Viel uiteindelijk best mee voor zo'n mega evenement.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:10 schreef 111210 het volgende:
[..]
Weet je wel wat dat circus de belastingbetaler kost
https://www.rtl.nl/econom(...)stival-s10-eurovisiequote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:10 schreef 111210 het volgende:
[..]
Weet je wel wat dat circus de belastingbetaler kost
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:43 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/econom(...)stival-s10-eurovisie
250k
Dus die Joost Klein slaat voor 250k die kerel van de pers op zijn bek, doei deelname.
Nee de vraag was 'wat het circus de belastingbetaler kost'. Organiseren is wat anders dan meedoen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:52 schreef FvanS het volgende:
[..]De vraag was wat het organiseren kost. Dat is wel wat meer dan 250K
In 2021 deden wij dat, tijdens corona weliswaar. Maar dat kost toch wel zo'n 15 miljoen.
Misschien de OP eens lezenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:54 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Nee de vraag was 'wat het circus de belastingbetaler kost'. Organiseren is wat anders dan meedoen.
Omdat wij niet organiseren, maar meedoen, heb ik gezocht wat deelname aan het ESF kost.
Dat is 250.000 euro.
Australië mag van de regelementen het Songfestival niet organiseren, aangezien de starttijd van het Songfestival altijd 19:00 UTC is. In Sidney (UTC+10) is het dan 5:00.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:04 schreef Danny het volgende:
Weet niet of Israël het zou gaan hosten, en of de organisatie dat sowieso zou toestaan ivm de veiligheid. Wie dan wel? Geen idee. Zou in principe elk land kunnen zijn dat er zin in heeft. Ik zeg, laat Australië het een keer doen
Dan staan ze maar wat vroeger op.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:02 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Australië mag van de regelementen het Songfestival niet organiseren, aangezien de starttijd van het Songfestival altijd 19:00 UTC is. In Sidney (UTC+10) is het dan 5:00.
Israël is een uiterst homovriendelijk land.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:33 schreef matigeuser het volgende:
Alsof homo's ooit op Israël gaan stemmen... Gaat niet gebeuren dus.
Onder welke steen lig jij? Israël is bijkans homovriendelijker dan Nederland.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:33 schreef matigeuser het volgende:
Ja dat wel. En palestijnen nou niet bepaald. Toch heb ik het idee dat de LGBHT gemeenschap voornamelijk pro Palestina is, want ook 'underdog' en 'onderdrukt'. Correct me if I am wrong.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:27 schreef Andromache het volgende:
[..]
Onder welke steen lig jij? Israël is bijkans homovriendelijker dan Nederland.
Nee, dat klopt ook, en daarom is het zo bizar en debiel.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:09 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Ja dat wel. En palestijnen nou niet bepaald. Toch heb ik het idee dat de LGBHT gemeenschap voornamelijk pro Palestina is, want ook 'underdog' en 'onderdrukt'. Correct me if I am wrong.
Ben je dan ook mooi klaar mee, niet winnen maar toch dat tyfusdure evenement moeten organiserenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:17 schreef Ann-Lynn het volgende:
De runner-up lijkt me, Zwitserland of Kroatie dus.
Niet te vergelijken met Nederland. In tel aviv kan het wel, maar in jerusalem kan je echt niet hand in hand met je vriend gaan lopen. En zo in meer delen van Israël niet dan wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Israël is een uiterst homovriendelijk land.
Die indruk heb ik ook, lijkt me opzich wel grappig dat Israël wint. Ik maak me er niet druk om, de "free Palestina" / ESF liefhebbers (grote deels zelfde groep) des te meer.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:09 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Ja dat wel. En palestijnen nou niet bepaald. Toch heb ik het idee dat de LGBHT gemeenschap voornamelijk pro Palestina is, want ook 'underdog' en 'onderdrukt'. Correct me if I am wrong.
LOL:quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:27 schreef Andromache het volgende:
[..]
https://www.vice.com/en/a(...)orking-as-informantsquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:27 schreef Andromache het volgende:
[..]
bron?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:52 schreef FvanS het volgende:
[..]De vraag was wat het organiseren kost. Dat is wel wat meer dan 250K
In 2021 deden wij dat, tijdens corona weliswaar. Maar dat kost toch wel zo'n 15 miljoen.
vraag dat aan Dana Internationalquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:33 schreef matigeuser het volgende:
ESF 2022 gemist?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:04 schreef Cirilico het volgende:
Als Israël wint ben ik voor een boycot. De winst is dan namelijk 100% politiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |