Die man kwam ook wel altijd tof over beetje rauw misschien maar geen verkeerde vent.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:17 schreef Rob het volgende:
[..]
In tegenstelling hoe zij indertijd op TV overkwamen waren het toen heel erg sociale mensen.
Gerrie hard werkend en heeft een bekende glashandel in Amsterdam gehad met meerdere mensen in dienst. Nadat die failliet ging bleef hij hard aan het werk als stratenmaker/rioolwerker.
Alleen was de familie op zich anders dan wat wij "gewoon" vinden. Maar de kinderen zijn een beetje ontspoord en zijn eigenlijk een beetje de oorzaak van de problemen die ontstaan zijn.
Echt serieus, wanneer gaan we die docu maken jongens?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij mij: Soul die binnenkomt: "Ga je vandaag nog wat doen? "
Ik: "Ben toch bezig."
Soul; "Ja.al de hele nacht,maar ik bedoel in huis."
Zoiets.
Deze man!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij mij: Soul die binnenkomt: "Ga je vandaag nog wat doen? "
Ik: "Ben toch bezig."
Soul; "Ja.al de hele nacht,maar ik bedoel in huis."
Zoiets.
Ja Hanna was mede door haar beperkingen niet echt een "huisvrouw" Maar verder best wel een geschikt wijf.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die man kwam ook wel altijd tof over beetje rauw misschien maar geen verkeerde vent.
Die moeder die was altijd een beetje apart.
Ik denk dat jij die docu wel kan makenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dr.Mikey is weer gebanned in ONZ, hij kan voorlopig niet meer meedoen.
"Hoe komt dat dat je zo vaak een ban krijgt?"
-"Ja, dan lokken ze me uit hè. Met z'n allen, en dan krijg ik een soort waas voor m'n ogen..."
"En dan zeg je dingen die niet mogen?"
-"Nee, niet eens, maar ik reageer wel natuurlijk, ik ben geen zotje!"
"En wat doe je dan, als je het topic niet meer in mag?"
-"Meestal ga ik dan klooien in het Feyenoord-toppa of zo, weet ik veel..."
Heer Killem.quote:
@kreequote:
We zijn nu op het werk bij @hemarookworstquote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik denk dat jij die docu wel kan maken
Killem is er vooral 's nachts. Dan zit hij met zijn 'nakkie' achter zijn toetsenbord.quote:
Ik heb er serieus al zin inquote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik denk dat jij die docu wel kan maken
hema aan de dunnequote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We zijn nu op het werk bij @:hemarookworst
Althans we staan al een half uur bij het toilet op hem te wachten.
Minstens 2 seizoenen dunkt me. Misschien nog een spin off erbij.quote:
Zit ik te trippen of kan je m’n gedachten lezen? Wtf!?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Killem is er vooral 's nachts. Dan zit hij met zijn 'nakkie' achter zijn toetsenbord.
"Waarom kom jij vooral 's nachts in het topic?"
-"Ja, voor dikke parties ben ik echt te oud. Maar je wil toch wat hè?"
"En dan ga je bolken?"
-"Dan ga ik bolken, vroeger kon je ook nog de downtime snipen maar dat is afgeschaft, echt kut...."
"En drugs horen er wel bij voor jou?"
-"Drugs horen er wel bij ja. Anders is het hier niet uit te houden met al die saaie sufkutten...."
Ben benieuwd naar onze internationale deelnemer zijn stukje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ik heb je hier ondertussen al een paar jaar rond zien lopen hè.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zit ik te trippen of kan je m’n gedachten lezen? Wtf!?
Zijn er 2 zover ik weet.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar onze internationale deelnemer zijn stukje.
Ik woon in een grote stad, dus nee.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:24 schreef HappyCharly het volgende:
Hebben jullie t noorderlicht al gezien vannacht?
en dan antwoord ik: "Dit staat eenmaal in mijn functiebeschrijving."quote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We zijn nu op het werk bij @:hemarookworst
Althans we staan al een half uur bij het toilet op hem te wachten.
Dat is waar ook.quote:
Zolang er geen rellen ontstaanquote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Minstens 2 seizoenen dunkt me. Misschien nog een spin off erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |