Heel eerlijk.Totaal niet,veel gezeik over hoe ze vroeger zijn neergezet.Gaandeweg kom je erachter dat de dochter achter deze docu zit en ze gaan een liedje opnemen.quote:
Dacht ik al mijn broertje zei ook al zo iets.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heel eerlijk.Totaal niet,veel gezeik over hoe ze vroeger zijn neergezet.Gaandeweg kom je erachter dat de dochter achter deze docu zit en ze gaan een liedje opnemen.
Tja ach, zal 't er eens met haar over hebben binnenkort als het het juiste moment is. Haar kennende zit ze ergens mee en reageert ze dat af op anderen. Maar dat mag ze dan mooi binnen haar eigen gezin houden wmbquote:
Hier staan wel goede reacties.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dacht ik al mijn broertje zei ook al zo iets.
Dat ze vroeger zo zijn neergezet hebben ze zelf gedaan.
Je kent haar wel goed zo te lezen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja ach, zal 't er eens met haar over hebben binnenkort als het het juiste moment is. Haar kennende zit ze ergens mee en reageert ze dat af op anderen. Maar dat mag ze dan mooi binnen haar eigen gezin houden wmb
Niet helemaal natuurlijk. Het was sensatie-tv, net zoals Probleemwijken dat was. Dus dan wordt alles even zo smeuïg mogelijk aan elkaar gemonteerd. En hier en daar wat stimuleren tot drama en zo. Dat is wel hoe reality-tv werkt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dacht ik al mijn broertje zei ook al zo iets.
Dat ze vroeger zo zijn neergezet hebben ze zelf gedaan.
Al 48 jaar ervaring mee hèquote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je kent haar wel goed zo te lezen.
Het verbaast mij eigenlijk dat Prime die mensen aandacht geeft zag er ook al een documentaire over Koen Kardasian de coke junk opstaan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier staan wel goede reacties.
RLS / De Tokkies: 20 jaar later vanaf 30 april op Prime Video
Tsja,op Videoland staat een docu over Lil Kleine.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het verbaast mij eigenlijk dat Prime die mensen aandacht geeft zag er ook al een documentaire over Koen Kardasian de coke junk opstaan.
Het lijkt mij dat de eigenaren van het Amerikaanse Prime geen idee hebben wie deze mensen zijn.
Jij wel danquote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het verbaast mij eigenlijk dat Prime die mensen aandacht geeft zag er ook al een documentaire over Koen Kardasian de coke junk opstaan.
Het lijkt mij dat de eigenaren van het Amerikaanse Prime geen idee hebben wie deze mensen zijn.
Haha ik zou die documentaire over dts wel kijken.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet helemaal natuurlijk. Het was sensatie-tv, net zoals Probleemwijken dat was. Dus dan wordt alles even zo smeuïg mogelijk aan elkaar gemonteerd. En hier en daar wat stimuleren tot drama en zo. Dat is wel hoe reality-tv werkt.
Het zijn natuurlijk aparte gevallen, die Tokkies. Maar zou je die lui met dezelfde insteek een 'docu' laten maken over DTS en zijn gebruikers dan zouden wij ook allemaal geportretteerd worden als compleet wereldvreemde debielen aan de zelfkant van de maatschappij
Ja en over Dre hazes en die zoon van Roelvink etc daar zou ik ook niet naar kijken maar is allemaal net iets bekender als de tokkies en koen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tsja,op Videoland staat een docu over Lil Kleine.
De tokkies ken jij ook wel ?quote:
Het probleem is dat ik de Fam. irl ken(de)quote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha ik zou die documentaire over dts wel kijken.
Maar de tokkies ken ik voornamelijk van vroeger bij Jensen! En andere tv programma's waar ze toen die tijd inzaten die documentaire kan ik mij niet eens meer echt herinneren bij Jensen! Speelde ze zelf een soort typetje vooral die moeder vroeger.
Dan kan je nú twintig jaar later niet gaan klagen.
[..]
Ja en over Dre hazes en die zoon van Roelvink etc daar zou ik ook niet naar kijken maar is allemaal net iets bekender als de tokkies en koen.
[..]
De tokkies ken jij ook wel ?
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:11 schreef Rob het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik de Fam. irl ken(de)
Ik ookquote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha ik zou die documentaire over dts wel kijken.
Is opzich geen probleem,ik vond die gozer best prima.Maar die dochter met haar uitspraak: "Ik kan geen huis krijgen."wel.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:11 schreef Rob het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik de Fam. irl ken(de)
Bij mij: Soul die binnenkomt: "Ga je vandaag nog wat doen? "quote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Grrrrrrrr komt thuis van een feestje, hij is weer dronken, en dan voelt hij zich het meest thuis in het topic.
"Wat doe je dan als je thuis komt en het topic in gaat?"
-"Nou ja, dan vat je er nog eentje hè. En dan ga je bolken...."
"Bolken?"
-"Ja, da's het spel! Of ik ga ellenlange monologen afsteken die niemand boeien. Ja, soms wel totdat het licht wordt ja....."
In tegenstelling hoe zij indertijd op TV overkwamen waren het toen heel erg sociale mensen.quote:
Ook niks tegen Gerrie trouwens maar Hannah is wel tegenstrijdig,wel klagen en toch zie je haar genieten van de aandacht.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:17 schreef Rob het volgende:
[..]
In tegenstelling hoe zij indertijd op TV overkwamen waren het toen heel erg sociale mensen.
Gerrie hard werkend en heeft een bekende glashandel in Amsterdam gehad met meerdere mensen in dienst. Nadat die failliet ging bleef hij hard aan het werk als stratenmaker/rioolwerker.
Alleen was de familie op zich anders dan wat wij "gewoon" vinden. Maar de kinderen zijn een beetje ontspoord en zijn eigenlijk een beetje de oorzaak van de problemen die ontstaan zijn.
Dr.Mikey is weer gebanned in ONZ, hij kan voorlopig niet meer meedoen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het is wel typisch voor zulke lui dat de schuld altijd bij een ander ligt toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |