Ik gok eerder een kleine sneer, niet direct iets extreems.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:29 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Iedereen verwacht maar een statement van haar, maar die gaat haar reputatie en inkomen toch niet zomaar op het spel zetten door iets te gaan roepen wat misschien verkeerd valt.
Ja hartstikke leuk en aardig maar dit is de family show. Hier maakt het weinig uit wat je doet.quote:
Nederland treedt gewoon als vijfde op. Ik verwacht dat de hele zaal luidkeels Europapa meezingt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:36 schreef Nattekat het volgende:
Ik wacht nog steeds op het "haha, was een grapje jongens"
@TheVulture probeert dit voor elkaar te krijgenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nederland treedt gewoon als vijfde op. Ik verwacht dat de hele zaal luidkeels Europapa meezingt.
"Dit was de troef mensen!"quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:36 schreef Nattekat het volgende:
Ik wacht nog steeds op het "haha, was een grapje jongens"
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
kitten
Foto zodra je 'm hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Er zit een geluidsbandje onder Israël.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nederland treedt gewoon als vijfde op. Ik verwacht dat de hele zaal luidkeels Europapa meezingt.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zou dat ook uitgefilterd kunnen worden
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:53 schreef Yesse het volgende:
Zo blij dat het morgen ook nog de mol finale is. Iets leuks om naar uit te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maine Coons zijn amaaaaazing.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ook diergerelateerd: Ik heb ook nog een heeeeeel leuk nieuwtje!
Wij krijgen er een kitten bij over ongeveer 6 weken. Een Maine Coon. We zijn al een paar keer bij hem op bezoek geweest. Zo leuk
Vrouwen hoeven minder vaak, dus netto zijn die even veel tijd kwijtquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:58 schreef H_T het volgende:
Ik heb vanmiddag bijna een uur bij de kapper gezeten. Hoe houden vrouwen dat vol?
Waarom zo lang? Ik was bij een leerlingkapper. Die haalde er veel kleine beetjes vanaf in plaats van in een keer een flinke haal en had goedkeuring nodig van een docent, die ook nog wat puntjes op de i heeft gezet. Het zit prima, maar ik denk dat een meer ervaren kapper het binnen 20 minuten voor elkaar zou hebben
Heerlijk ontspannen bij de kapper, lekker kleuren. Ik hou er wel van.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:58 schreef H_T het volgende:
Ik heb vanmiddag bijna een uur bij de kapper gezeten. Hoe houden vrouwen dat vol?
Waarom zo lang? Ik was bij een leerlingkapper. Die haalde er veel kleine beetjes vanaf in plaats van in een keer een flinke haal en had goedkeuring nodig van een docent, die ook nog wat puntjes op de i heeft gezet. Het zit prima, maar ik denk dat een meer ervaren kapper het binnen 20 minuten voor elkaar zou hebben
Een uurquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:58 schreef H_T het volgende:
Wat moeten ze allemaal bij je doen danquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Een uurbij mij duurt het altijd 2,5 uur.
(wat ik inderdaad vreselijk vind)
Hebben landen dat daadwerkelijk gedaan, een klacht indienen? Ik ben een paar uur weggeweest dus moet even bijlezen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:04 schreef vencodark het volgende:
Landen die Joost openlijk steunen en een klacht indienen mbt zijn diskwalificatie mogen van mij echt hoog uitkomen.
Ballen.
Verwisselt je kapper meteen ook je winterbanden voor zomerbanden dan?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ook, maar meestal vind ik het wel leuk, ze hebben lekkere koffie en het is een rustmomentquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |