quote:Op zaterdag 11 mei 2024 03:11 schreef CarloV het volgende:
Nou wat het ook was, als ik wakker wordt weet ik het waarschijnlijk nog niet! Welterusten!
Netflix :quote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:47 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Nou, wie zal er gecast worden als Joost voor Joost The Movie
Dit is gewoon al script voor een film inmiddels
Dan is het wel terecht dat de EBU dit door de politie laat onderzoeken.....quote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:34 schreef Joox het volgende:
Zou het kunnen dat Joost weigert om deel te nemen?
Met dat verhaal kan je toch tijd kopen?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:50 schreef libranl het volgende:
[..]
Dan is het wel terecht dat de EBU dit door de politie laat onderzoeken.....
Als het om dreigementen enzo richting Joost gaat welquote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:50 schreef libranl het volgende:
[..]
Dan is het wel terecht dat de EBU dit door de politie laat onderzoeken.....
YESSS, het vuurwerk waar ik op gehoopt had.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:50 schreef TheVulture het volgende:
Als Joost inderdaad wel zou mogen optreden blijft natuurlijk de vraag in welke staat, en ik denk dat ze vooral bang zijn dat ie op het podium alsnog zijn gram gaat halen als het allemaal wel meevalt.
Het statement is dat de politie onderzoek doet om vast te stellen of er een misdaad is gepleegd of niet, dat is wel een bevestiging dat er in ieder geval nog geen aangifte ligt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Volgens mij is er nergens bevestigd dat er wel of niet aangifte is gedaan.
Dat komt doordat wat er precies gebeurd niet bekend is.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:49 schreef Arcee het volgende:
Ik kan de zin "wat er precies is gebeurd is niet bekend" niet meer horen. Hou op!
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:52 schreef Document1 het volgende:
Gaat de finale geannuleerd worden? Kan dat?
Als Joost zelf niet wil, waarom zegt hij dan zelf niets? Ik bedoel zou jij al die geruchten over jou accepteren als je zelf hebt besloten niet meer mee te doen? Dan kun je toch zelf ook je verhaal doen.quote:
Fuck Paredes, never forgetquote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:52 schreef Lt.Bookman het volgende:
Voelt vandaag hetzelfde als de dag na uitschakeling van Oranje in de halve finales WK voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |