Om het verlies van Roda te vieren?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:30 schreef greysbones het volgende:
ow zal zo eens een stukje kersenvlaai eten![]()
![]()
ik deed de vrachtwagen vibequote:
Ik zie hier wel iets een roze gloed. Maar het is ook geen heldere lucht hierquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis hier nu bewolkt
maar trekken ze weg zal ik jou kant op kijken
gekregen gisteren van een vogeltjequote:
automaat?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik deed de vrachtwagen vibe
schoenen uit in de cabine
neequote:
oef.. had je zoveel gelopen?quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:30 schreef greysbones het volgende:
ow zal zo eens een stukje kersenvlaai eten![]()
![]()
Ohh jij kunt gewoon iets ervan zien al!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie hier wel iets een roze gloed. Maar het is ook geen heldere lucht hier
En meteen veilig gesteldquote:
gewoon 6 versnellingenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Greys zet de auto direct in z'n vijf, en haar rechtervoet op de grond.
Weet niet of het daar al van is hoor.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ohh jij kunt gewoon iets ervan zien al!
quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
ja best wel maar ja.. Het was ook voor jou!! haha![]()
ah kan ook gewoon van de zonsondergang zijn nog.quote:
kwam er gister op de terugweg achter dat flitsmeister niet aanstondquote:
Sta je er goed op?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
kwam er gister op de terugweg achter dat flitsmeister niet aanstond
oepsie
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
kwam er gister op de terugweg achter dat flitsmeister niet aanstond
oepsie
pff hoop van niet!quote:
hou op hou opquote:
alsof jij dat doetquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Als je netjes de maximum snelheid rijdt overal, niets aan de hand....
werkt dat vanuit stilstand?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Greys zet de auto direct in z'n vijf, en haar rechtervoet op de grond.
Altijd leukquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, je krijgt vanzelf post, uit Leeuwarden.
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:40 schreef Schakeltopia het volgende:
@:Lovely heeft groningen al gewonnen?
quote:
Is zij hardcore FC Groningen hooligan?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:40 schreef Schakeltopia het volgende:
Ja rellen en allesquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is zij hardcore FC Groningen hooligan?
Bijna het is wachten tot het eind signaalquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:40 schreef Schakeltopia het volgende:
hoop van niet..... pffquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, je krijgt vanzelf post, uit Leeuwarden.
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hoop van niet..... pff
en dan heb je een (ook nog goede) vriendin die je kind een ps5 beloofd bij een bepaalde boete
![]()
![]()
pff
u leest het hierboven ^^quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als snelheidsboete boven de ¤250, dan een PS5?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hoop van niet..... pff
en dan heb je een (ook nog goede) vriendin die je kind een ps5 beloofd bij een bepaalde boete
![]()
![]()
pff
Dat niet hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nope.. ZE heeft hem een ps5 beloofd bij uhquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als snelheidsboete boven de ¤250, dan een PS5?
nice.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. een boete voor de gsm vasthouden in de auto
Smile, it's free therapy.
Een interpretatie maakt iets nog geen bedoeling.
Crazy hahaquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:43 schreef Schakeltopia het volgende:
sinds die nickchange helemaal losgeslagen
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nope.. ZE heeft hem een ps5 beloofd bij uhTerecht welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. een boete voor de gsm vasthouden in de auto![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nope.. ZE heeft hem een ps5 beloofd bij uh
ja uhm...... ergens wel..... al wilde 1 agent hem wel kwijtschelden maar de andere nietquote:
Regels zijn regels. Tsja.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja uhm...... ergens wel..... al wilde 1 agent hem wel kwijtschelden maar de andere niet
ja met die intentie kocht ik ooit een xbox. dat ding heeft meer stof verzameld dan dat er op gegamed isquote:
precies! geldverspilling.. maar uhm 'hij van 13' vindt het wel leukquote:
Ja maar dan heb je het ook over een xboxquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja met die intentie kocht ik ooit een xbox. dat ding heeft meer stof verzameld dan dat er op gegamed is![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hoop van niet..... pff
![]()
![]()
pff
is met gamepass alles erop en eraan tot 2025 nogquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je het ook over een xbox
dat dus.....quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja met die intentie kocht ik ooit een xbox. dat ding heeft meer stof verzameld dan dat er op gegamed is![]()
en een game pcquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dat dus.....
ps4 hier , switch en gaming laptop.... vind ik wel genoeg eigenlijk oh en nog een WII en andere oude meuk spel dingen op zolder
nicequote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dat dus.....
ps4 hier , switch en gaming laptop.... vind ik wel genoeg eigenlijk oh en nog een WII en andere oude meuk spel dingen op zolder
Kan je er niet iemand ander een plezier mee doen?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
is met gamepass alles erop en eraan tot 2025 nog![]()
nouja hij staat er mooi bij
ik heb internet!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:46 schreef mario390 het volgende:
kunnen me julie vertelen wanneer je
internet had?
Ben je onderzoek aan het doen professor mario?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:46 schreef mario390 het volgende:
internet had?
vast wel, maar dan kan ik niet mer zeggen dat ik een xbox hebquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kan je er niet iemand ander een plezier mee doen?
vandaagquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:46 schreef mario390 het volgende:
internet had?
Ja weet niet of je daar heel trots op moet zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
vast wel, maar dan kan ik niet mer zeggen dat ik een xbox heb
Nee das zonde!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:48 schreef greysbones het volgende:
er liggen hier diverse game consols
de meesten in een doos
maar mogen niet weg van de grote baas
Keuze genoeg dan.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dat dus.....
jawelquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja weet niet of je daar heel trots op moet zijn
Nee natuurlijk niet. Nooit weggooien.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:48 schreef greysbones het volgende:
er liggen hier diverse game consols
de meesten in een doos
maar mogen niet weg van de grote baas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |