Preciesquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon boos zijn en tegelijkertijd exact willen weten wat er gebeurd is.
Dat hadden ze echt wel bekend gemaakt.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:47 schreef vencodark het volgende:
Wie weet was/is er een ernstige privé situatie rondom Joost en wilde hij daarom direct naar huis.
Ze zeggen potverdorie helemaal niks.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat hadden ze echt wel bekend gemaakt.
Ja maar dan helpt het wel om te weten op wie je boos moet zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon boos zijn en tegelijkertijd exact willen weten wat er gebeurd is.
Ja maar je weet zelf ook wel dat wat jij aangeeft niet aan de hand is. Ze gaan echt geen geruchten over het geven van klappen laten rondgaan als iemand vanwege een privé situatie naar huis moet.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze zeggen potverdorie helemaal niks.
Of een land waar we helemaal niet aan denken en waar we ook helemaal niet op zitten te wachten. Dat de Zweden opeens winnen...quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:48 schreef Em31 het volgende:
Israël nog winnen zaterdag en dit jaar is helemaal af.
Op iedereen Strani, gewoon altijd op iedereen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dan helpt het wel om te weten op wie je boos moet zijn
Wij zijn gewoon boos Straan. Boos op iedereenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dan helpt het wel om te weten op wie je boos moet zijn
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Op iedereen Strani, gewoon altijd op iedereen.
Als je later eenmaal weet hoe de vork in de steel zit kan je altijd nog je woede gaan focussen.
Oh ja, sorryquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon boos Straan. Boos op iedereen
En uiteraard was die eerdere boosheid alsnog terecht, want het HAD zo kunnen zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Op iedereen Strani, gewoon altijd op iedereen.
Als je later eenmaal weet hoe de vork in de steel zit kan je altijd nog je woede gaan focussen.
Dit is onzin, natuurlijk. De AvroTros is niet gebonden aan eventuele journalistieke regels in Zweden. Net als dat Belgische media Nederlandse criminelen gewoon met achternaam noemen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, dan mogen de EBU en AvroTros er zelf niks over zeggen.
Dan weet je eindelijk eens hoe wij ons andersom altijd voelenquote:
Ik werd net al gebeld. Of ik het al had gehoord en of we morgen nog wel samen gaan kijken. Natuurlijk zei ik maar wat moet je over de rest zeggen. Zo verwarrend.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:50 schreef blackswangreen het volgende:
Voor alle kinderen in Nederland die massaal Joost-fan zijn geworden en zijn gaan hakken op Europapa zou ik het echt heel erg vinden als hij morgen niet mag optreden. Ik vind eigenlijk dat de EBU dit niet kan maken, tenzij hij natuurlijk echt een strafbaar feit heeft begaan. Maar ik kan me er weinig bij voorstellen dat hij iemand van de productie in elkaar heeft gerost.
Precies, stel je voor dat er later nog alternatieve feiten op tafel komen die de hele zaak in een ander daglicht zetten.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
En uiteraard was die eerdere boosheid alsnog terecht, want het HAD zo kunnen zijn.
Zal ik trouwens jamón meenemen? En manchego?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik werd net al gebeld. Of ik het al had gehoord en of we morgen nog wel samen gaan kijken. Natuurlijk zei ik maar wat moet je over de rest zeggen. Zo verwarrend.![]()
Ik kan me al helemaal niet voorstellen dat er dan geen getuigen waren die het in detail naar buiten hadden gebracht.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:50 schreef blackswangreen het volgende:
Voor alle kinderen in Nederland die massaal Joost-fan zijn geworden en zijn gaan hakken op Europapa zou ik het echt heel erg vinden als hij morgen niet mag optreden. Ik vind eigenlijk dat de EBU dit niet kan maken, tenzij hij natuurlijk echt een strafbaar feit heeft begaan. Maar ik kan me er weinig bij voorstellen dat hij iemand van de productie in elkaar heeft gerost.
Jij bent inderdaad ook wel een beetje een klein kind.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Zal ik trouwens jamón meenemen? En manchego?
In een burning daylightquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Precies, stel je voor dat er later nog alternatieve feiten op tafel komen die de hele zaak in een ander daglicht zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |