Klinkt wel leukquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:53 schreef Ama het volgende:
Help Marco Schuitemaker heeft een nieuw liedje.
Ja nee want directies van commerciële zenders doen nooit gekke dingen. Toen met dat hele Voice-schandaal riepen we toch ook niet en masse dat de commerciëlen opgeheven moesten worden?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dir soort acties geeft ze nog meer munitie.
Wat gaan ze niet doen?quote:
Heeft Aran óóit iets goed gehad?quote:
Nog in geen miljoen jaar. Hebben die geld teveel ofzo? Die denken eerder, YES goeie concurrent uitgeschakeld!quote:
daar geloof ik weinig van, eerst zienquote:
Wel tijdens de wedstijdquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:55 schreef maxi-mus het volgende:
Zou dit eigenlijk de eerste DSQ ooit zijn?
We gaan het over 4 minuten horen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarin ons vast wordt verteld dat ze nog altijd niks weten.
Ik vind een whataboutism niet zo sterk, zeker omdat daar geen belastinggeld naartoe gaat.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja nee want directies van commerciële zenders doen nooit gekke dingen. Toen met dat hele Voice-schandaal riepen we toch ook niet en masse dat de commerciëlen opgeheven moesten worden?
Correctquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:56 schreef Claudia_x het volgende:
Begrijp ik nu goed dat officieel bevestigd is dat het niet om een beschuldiging van geweld gaat, maar bedreiging? (Sorry, het topic gaat ook zo hard en er is veel nepnieuws.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |