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En het komt uitgerekend na de diskwalificatie pas naar buiten? Zaakje stinkt
Hopen dat het luktquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:16 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Kwestie van gelijke monniken, gelijke kappen. Nu is er een precedent van diskwalificatie op basis van gedrag.
Die ben ik pas kwijt als Joost op het vliegtuig naar Nederland zitquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:13 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Het treurige is dat ik nog valse hoop heb..
330k binnen een dag.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:15 schreef viceversa het volgende:
Joost z'n volgers op insta gaan nu richting een miljoen.
Er is veel fake news op twitter dat Joost een antisemiet zou zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:14 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik weet van haar achtergrond, maar ik had niet verwacht dat ze zo openlijk voor haar kant uit zou komen als ze voor basically ons buurland uit komt. Bovendien weet zij evenveel als wij, namelijk dat de situatie niks met Israël te maken heeft.
extreem goed mogelijk. Maar ik dacht dat je doelde op de klachten over het gedrag van de Israëlische delegatie. Of had ik dat mis?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je het niet helemaal
Nee ik heb geen hoop meerquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die ben ik pas kwijt als Joost op het vliegtuig naar Nederland zit
Nouja eerst nog zien wat er allemaal gebeurd is.. maarjaquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:16 schreef LaDaDiDa het volgende:
Joost is populairder door dit voorval dan dat hij anders ooit geweest zou zijn denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |