Lijkt mij een heel goed idee.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
ik doe even een persmoment op de wc dan lees ik het later wel
Ook in het geval van Joost gaat het niet om niks fysiekquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:18 schreef Mip1988 het volgende:
Jawe
[..]
Jawel, maar nooit mn vrouw mishandeld
Dan stop je met energie erin stoppen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:18 schreef Ama het volgende:
Ik begin deze soap serie wel een beetje zat te worden.
Ik vind het sowieso vreemd gaan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:18 schreef Poepz0r het volgende:
Let op dalijk diskwalificeren ze hem en blijkt over paar weken dat de aangifte etc worden ingetrokken
Het is ook nog mogelijk dat iemand anders..quote:
Donnie Ronnie?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:19 schreef DeLuna het volgende:
"Op dit moment kunnen we nog geen scenario's uitsluiten", zegt onze songfestivalverslaggever Lara Zevenberg. "Het is ook mogelijk dat iemand anders in de Nederlandse delegatie wordt verdacht."
Wat
Dat laatste is pure speculatie van Lara?quote:
Nee dat schept helderheid.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:19 schreef DeLuna het volgende:
"Op dit moment kunnen we nog geen scenario's uitsluiten", zegt onze songfestivalverslaggever Lara Zevenberg. "Het is ook mogelijk dat iemand anders in de Nederlandse delegatie wordt verdacht."
Wat
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:19 schreef DeLuna het volgende:
Wat
Geen idee?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat laatste is pure speculatie van Lara?
Bron?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:19 schreef KingRoland het volgende:
Permaban voor iedereen hier die fake news aan het verspreiden zijn zonder bron
Wat alleen relevant is voor een overheid en een juridisch strafrechttraject. Een privébedrijf als EBU kan diskwalificeren wat ze willen als ze bereid zijn de reputatieschade en civiele rechtszaken van gedupeerden voor lief te nemen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:04 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het recht gaat toch echt uit van de onschuld presumptie.
samengevat: enige wat we zeker kunnen vast stellen is dat we niks nieuws hebben kunnen vaststellen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:19 schreef DeLuna het volgende:
Wat
Dit is ook exact wat gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:18 schreef Poepz0r het volgende:
Let op dalijk diskwalificeren ze hem en blijkt over paar weken dat de aangifte etc worden ingetrokken
Dat gaat een leuke schadeclaim opleveren, komen ze alsnog in de rechtszaal terechtquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:18 schreef Poepz0r het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |