Typerend weer. Wel het 8 uur slot claimen, 500 fte die er werken maar nieuws brengen ho maarquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:02 schreef tesssssssss het volgende:
Okee, in het Journaal weet ook niemand iets.
![]()
![]()
![]()
Even voor de goede orde: Israël probeert burgerslachtoffers te voorkomen, maar dat is verdomd lastig als ze door Hamas als schild gebruikt worden.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:56 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ah, het morele kompas dat zegt dat je volkeren, voornamelijk vrouwen en kinderen, maar uit mag moorden als ze niet allemaal zulke mooie opvattingen hebben.
Dat steunt onze regering niet en die rebellengroep stuurt geen act in bij ESF.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:46 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Erger dingen dan in Gaza ook?
Darfur?
Maar dat negeren we lekker, dat boeit niemand.
Bel 113.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:00 schreef Twiitch het volgende:
Man, ik zit gewoon nieuws en pushberichten te volgen over de Nederlandse deelname aan het ESF. Ik kijk letterlijk nooit naar het ESF. En dit op een prachtig lenteachtige vrijdagavond. Misschien moet ik maar gewoon zelfmoord plegen.
Zou dit de eerste keer zijn? Indien ja dan wel typisch dat horkerige Nederlandse dus dat is tenminste iets.quote:
Dit lijkt steeds minder iets te maken te hebben met Israel echter.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:04 schreef KingRoland het volgende:
Nederland gaat meteen een draai maken van pro-israel naar anti-israel.
Oh das gelukkig in Parijs.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:08 schreef Nober het volgende:
Gaat nog leuk worden op de Olympische Spelen.
Dit is een onderhandelaar bij de UvA.quote:
Onze regering steunt wel Oeganda, de rode loper ging uit dictator Museveni toen hij Nederland bezocht.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:04 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dat steunt onze regering niet en die rebellengroep stuurt geen act in bij ESF.
Ja maar nu staat er nog iets overeind in Amsterdam.quote:
Bezoek m'n friends in France of neem de benen naar Wenen Dubai.quote:
Heb precies hetzelfde...quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:04 schreef deedeetee het volgende:
LOL hebben wij weer worden we uit het songfestival geflikkerd![]()
Ik kijk nooit, vind er niks aan maar dit is dan wel weer erg grappig.....
Dat kun je toch zeggen nadat je de journalist in elkaar hebt gemept?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:11 schreef Cilantro het volgende:
Zingen over "we zijn allemaal mensen" en dan journalisten gaan meppen
quote:
Dat weet ik niet, er zijn ook mensen die achter Israel staan hoor.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:15 schreef Loverboii het volgende:
Joost mag dan wel uitgesloten van het ESF zijn, hij zit sowieso in het hart van alle Nederlanders
Doet Joost daar ook mee?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:08 schreef Nober het volgende:
Gaat nog leuk worden op de Olympische Spelen.
Als hij zich misdragen heeft, dan zou dat nog wel eens tegen kunnen vallen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:15 schreef Loverboii het volgende:
Joost mag dan wel uitgesloten van het ESF zijn, hij zit sowieso in het hart van alle Nederlanders
Kickboksen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
Wat is er mis met een handgemeen. Handgemenen zijn een eeuwenoud middel van conflictbeslechting en daar is niks mis mee, tenzij je een douchebag bent. Handgemeen klinkt meer als iemand een duwtje geven dan iemand knockout slaan. Ik weet wel dat mensen rond het ESF snel in hun latexwieken geschoten zijn, maar een beetje incasseren moet je wel kunnen als kerel.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:11 schreef Cilantro het volgende:
Zingen over "we zijn allemaal mensen" en dan journalisten gaan meppen
Oké shlomoquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:20 schreef havanagila het volgende:
Waarom doet iedereen alsof dit een ijzerstek liedje met geniale zanger is?
Ja goed plan, collega Pino is immers al ter plaatsequote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:18 schreef PotjeSambal het volgende:
Kunnen Bert en Ernie geen persconferentie geven om licht op de zaak te schijnen?
Het is wel een pakkend meezingliedje. Op zich perfect voor voor dit vreselijke festival.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:20 schreef havanagila het volgende:
Waarom doet iedereen alsof dit een ijzerstek liedje met geniale zanger is?
Zeker als je iets zegt over de overleden ouders van iemandquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:20 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Wat is er mis met een handgemeen. Handgemenen zijn een eeuwenoud middel van conflictbeslechting en daar is niks mis mee, tenzij je een douchebag bent. Handgemeen klinkt meer als iemand een duwtje geven dan iemand knockout slaan. Ik weet wel dat mensen rond het ESF snel in hun latexwieken geschoten zijn, maar een beetje incasseren moet je wel kunnen als kerel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |