quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Noem eens een aantal goede liedjes die hebben meegedaan?
ja dat ben ik met je eens...........quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:45 schreef Puzzie het volgende:
eerlijk....... uhm ik vind de nrs die meedoen nooit heel vernieuwend of leuk.... soms een nr waarvan ik denk; klinkt wel leuk.. of mooi..
maar nooit mijn smaak.. vind het vaak slappe aftreksels van 'egkte' muziek......
maar.. wat ik begrijp... zijn ze ook gebonden aan een hele hoop regels....
ik heb het idee dat het altijd een ons kent ons , wij gunnen jou dit.. en jij ons dat.. gedoe is.. heb daar niks mee.
[..]
Belangen, alles gaat om geld en politiek met dit soort wedstrijden.
Dit is nooit om de muziek gegaan
Ben best benieuwd naar het verhaal allemaalquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:06 schreef Pinnenmutske het volgende:
het zou straf zijn moest nedderlands niet meedoen.
Joost staat al jaren in een van de vele speellijsten die ik heb , maar ik verzamel dan ook muziek verzamelingenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[..]
ja dat ben ik met je eens...........
ik vind Joost op zich wel leuk.. voor ned begrippen wat out of the box... maar heb niks met het songfestival.
Oekraïne laten winnen als 'statement' en ja.. mijn invulling.. maar vind er wat van...
Leuk! Barebow, recurve of compound?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
Maar om het even over iets anders te hebben:
Ik heb het boogschieten terug opgepakt![]()
Goodnight
ik heb ook niet veel met mainstream.....quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Joost staat al jaren in een van de vele speellijsten die ik heb , maar ik verzamel dan ook muziek verzamelingen![]()
Ik heb weinig met mainstream muziek
Goog for youquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
Goodnight
Ik snap het niet zo,quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:15 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb wel medelijden met Joost![]()
[ afbeelding ]
Ik heb ook nooit naar de radio geluisterd , ik struin liever naar andere muziekquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik heb ook niet veel met mainstream.....
leuk!!!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
Goodnight
dat weten we nog nietquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik snap het niet zo,
Joost mag het weten,
maar weten deed hij het duidelijk niet
grappig want ik luister ook nooit naar de radio!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit naar de radio geluisterd , ik struin liever naar andere muziek
Ik heb er heel lang uit gelegen door een val van de trap maar ben nu fit genoeg.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
leuk!!!
paar keer gedaan, is ook leuk om te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |