Heel mooi, leg er maar maximaal veel druk op.quote:
Ik denk dat Joost verstandig genoeg zijn mond nog even houdt tot er een officiële reactie is waar hij op kan reageren. Soort van damage control.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dan zou Klein dat zelf wel communiceren toch?
Als het publiek je geweldig vind maar je nooit kunt winnen. Veroorzaak dan een rel en het publiek kiest voor jou. Kassaquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:56 schreef HenkjeNL2 het volgende:
https://x.com/trolimpiyat(...)mMs9VySCETlm546rmi9Q
Het publiek is niet te spreken dat Joost niet mee mag doen.
Dit klinkt wel plausibel.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:00 schreef quirina het volgende:
Misschien is Joost wel gesilenced door ESF dat ie niks meer mag loslaten via socials.
Nee dat ging echt om het incident tussen een Spaanse journalist en Israelische journalisten.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:01 schreef frien het volgende:
[..]
Dit vind ik ook wel aannemelijk. Van super actief naar 0 is niet des Joosts.
En dat daarom Spanje in opstand kwam voor vrijheid van meningsuiting?
Statement dat hij nog achter Joost staat? Ik had niet anders verwacht neequote:
Och, als Depay zelfs nog achter Promes staat...quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Statement dat hij nog achter Joost staat? Ik had niet anders verwacht nee
Volgens mij heb je gelijk ja! Want Armenië en Azerbeidzjan zetten elkaar (bijna) altijd als laatste.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:53 schreef libranl het volgende:
[..]
Volgens mij moeten juries sowieso alle landen ranken van 1 tot 25 (of 26 als hun eigen land niet deelneemt). En daar komt dan een eindresultaat uit. Enige vraag is dan welk nummer heeft Joost als deze niet op de startlijst staat....
Ettoquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
ZO, EINDELIJK WEER THUIS EN NET OP TIJD VOOR DE SHOW!
HEBBEN WE ER ZIN AN???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |