Op qmusic is ie ook al 3 keer voorbij gekomen, waarvan 2 direct achter elkaarquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:12 schreef LTVDK het volgende:
De Belgen op StuBru zijn ze er ook druk mee bezig trouwens, hoofditem bij het nieuws en sinds het nieuws bekend is zenden ze al voor de 3e keer Europapa uit
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:09 schreef Jane het volgende:
[..]
Precies dit! Cornald is ook behoorlijk PC in mijn beleving, dus die zou het dan niet bestempelen als 'eigenlijk niks gebeurd' (weet niet meer precies wat zijn woordkeus was).
1. Is Cornald wel goed geïnformeerd? Hij is ook maar gewoon een presentator uit Nederland.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:11 schreef Knutknuttsson het volgende:
Maar als Cornald loopt te tweeten dat het hele gebeuren nauwelijks iets voorstelt, dan passeert hij dus het gevoel van de cameravrouw. En Cornald lijkt me bij uitstek iemand die dat soort dingen zorgvuldig afweegt en niemand tegen het zere been wil stoten.
?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:11 schreef Poepz0r het volgende:
Weer een land dat zich uitspreekt Roemenië! Worden er steeds meer
Nee, want de uitslag van de stemming wordt buiten de uitzending om al gedeeld met de organisatie. Wat zij al dan niet gaat roepen is totaal irrelevant voor de uitslag.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:08 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik verwacht een outfit met blauwe puntige schouders.. op zijn minst... en t zou geweldig zijn als ze dan roept, Our 12 points go to the Netherlands!!! Heb je een statement gemaakt en gelijk alle stemmen ongeldig.
Dat is geen officieel iets, gewoon groep fans, ook aan de aantal followers te zien.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://twitter.com/ERCommunity_/status/1789262597381881973
Precies. Het enige wat het kan doen is de presentatrice in de war brengen, wat op zich wel grappig is, maar ook een beetje lullig, want die heeft hier ook niet zoveel mee te maken verderquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:13 schreef Wertha het volgende:
[..]
Nee, want de uitslag van de stemming wordt buiten de uitzending om al gedeeld met de organisatie. Wat zij al dan niet gaat roepen is totaal irrelevant voor de uitslag.
1. Denk het wel. Als iemand dicht bij het vuur zit, is hij het.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:13 schreef luxerobots het volgende:
[..]
1. Is Cornald wel goed geïnformeerd? Hij is ook maar gewoon een presentator uit Nederland.
2. Is Cornald objectief? Hij heeft natuurlijk het beste voor met Nederland/de Nederlandse delegatie.
Ligt er al een statement van RTBF?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:12 schreef LTVDK het volgende:
De Belgen op StuBru zijn ze er ook druk mee bezig trouwens, hoofditem bij het nieuws en sinds het nieuws bekend is zenden ze al voor de 3e keer Europapa uit
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:14 schreef W00fer het volgende:
Videoland neemt het principe van hun serie "De Verraders" wel heel letterlijk
[ x ]
Petra lost dat wel op met haar jarenlange ervaringquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Precies. Het enige wat het kan doen is de presentatrice in de war brengen, wat op zich wel grappig is, maar ook een beetje lullig, want die heeft hier ook niet zoveel mee te maken verder
Zou mooi zijn als Petra bijvoorbeeld een statement maakt vanavond maar dat zal wel niet. Ook bang om de baan te verliezen natuurlijkquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Precies. Het enige wat het kan doen is de presentatrice in de war brengen, wat op zich wel grappig is, maar ook een beetje lullig, want die heeft hier ook niet zoveel mee te maken verder
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://twitter.com/ERCommunity_/status/1789262597381881973
En haar intensieve speurwerkquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:15 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Petra lost dat wel op met haar jarenlange ervaring
Volgens mij lopen ze altijd zo'n 30 seconden achter zodat ze weg kunnen schakelen. Die vinger zit sowieso op de knop als Nikkie aan de beurt is.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:10 schreef Fleischmeister het volgende:
Deze finaleshow gaat echt niet 100% live zijn
Tsja welke ESF show wel eigenlijkquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:10 schreef Fleischmeister het volgende:
Deze finaleshow gaat echt niet 100% live zijn
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:16 schreef Cee het volgende:
Hoi ik check even in.
Hoerige tering EBU.
Doei.
Ook geen fan meer begrijp ik koekoekquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:16 schreef Cee het volgende:
Hoi ik check even in.
Hoerige tering EBU.
Doei.
JAAAAAAAquote:
Dikke knufquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:16 schreef Cee het volgende:
Hoi ik check even in.
Hoerige tering EBU.
Doei.
Dit is niet de Roemeense delegatie oid hè, maar een of andere fanclub.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:17 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Moedig wel om zich zo duidelijk uit te spreken.
oh jaquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:18 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dit is niet de Roemeense delegatie oid hè, maar een of andere fanclub.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:16 schreef Cee het volgende:
Hoi ik check even in.
Hoerige tering EBU.
Doei.
Moet eerlijk zeggen dat het mij zelf niet enorm veel doet als in, dat hele ESF kan me de tering krijgen nu met die gare organisatie, maar ik vind het echt enorm enorm jammer voor alle enorme fans hier die hier het hele jaar naar toe leven.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:16 schreef Cee het volgende:
Hoi ik check even in.
Hoerige tering EBU.
Doei.
Nou ja, die presentatoren staan natuurlijk wel vooraan als het gaat om mooi weer spelen, zoals het hele songfestival altijd al in een spagaat zit over "politieke statements" terwijl iedereen met vlaggen zwaait en een land vertegenwoordigt. Daar moet je je ook maar voor willen lenen. @Ericr refereerde treffend naar stalinistische praktijken.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Johan Vlemmixquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:18 schreef W00fer het volgende:
Was er niet een andere Nederlandse artiest die vaak gepolst was voor het ESF en zei dat hij niet mee wilde omdat het daar zo'n circus was?
Lee Towers.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:18 schreef W00fer het volgende:
Was er niet een andere Nederlandse artiest die vaak gepolst was voor het ESF en zei dat hij niet mee wilde omdat het daar zo'n circus was?
Goed punt, aanzienlijk minder moedig dan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:18 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Misschien kan hij beter wegwezen gezien de juridische repercussies.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:19 schreef Poepz0r het volgende:
Het blijft apart dat Joost nog steeds daar is....
Helaas.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:18 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Gordonquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:18 schreef W00fer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |