Ik kijk nu terug, beginnen ze met pitstopquote:
Keirin wordt op elke normale 250 baan gereden, is onderdeel van het programma bij baanwielrennenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:41 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
In Doetinchem schijnt zo’n baan te hebben gestaan.
Net als alpinopet en bliksemactie.quote:
Meestal is het een samengesteld woord.quote:
Dat is zo.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Meestal is het een samengesteld woord.
Lexigraaf, maar dat moest dan toch weer opgezocht.quote:
En hij is daar snel meequote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:36 schreef Weltschmerz het volgende:
Lexigraaf, maar dat moest dan toch weer opgezocht.
VARAquote:
quote:
Ik dacht dat dat een rivier in Afrika was.quote:
Klopt, dit is het marburgvirus denk ikquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:50 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een rivier in Afrika was.
En William Trench was een wiskundige.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:50 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een rivier in Afrika was.
Ik gokte dat nu Kelvin zou komen, maar Celcius is wel heel simpelquote:
Ver onder het nulpunt inderdaad.quote:
Misschien krijgt Runilde nog bonuspunten voor haar decolleté.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:57 schreef Faraday01 het volgende:
Behalve als ze alsnog spontaan antwoorden uit het hoofd gaan invullen, hebben ze al verloren
Nou ja een beetje piraat ging na het plunderen de schat begravenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:01 schreef Lienekien het volgende:
Plundertocht. Toen geocaching nog niet bestond.
Plundertochten zijn toch de Vikingen.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:02 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Nou ja een beetje piraat ging na het plunderen de schat begraven
Ik vond toch alles bij elkaar de vragen van team 1 wel makkelijker.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:57 schreef Faraday01 het volgende:
Behalve als ze alsnog spontaan antwoorden uit het hoofd gaan invullen, hebben ze al verloren
Ja datquote:
Een h te weinigquote:
er is maar 1 hquote:
heel goedquote:
Een zelfgemaakte stoofschotelquote:
onbekend want we weten niet hoeveel individuele vragen je niet hebt opgezochtquote:
en DrM was eerderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |