Samequote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:38 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Same
Wel heel benieuwd naar wat er gebeurd is
Wie gaan we dan sturen?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:44 schreef Caland het volgende:
50% kans dat ‘ie vanavond niet meedoet naar mijn bescheiden mening
Jan Smit is niet meer betrokken bij het Songfestivalquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:43 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik eis een State of the Union met Jantje Shit en die Cornald of hoe heet die gozer.
En Arne Slot voor de duiding.
Daar wil ik wel meer van zien, heb je voorbeelden?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:45 schreef Em31 het volgende:
en dit van beeld op zwart werkt vaak ook de verkeerde kant op.
De liveblog van Telegraafquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Iedereen kan zoiets photoshoppen, ik zoek de telegraaf link
Bron? Fake news?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:43 schreef damsco het volgende:
Blijkbaar wenste de Zweedse hem succes (break a leg) wat Joost verkeerd opvatte. Triest dat zoiets kleins tot een diskwalificatie heeft geleid.
Oh ja. Oepsquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat het GEEN medewerkers vd NPO waren?
Streisand effectquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:45 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Daar wil ik wel meer van zien, heb je voorbeelden?
Dan wordt dezelfde video aan het einde van de show nog een keer getoond?quote:
Meen je niet?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heel veel oproepen om op de te stemmen, ook Van der Plas zag ik al langskomen.en dit van beeld op zwart werkt vaak ook de verkeerde kant op.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heel veel oproepen om op de te stemmen, ook Van der Plas zag ik al langskomen.en dit van beeld op zwart werkt vaak ook de verkeerde kant op.
Wie precies? Want het komt dus NIET van NPO-medewerkers.quote:
Zouden ze niet wachten om te kijken of de openbaar aanklager tot vervolging besluit over te gaan? Er zal vast ergens in hun regels staat, dat een kandidaat dat uitgesloten wordt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:42 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Dat onderzoek rondom het incident gaat nog weken duren... Dus waarom zou hij vanavond niet kunnen meedoen? Alleen in 2 gevallen niet imo: 1. Als-ie zelf niet meer wilt, 2. Als de organisatie hem uitsluit.
We shall see.
Sorry zit op telefoon, dat gaat niet zo snelquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:45 schreef Momo het volgende:
En nog steeds kan niemand de televraag link delen van dat bericht over NPO medewerkers
Maar we zijn wel alvast allemaal boos erover.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Beetje gek om geen reactie van de winnaar te hebben.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan wordt dezelfde video aan het einde van de show nog een keer getoond?
Wel te verwachten. Onder haar stemmers zitten zeer veel protestanten en die zijn vrijwel altijd pro-Israël. Ik kreeg als kind van mijn 'School met de Bijbel' ook de indruk mee dat de Israëliërs het gekozen volk zijn en Israël geweldig. Alleen toen ik eens een vraag stelde over Palestina wist de meester me ook geen antwoord te geven.quote:
Niets is sterker.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben wel nieuwsgierig welk nummer Lee dan gaat zingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |