Ik eis een State of the Union met Jantje Shit en die Cornald of hoe heet die gozer.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:31 schreef Caland het volgende:
Een extra journaal voor dit
Hef jezelf gewoon op als staatsomroep dan
Bekijk deze zoekresultaten: https://x.com/search?q=npo%20actueel&s=08quote:
Verschil met GGZ-zorg en algemene zorg is:quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:38 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Maar dat doet hij niet. Hij vraagt er aandacht voor. Ook omdat GGZ Nederland momenteel een grote puinzooi is. Zoals hij zelf zegt, als je je been breekt dan hoef je ook geen 134 dagen te wachten tot behandeling.
Die kans schat ik in als heel erg klein.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:43 schreef Poepz0r het volgende:
Joost is bij de andere deelnemers erg populair dus de EBU is bang dat landen zich gaan terugtrekken denk ik zo
Als er een goede reden is voor een DQ gebeurt dat echt nietquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:43 schreef Poepz0r het volgende:
Joost is bij de andere deelnemers erg populair dus de EBU is bang dat landen zich gaan terugtrekken denk ik zo
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:43 schreef damsco het volgende:
Blijkbaar wenste de Zweedse hem succes (break a leg) wat Joost verkeerd opvatte. Triest dat zoiets kleins tot een diskwalificatie heeft geleid.
Iedereen kan zoiets photoshoppen, ik zoek de telegraaf linkquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:43 schreef Vicky het volgende:
[..]
Bekijk deze zoekresultaten: https://x.com/search?q=npo%20actueel&s=08
Typisch vooral. Ik vind Israel ook een apenland maar dit is makkelijk scoren.quote:
Als er een goede reden is hadden ze hem er al lang uit geschopt natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als er een goede reden is voor een DQ gebeurt dat echt niet
Maar die is er niet anders was dat al gebeurd. Precies wat wiwiblogs ook zei gisterenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als er een goede reden is voor een DQ gebeurt dat echt niet
Vind ik ook. Als het onderzoek dan uitwijst dat hij gediskwalificeerd had moeten worden, dan gebeurt dat achteraf wel. De kans dat hij wint is niet 100% of zo.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:42 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Dat onderzoek rondom het incident gaat nog weken duren... Dus waarom zou hij vanavond niet kunnen meedoen? Alleen in 2 gevallen niet imo: 1. Als-ie zelf niet meer wilt, 2. Als de organisatie hem uitsluit.
We shall see.
Wat bescheiden. Ik zit op 10%quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:44 schreef Caland het volgende:
50% kans dat ‘ie vanavond niet meedoet naar mijn bescheiden mening
Is er een kans dat er weer een video komt van zijn optreden in de halve finale?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:43 schreef Poepz0r het volgende:
Heel veel oproepen om op de te stemmen, ook Van der Plas zag ik al langskomen.quote:
Dat zou welquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:43 schreef damsco het volgende:
Blijkbaar wenste de Zweedse hem succes (break a leg) wat Joost verkeerd opvatte. Triest dat zoiets kleins tot een diskwalificatie heeft geleid.
Herken de statisticusquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:44 schreef Caland het volgende:
Omdat het GEEN medewerkers vd NPO waren?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kom Geert, hef die treurige club zsm op.
Zou me niets verbazenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:44 schreef core2duo het volgende:
[..]
Is er een kans dat er weer een video komt van zijn optreden in de halve finale?
En als hij wint dan?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:44 schreef core2duo het volgende:
[..]
Is er een kans dat er weer een video komt van zijn optreden in de halve finale?
Bron?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:43 schreef damsco het volgende:
Samequote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:38 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Same
Wel heel benieuwd naar wat er gebeurd is
Wie gaan we dan sturen?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:44 schreef Caland het volgende:
Jan Smit is niet meer betrokken bij het Songfestivalquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:43 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik eis een State of the Union met Jantje Shit en die Cornald of hoe heet die gozer.
En Arne Slot voor de duiding.
Daar wil ik wel meer van zien, heb je voorbeelden?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:45 schreef Em31 het volgende:
en dit van beeld op zwart werkt vaak ook de verkeerde kant op.
De liveblog van Telegraafquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Iedereen kan zoiets photoshoppen, ik zoek de telegraaf link
Bron? Fake news?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:43 schreef damsco het volgende:
Oh ja. Oepsquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat het GEEN medewerkers vd NPO waren?
Streisand effectquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:45 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Daar wil ik wel meer van zien, heb je voorbeelden?
Dan wordt dezelfde video aan het einde van de show nog een keer getoond?quote:
Meen je niet?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heel veel oproepen om op de te stemmen, ook Van der Plas zag ik al langskomen.en dit van beeld op zwart werkt vaak ook de verkeerde kant op.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heel veel oproepen om op de te stemmen, ook Van der Plas zag ik al langskomen.en dit van beeld op zwart werkt vaak ook de verkeerde kant op.
Wie precies? Want het komt dus NIET van NPO-medewerkers.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |