Topics gaan sinds gistermiddag echt keihard inderdaad.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit moet het best lopende reeks zijn ever in ESF
12:09 Joost wint het kampioenschap Haskellquote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
03-06 Joost wil minpres worden
14-03 Joost wint de vervroegde verkiezingen
Wmb worden dit soort posts gewoon weggehaaldquote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:30 schreef alpeko het volgende:
[..]
Tuurlijk maar natuurlijk is het een schande dat Israël meedoet.
Daar heb je een goed punt. Nick en Simon ook uit elkaar nadat Jan semi gestopt was met zingen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:30 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Is dit het Jan Smit effect?
Weg bij Volendam, Volendam uit de eredivisie.
Weg bij Eurovisie, Nederland uit songfestival?
Is toch ook prachtig dit, deze fophef. Ik bedoel, ik neem aan dat niemand deze onzin voor de liedjes kijkt toch?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Topics gaan sinds gistermiddag echt keihard inderdaad.
Ik las Haxball.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:33 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
12:09 Joost wint het kampioenschap Haskell
24:12 Joost schrijft nieuwe programmeertaal waardoor Haskell obsolete is.
Ok maar dan iets als: als je zus of zo niet doet dan zorg ik dat je wordt ontslagen wel.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:31 schreef KillemWieft het volgende: [..] Iemand een bitch noemen is toch geen bedreiging?
Functionele post wel.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:33 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Zweedse pers opheffen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:33 schreef Momo het volgende:
Dat verhaal over fysiek geweld kwam wel van de Zweedse krant Aftonblat gisteren, wat dus nu niet waar lijkt te zijn als je de Nederlandse pers moet geloven....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar laten we niet vergeten dat bij veel van de media het eerste doel nog altijd is om geld te verdienen. Dat gaat heel vaak voor op de waarheid zeggen. Een beetje verdraaien of twijfel zaaien is altijd goed voro de clicks.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:33 schreef Momo het volgende:
Dat verhaal over fysiek geweld kwam wel van de Zweedse krant Aftonblat gisteren, wat dus nu niet waar lijkt te zijn als je de Nederlandse pers moet geloven....
Wat is daar polariserend aan? Rusland doet om dezelfde reden ook niet mee.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wmb worden dit soort posts gewoon weggehaald
Totaal niet relevant en wel polariserend
Walgelijke opmerking zolang je niet weet wat er echt gebeurd is.quote:
Was dat niet omdat een Spaanse journalist het nodig vond om "Free Palestine" te roepen? In dat geval kun je ook een reactie terugverwachten als journalist en moet je ook niet zeuren. Punt is, dat er een minimieme kans is dat Israel bij het conflict rondom Joost betrokken is. Alles m.b.t. Spanje, Ierland en Israel is irrelevant voor dit topic.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:30 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Heeft denk ik niet heel veel zin om in discussie te gaan met mensen die alleen op ophef afkomen. Hele week al meerdere berichten van treiterijen etc. Gisteren nog bericht van Spaanse omroep over persvrijheid, wat duidelijk gericht was aan adres van Israëlische delegatie.
'I'll show you my Europipi.'quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:22 schreef helloo_152420 het volgende:
Nu het om een vermeend dreigement zou gaan bekijk ik dit toch anders. Fysiek geweld is namelijk redelijk objectief te definiëren, een bedreiging is een stuk vager. Een droogkloot uit Nederland kan namelijk een opmerking maken die misschien bedreigend overkomt naar een buitenstaander, maar dat betekent niet dat Joost de intentie had om de persoon in kwestie te bedreigen.
Maar als ie ooit uit Volendam vertrekt...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit lijkt me een vrij groot probleem als Jan Smit naar het hiernamaals gaat.
Prima, dan verschillen wij daarin van mening. Joost wordt eigenlijk beloond als ie straks niet meer mag doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:30 schreef trein2000 het volgende: [..] Maar iemand de wacht aanzeggen hangende het onderzoek is geen straf.
Zou wel knap zijn, ESF finale winnen zonder fysiek op het podium gestaan te hebben.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:36 schreef vencodark het volgende:
Optreden zou mij echt verbazen.
Wie weet toch nog deelname maar dan wederom met die 2e halve finale beelden.
And that’s it.
Ja wacht even. We praten wel over een incident met een medewerker. Het beschermen daarvan is ook een rechtens te respecteren belang. (Nog veel sterker als er sprake zou zijn van een fysiek iets, maar laten we voor het scenario even uitgaan van een enkele mondelinge bedreiging). Het onderzoek is in volle gang. Het niet toelaten van Klein heeft het karakter van een ordemaatregel en niet van een punitieve sanctie. Dat doet ook een en ander met de bewijsmaatstaf natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:34 schreef Aratanax het volgende:
Het is een kwestie van bewijs. Voor een strafrechtelijke veroordeling heb je overtuigend bewijs nodig. Hoeveel heb je nodig om Joost uit te sluiten van de finale? Daar zal geen vaste regel voor zijn, maar gevoelsmatig zou ik zeggen dat de kans groter moet zijn dat hij grensoverschrijdend verdrag heeft vertoond dan dat hij dat niet heeft gedaan. Het is niet dat de kwestie is afgedaan als hij toch mee mag doen. Achteraf kun je natuurlijk ook nog sancties opleggen.
Je kunt toch geen kandidaat kapot maken omdat hij een boze woordenwisseling had met een medewerker? Waar zijn ze daar mee bezig?!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:36 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Maar hier lijkt het nu dus wel op.
Waardevolle post.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:33 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Geheel eens. Vandaar ook de lagere bewijsmaatstaf.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja wacht even. We praten wel over een incident met een medewerker. Het beschermen daarvan is ook een rechtens te respecteren belang. (Nog veel sterker als er sprake zou zijn van een fysiek iets, maar laten we voor het scenario even uitgaan van een enkele mondelinge bedreiging). Het onderzoek is in volle gang. Het niet toelaten van Klein heeft het karakter van een ordemaatregel en niet van een punitieve sanctie. Dat doet ook een en ander met de bewijsmaatstaf natuurlijk.
Waarvan aktequote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:39 schreef FlippingCoin het volgende:
Vrij hypocriet allemaal, toen Mathijs een beetje tegen zijn personeel schreeuwde stond iedereen op om te roepen dat het walgelijk is, en nu is er een serieuze verdenking richting Joost en moet die vrouwelijke medewerker maar dr rotmuil houden want zijn nummer is zo leuk.
Nee hier sta ik echt niet achter.
Grote probleem is dat we allemaal aan het gissen zijn en er nog niets officieel bekendgemaakt is.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:39 schreef FlippingCoin het volgende:
Vrij hypocriet allemaal, toen Mathijs een beetje tegen zijn personeel schreeuwde stond iedereen op om te roepen dat het walgelijk is, en nu is er een serieuze verdenking richting Joost en moet die vrouwelijke medewerker maar dr rotmuil houden want zijn nummer is zo leuk.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
Gordon Ramsay zou het ook niet lang volhouden op het ESF denk ik (los van z'n zangkunsten)
Vergeet niet dat we nog allemaal aan het speculeren zijn en het niet duidelijk is wat er precies gezegd of geschreeuwd is.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:39 schreef FlippingCoin het volgende:
Ongeacht wat hier wellicht aan vooraf ging qua woordenwisseling?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:39 schreef FlippingCoin het volgende:
Het duurt lang omdat het extreem politiek beladen is.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:38 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Maar waarom duurt dit nog zo lang? Als hij iets ergs had gedaan hadden ze hem dan niet allang gediskwalificeerd? We zijn bijna een dag verder. Of moet er een arts nog alle blauwe plekken tellen en opmeten van het fysieke contact?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |