Ik hoop dat iedereen geniet van deze tijd/maatschappij en al zijn achterlijkheden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:37 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Een extra journaal voor dit gedoe.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er kan een hoop bezuinigd worden bij de PO dat blijkt wel weer.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:41 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Was gisteren ook een extra uitzending.
Dat is gewoon niet waar in dit geval. Er werd meteen gewezen naar het gedoe bij persco, dat dat de reden was en dat Joost dus gediskwalificeerd zou worden vanwege antisemitisme.quote:
Er was een brede discussie in het topic over dat FOK! links was geworden waarmee ik de stelling opperde dat FOK! altijd wel draait met de waan van de dagquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:07 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ja, dat is Starhopper zijn modus operandi zo'n beetje. Maar dat heeft gelukkig niks met het esc en deze situatie te maken.
In een Klein International blauw pak met punt schoudersquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:56 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Zou Rutte nog een toespraak houden?
Ik denk dat daar die extra nieuwsuitzending voor is.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:56 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Zou Rutte nog een toespraak houden?
Nee, dit is nep. Op X zit er een Context bij waaruit je kan opmaken dat het waarschijnlijk niet echt is. Al is de bron verder erg mager.quote:
Geen idee. Heb je zelf al onderzoek gedaan of dit nep is of niet en zo ja, wat waren je bevindingen?quote:
Met Irma Sluis?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:59 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik denk dat daar die extra nieuwsuitzending voor is.![]()
Als er een schaapie, de VRT, over de dam is dan volgen er meer. Dus we wachten de reacties vanavond maar af.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:01 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Geen idee. Heb je zelf al onderzoek gedaan of dit nep is of niet en zo ja, wat waren je bevindingen?
En zo nee, waarom verspreid je nepnieuws terwijl je weet dat het nep is?
Oh wacht, je bent Nober, de meest gullible fokker hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |