Ah, je weet dus heel goed wat ik bedoel. Dat heb je wel doorquote:
Ik neem aan dat er meer dan genoeg moslims zijn die wél een uitstekende kennis hebben van de geschiedenis, maar het is wel merkbaar dat er binnen Islamtische kringen een duidelijke neiging is om de historie te verdraaien op manieren dat hun welgevallig is. Of dit dan is aan de hand van bijvoorbeeld de bekende theorie over 'de Chazaren', de geschiedenis van dit conflict of religie in het Midden-Oosten maakt niet veel uit. Het is allemaal geschiedvervalsing en daarom problematisch.quote:Op zondag 12 mei 2024 14:33 schreef Hoppahop het volgende:
[..]
Moslims hebben een eigen historie. Een historie dat niet overeenkomt met de daadwerkelijke historie.
Ik heb geen vertaler die niet gebrekkig is.quote:Op zondag 12 mei 2024 14:25 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Af en toe vertaler gebruiken, probleem opgelost!De door hem geposte link is overigens al in het Nederlands, slimmerik.
Als je als Zelensky ziet dat je volk zo zwaar te lijden heeft dan geef je je toch over om ze verdere ellende te besparen?quote:Op zondag 12 mei 2024 20:33 schreef deedeetee het volgende:
Hoezo * regels tellen niet voor Israël * wat mij opvalt is dat Hamas zich niet gewoon overgeeft om het volk te sparen. Dat zou toch de meest humane oplossing zijn ? Maar daar hoor je niks over. Alleen wat Israël allemaal doet maar de rol van Hamas blijft redelijk onbesproken. Als je volk zo zwaar te lijden heeft dan geef je je toch over om ze verdere ellende te besparen ?
In eerste instantie niet nee met die waanzinnige post van je. Je laatste zin viel me op omdat je meerdere keren uitgesproken hebt tegen het nederzettingenbeleid, en ik vraag je daar naar, maar dat was dus toen wartaal. Of het is nu wartaal. Vokstrekt onduidelijk.quote:
Daar zit je bij mij verkeerd mee.quote:Op zondag 12 mei 2024 21:23 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Als je als Zelensky ziet dat je volk zo zwaar te lijden heeft dan geef je je toch over om ze verdere ellende te besparen?
Heeft Zelensky Rusland aangevallen dan?quote:Op zondag 12 mei 2024 21:23 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Als je als Zelensky ziet dat je volk zo zwaar te lijden heeft dan geef je je toch over om ze verdere ellende te besparen?
Vrij onduidelijke foto wel...quote:Op zondag 12 mei 2024 21:25 schreef VoMy het volgende:
https://edition.cnn.com/2(...)-intl-cmd/index.html
Strapped down, blindfolded, held in diapers: Israeli whistleblowers detail abuse of Palestinians in shadowy detention center
Is dit door Israel gerunde concentratiekamp in de woestijn hier eigenlijk al ter sprake gekomen?
[ afbeelding ]
Benieuwd welke regels er allemaal 'helemaal niet' overtreden worden door Israel hier.
Het is gewoon te zot voor woorden. Er was een staakt het vuren en Hamas heeft die beëindigd. Israël wil nu voor eens en altijd Hamas uitschakelen en net als met onkruid moet je dan alles verwijderen en niet een deel onder de grond achterlaten.quote:Op zondag 12 mei 2024 20:33 schreef deedeetee het volgende:
Hoezo * regels tellen niet voor Israël * wat mij opvalt is dat Hamas zich niet gewoon overgeeft om het volk te sparen. Dat zou toch de meest humane oplossing zijn ? Maar daar hoor je niks over. Alleen wat Israël allemaal doet maar de rol van Hamas blijft redelijk onbesproken. Als je volk zo zwaar te lijden heeft dan geef je je toch over om ze verdere ellende te besparen ?
Wtf is deze?quote:
Je zit in het verkeerde topic.quote:Op zondag 12 mei 2024 21:23 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Echt serieus WOWquote:Op zondag 12 mei 2024 06:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wat heeft het een met het ander te maken? Je zit te veel in je zwart wit modus.
Hamas is een bevrijdingsbeweging. Daar het hier vanuit politiek oogpunt anders gekleurd wordt, is pech voor de mensen die dat anderen op willen dringen. Daarnaast wil het absoluut niet zeggen dat ik sympathiseer met hamas. Maar daar hebben zionistjes problemen mee. Die zijn constant bezig met het verdedigen en verdoezelen van hun eigen gedrag wat nog erger is dan dat van hamas.
En waar waren de autoriteiten deze terroristen stoet neer te sabelen?quote:
1: Jij denkt dat Israel bestaat uit magiërs die alles weten ofzo? beetje rare vraag.quote:Op zondag 12 mei 2024 22:17 schreef Drxx het volgende:
[..]
Wtf is deze?
Hoezo weet Israël dat niet, maar de VS wel? Hoezo geven ze dat niet gewoon door voordat er tienduizenden mensen onnodig gedood worden? Is dit fake news? Zoveel vragen.
Qua internationaal-recht is dit op geen manier goed te praten. Nogmaals: qua internationaal-recht.quote:Op zondag 12 mei 2024 21:25 schreef VoMy het volgende:
https://edition.cnn.com/2(...)-intl-cmd/index.html
Strapped down, blindfolded, held in diapers: Israeli whistleblowers detail abuse of Palestinians in shadowy detention center
Is dit door Israel gerunde concentratiekamp in de woestijn hier eigenlijk al ter sprake gekomen?
[ afbeelding ]
Benieuwd welke regels er allemaal 'helemaal niet' overtreden worden door Israel hier.
Was dat niet al lang afgerond? En het zou geen genocide zijn geweest?quote:Op zondag 12 mei 2024 23:16 schreef theunderdog het volgende:
https://twitter.com/MfaEgypt/status/1789641974644924684
Egypte wil tussenkomen in de zaak van Zuid-Afrika tegen Israël voor het Internationaal Gerechtshof, over de vraag of Israël een genocide uitvoert onder Palestijnen in de Gazastrook.
Die stonden de kruising af te sluiten zodat deze terroristen hun gang konden gaan.quote:Op zondag 12 mei 2024 23:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En waar waren de autoriteiten deze terroristen stoet neer te sabelen?
Dat doen ze al maanden. Het artikel zeker niet gelezen?quote:
quote:"We could also, in fact, help them target the leaders, including [Hamas leader Yahya] Sinwar, which we are, frankly, doing with the Israelis on an ongoing basis," he said.
The Washington Post report came after two officials familiar with the matter told The Times of Israel on Friday that Sinwar is not hiding in Rafah, citing recent intelligence assessments that placed the Hamas leader in underground tunnels in the Khan Younis area.
quote:Op zondag 12 mei 2024 21:48 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Daar zit je bij mij verkeerd mee.Ik ben nooit een voorstander geweest van die oorlog. Tenslotte is dat land door de eeuwen heen heel vaak en lang een deel van Rusland geweest.
Verder is t natuurlijk al heel vaak gezegd dat dit een idiote vergelijking is....
Ik doel erop dat het makkelijk gezegd is dat je je maar over moet geven als je in oorlog bent en jouw volk lijdt eronder.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |