Viel uiteindelijk best mee voor zo'n mega evenement.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:10 schreef 111210 het volgende:
[..]
Weet je wel wat dat circus de belastingbetaler kost
https://www.rtl.nl/econom(...)stival-s10-eurovisiequote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:10 schreef 111210 het volgende:
[..]
Weet je wel wat dat circus de belastingbetaler kost
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:43 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/econom(...)stival-s10-eurovisie
250k
Dus die Joost Klein slaat voor 250k die kerel van de pers op zijn bek, doei deelname.
Nee de vraag was 'wat het circus de belastingbetaler kost'. Organiseren is wat anders dan meedoen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:52 schreef FvanS het volgende:
[..]De vraag was wat het organiseren kost. Dat is wel wat meer dan 250K
In 2021 deden wij dat, tijdens corona weliswaar. Maar dat kost toch wel zo'n 15 miljoen.
Misschien de OP eens lezenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:54 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Nee de vraag was 'wat het circus de belastingbetaler kost'. Organiseren is wat anders dan meedoen.
Omdat wij niet organiseren, maar meedoen, heb ik gezocht wat deelname aan het ESF kost.
Dat is 250.000 euro.
Australië mag van de regelementen het Songfestival niet organiseren, aangezien de starttijd van het Songfestival altijd 19:00 UTC is. In Sidney (UTC+10) is het dan 5:00.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:04 schreef Danny het volgende:
Weet niet of Israël het zou gaan hosten, en of de organisatie dat sowieso zou toestaan ivm de veiligheid. Wie dan wel? Geen idee. Zou in principe elk land kunnen zijn dat er zin in heeft. Ik zeg, laat Australië het een keer doen
Dan staan ze maar wat vroeger op.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:02 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Australië mag van de regelementen het Songfestival niet organiseren, aangezien de starttijd van het Songfestival altijd 19:00 UTC is. In Sidney (UTC+10) is het dan 5:00.
Israël is een uiterst homovriendelijk land.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:33 schreef matigeuser het volgende:
Alsof homo's ooit op Israël gaan stemmen... Gaat niet gebeuren dus.
Onder welke steen lig jij? Israël is bijkans homovriendelijker dan Nederland.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:33 schreef matigeuser het volgende:
Ja dat wel. En palestijnen nou niet bepaald. Toch heb ik het idee dat de LGBHT gemeenschap voornamelijk pro Palestina is, want ook 'underdog' en 'onderdrukt'. Correct me if I am wrong.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:27 schreef Andromache het volgende:
[..]
Onder welke steen lig jij? Israël is bijkans homovriendelijker dan Nederland.
Nee, dat klopt ook, en daarom is het zo bizar en debiel.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:09 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Ja dat wel. En palestijnen nou niet bepaald. Toch heb ik het idee dat de LGBHT gemeenschap voornamelijk pro Palestina is, want ook 'underdog' en 'onderdrukt'. Correct me if I am wrong.
Ben je dan ook mooi klaar mee, niet winnen maar toch dat tyfusdure evenement moeten organiserenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:17 schreef Ann-Lynn het volgende:
De runner-up lijkt me, Zwitserland of Kroatie dus.
Niet te vergelijken met Nederland. In tel aviv kan het wel, maar in jerusalem kan je echt niet hand in hand met je vriend gaan lopen. En zo in meer delen van Israël niet dan wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Israël is een uiterst homovriendelijk land.
Die indruk heb ik ook, lijkt me opzich wel grappig dat Israël wint. Ik maak me er niet druk om, de "free Palestina" / ESF liefhebbers (grote deels zelfde groep) des te meer.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:09 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Ja dat wel. En palestijnen nou niet bepaald. Toch heb ik het idee dat de LGBHT gemeenschap voornamelijk pro Palestina is, want ook 'underdog' en 'onderdrukt'. Correct me if I am wrong.
LOL:quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:27 schreef Andromache het volgende:
[..]
https://www.vice.com/en/a(...)orking-as-informantsquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:27 schreef Andromache het volgende:
[..]
bron?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:52 schreef FvanS het volgende:
[..]De vraag was wat het organiseren kost. Dat is wel wat meer dan 250K
In 2021 deden wij dat, tijdens corona weliswaar. Maar dat kost toch wel zo'n 15 miljoen.
vraag dat aan Dana Internationalquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:33 schreef matigeuser het volgende:
ESF 2022 gemist?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:04 schreef Cirilico het volgende:
Als Israël wint ben ik voor een boycot. De winst is dan namelijk 100% politiek.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Die winst was ook 100% politiek. Dus waarom kijk je nog?
https://nos.nl/artikel/24(...)ook-minder-inkomstenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:05 schreef Danny het volgende:
[..]
bron?
[..]
vraag dat aan Dana International
Waarom het Songfestival in zo'n controversiële stad organiseren? Het Songfestival wordt toch ook niet in Sebastopol georganiseerd?quote:
Louter Westerse propaganda mijn bestequote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Israël is een uiterst homovriendelijk land.
Bedankt, Arabische vriend. Ik geloof je gelijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:23 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Louter Westerse propaganda mijn beste
Misschien moet je eens opzoeken wat kabinetsleden daar die net zo religieus zijn als de SGP hebben gezegd over mensen met een andere seksualiteit of seksuele voorkeur.
En welke sancties staan er precies in Israël op homoseksualiteit?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:23 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Louter Westerse propaganda mijn beste
Misschien moet je eens opzoeken wat kabinetsleden daar die net zo religieus zijn als de SGP hebben gezegd over mensen met een andere seksualiteit of seksuele voorkeur.
UK was 2de.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:08 schreef FvanS het volgende:
Oekraďne won in 2022 (wat trouwens ook puur politiek was) Toen vond het in 2023 plaats in de UK.
Dus Frankrijk of Duitsland lijkt me wel logisch.
Er is geen verbod. Wel kan je in Israel niet trouwen met iemand van hetzelfde geslachtquote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En welke sancties staan er precies in Israël op homoseksualiteit?
Goh hee, wat een hel voor homo's daar. Zo erg dat men er vanuit buurlanden heenvlucht.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:55 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Er is geen verbod. Wel kan je in Israel niet trouwen met iemand van hetzelfde geslacht
Prachtig landquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Goh hee, wat een hel voor homo's daar. Zo erg dat men er vanuit buurlanden heenvlucht.
Er is woede tegen dergelijke uitspraken.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:19 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Prachtig land
https://www.hln.be/buiten(...)n-weigeren~a6686d8c/
Vermoed dat Joost dan nog wel een tweede keer wil gezien zijn liefde voor japanquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:22 schreef Harvest89 het volgende:
Gewoon in Japan hosten,
Dan krijg je van die schattige meisjes in schooluniformen en tentacles op het podium.
De LGTBQ community is het met je eensquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Er is woede tegen dergelijke uitspraken.
Was dat maar op meer plaatsen op de wereld niet?
in 99% van de moslimwereld zouden ze instemmend knikken en dit nieuws de krant niet eens halen, dat er ophef over is en je het overal in het nieuws kunt lezen is juist kenmerkend voor de vrije westerse democratie die Israel is. Tel Aviv heeft een mega grote gay community, denk je nou serieus dat je daar onveilig over straat kunt en veiliger bent in al die Islamitische landen er omheen? Dan ben je echt te sneu.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:19 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Prachtig land
https://www.hln.be/buiten(...)n-weigeren~a6686d8c/
Zo vrij, zo democratisch dat je niet kan trouwen als koppel van hetzelfde geslacht, niet kan demonstreren tegen een regeringsleider die vervolgd wordt en de rechtstaat wordt bedreigd.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:35 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
in 99% van de moslimwereld zouden ze instemmend knikken en dit nieuws de krant niet eens halen, dat er ophef over is en je het overal in het nieuws kunt lezen is juist kenmerkend voor de vrije westerse democratie die Israel is.
Dat is echt niet waar, er waren vorig jaar massale protesten en er zijn dit jaar ook massale protesten in heel het land tegen de regering. En allemaal zonder doden etc, gewoon vreedzaam, als je die protesten tegen de regeringen in de Islamitische landen er even naast legt bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:39 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Zo vrij, zo democratisch dat je niet kan trouwen als koppel van hetzelfde geslacht, niet kan demonstreren tegen een regeringsleider die vervolgd wordt en de rechtstaat wordt bedreigd.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:39 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Zo vrij, zo democratisch dat je niet kan trouwen als koppel van hetzelfde geslacht, niet kan demonstreren tegen een regeringsleider die vervolgd wordt en de rechtstaat wordt bedreigd.
Wat een projectie.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:44 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Dat is echt niet waar, er waren vorig jaar massale protesten en er zijn dit jaar ook massale protesten in heel het land tegen de regering. En allemaal zonder doden etc, gewoon vreedzaam, als je die protesten tegen de regeringen in de Islamitische landen er even naast legt bijvoorbeeld.
Bovendien is Netanyahu aangeklaagd voor corruptie en ook een jarenlange rechtszaak aan zn broek had, zie jij die ayatolah van Iran al aangeklagd worden en in een rechtbank plaatsnemen? Of een van die olie sjeiks in Arabië? Of Erdogan in Turkije? Ik denk dat je verblind wordt door je van jongs af aan gevormde mening, want als je de verschillen echt niet ziet ben je echt niet helemaal goed. En ik wil nog zeggen dat ik de regering daar helemaal niet steun, en veel andere dingen ook niet, maar ik heb wel veel respect voor de enorme dreiging die ze constant hebben en haat van alles en iedereen, en toch gewoon overal als een mini klein landje als westerse democratie je staande houden.
Je gaat echt totaal niet met argumenten in op mijn punt. Als je Israel veroordeelt vanwege homo rechten en vrijheden etc moet je de hele Islamitische wereld er omheen 10 keer harder veroordelen. Dat je dat niet doet, wilt of kunt zegt me al genoeg over uit welke hoek je komt, bedenk je gewoon eens hoe je over de kwestie had gedacht als je in een andere omgeving was opgegroeid, want ik weet helaas precies hoe er in bepaalde groepen vanaf kinds af aan wordt ingeprent welke mening je over Israel moet hebben.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:03 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Wat een projectie.
Ayatollah dit. Feit is Netanyahu wordt vervolgd en heeft zijn ziel verloochend aan extreem-rechts. De rest doet er niet toe. Je hoeft mij echt niet uit te leggen dat Putin de oppositie vervolgd maar whatabouttism de rest van de autocratie verdedigen heeft geen zin.
In de VS hebben neoconservatieven hun zinnen gezet op abortus rechten etc. Moet ik nu schrijven ohhhh maar in het Vaticaan is dit erger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |