Misschien was het toiletpapier op?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:29 schreef DeLuna het volgende:
Waarom lekt er wel dat de vlaggen zijn weggehaald maar verder niks? Wat is dit voor ongein
ben je gekquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:30 schreef Kinga het volgende:
Ok. STEL... dikke STEL nog altijd... stel Joost ligt eruit, om welke reden dan ook.. Gaan we ons als land dan uit toekomstige esc trekken?
Doet Avrotros nooitquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:30 schreef Kinga het volgende:
Ok. STEL... dikke STEL nog altijd... stel Joost ligt eruit, om welke reden dan ook.. Gaan we ons als land dan uit toekomstige esc trekken?
Voor vanavond alleen nog maar lees ikquote:
Wattequote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Maar niet ds
[..]
Maar niet dsq aldus aveotros nu
Maar als ie echt klappen heeft uitgedeelt is dat toch gewoon een open en shut case? Geen idee waarom dat zo lang zou moeten duren.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:28 schreef quirina het volgende:
Tja als je klappen uit gaat delen loop je het risico weggestuurd te worden ook al is het misschien de ander zijn schuld. Beter dan de eer aan jezelf te houden en niet te gaan slaan.
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:31 schreef Dotteke het volgende:
Joost Klein mag vrijdagavond niet optreden voor de vakjury. Het onderzoek naar het ‘incident’ waarbij bij volgens de organisatie betrokken was, is nog gaande. De vakjury beoordeelt daarom een eerder optreden van Klein.
Kunnen wij dan eindelijk eens een leuke boys night ervan maken?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan ga ik wat anders doen morgenavond wat dacht je daarvan!
Ligt aan de reden lijkt me. Zoals het verhaal nu naar buiten is gekomen dat hij het aan de stok heeft gehad met een TV-medewerker lijkt met me vooral zaak dat de AvroTros hem royeert en nederige excuses aanbiedt aan de organisatie.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:30 schreef Kinga het volgende:
Dat zeg ik. Vooralsnog alleen voor cananvond (en vanmiddag)quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:31 schreef Dotteke het volgende:
Joost Klein mag vrijdagavond niet optreden voor de vakjury. Het onderzoek naar het ‘incident’ waarbij bij volgens de organisatie betrokken was, is nog gaande. De vakjury beoordeelt daarom een eerder optreden van Klein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |