Met een vogeltjesdansquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon van San Remo ons nieuwe ESF maken. Is kwalitatief toch beter Met ven heeft nog de klasse die het ESF inmiddels ontbreekt.
Kan Turkije ook een comeback makenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon van San Remo ons nieuwe ESF maken. Is kwalitatief toch beter en heeft nog de klasse die het ESF inmiddels ontbreekt.
Ja hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:29 schreef yvonne het volgende:
Kan ik even gaankoken zonder dat jullie de tent afbreken?
Misschien heeft 'ie die vogel wel omgelegd.quote:
Wat ga je koken?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:29 schreef yvonne het volgende:
Een onderzoek doen binnen paar uurquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:29 schreef Marsenal het volgende:
Een 'onderzoek'
Vijf mensen vragen 'heb jij gezien wat er gebeurde?' En daarna 5 uur crisismanagement
Lenny Kuhr met Visite ook leukquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:29 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik hield van Heddy.
Maar ik vond Liesbeth List met "Kinderen een kwartje" toch leuker.
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:29 schreef yvonne het volgende:
Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:29 schreef yvonne het volgende:
Jouw pasta kookt eerder over, dan de sfeer hierquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:29 schreef yvonne het volgende:
Kinderen een kwartje. Dat is goedkoop groetjes Benno Lquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:29 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik hield van Heddy.
Maar ik vond Liesbeth List met "Kinderen een kwartje" toch leuker.
Ja, mijn eten is op.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:28 schreef Lt.Bookman het volgende:
Zat 10 min. in de auto, iemand een update?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |