Heel wat anders dan het warme WLR badquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat heb je het ook wel over het puikje van de zalm.
Ik keur het niet goed maar begrijp Joost welquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:06 schreef Danny het volgende:
Roddelpraat (jaja, ik weet) zegt dat Klein iemand zou hebben geslagen. Een israelische reporter die de dood van Klein's ouders belachelijk zou hebben gemaakt.
https://www.roddelpraat.n(...)lein-iemand-geslagen
Mooi compliment om te krijgenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan werk ik en mijn gewaardeerde collega @:Nattekat wel heel hard elk F1 weekend.
Kan via SBS9quote:
Zeker! De tijdstraffen en strafpunten vliegen ons om de oren.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan werk ik en mijn gewaardeerde collega @:Nattekat wel heel hard elk F1 weekend.
Los van bij wie de schuld ligt als dit t is: je hoeft niet in n fysieke confrontatie met n fotograaf te belanden zelfs als de fotograaf iets doet wat jij niet leuk vindtquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:17 schreef kilon het volgende:
De fysieke confrontatie met een fotograaf is in ieder geval wel het hardnekkigste gerucht. Dan is nu de vraag wat daar precies is gebeurt. Ligt de schuld bij de fotograaf? Bij Joost? Bij iemand anders van de Nederlandse delegatie? Bij een derde partij?
Het zou me niks verbazen als Joost in ieder geval nu eieren voor zijn geld heeft gekozen en ongeacht de uitkomst van het onderzoek heeft gezegd bekijk het maar.
Maar we wachten nog maar even af.
Oef, toen Hamilton Max eraf ketste in 2021quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Vergeleken met F1 en VBL is het hier heel rustig.
Daarom post ik altijd veel katten gifjesquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zeker! De tijdstraffen en strafpunten vliegen ons om de oren.
En soms de databundel van Nattekat.
Als ONZE Max DSQ'd wordt na een crash met Nissany gaan we ook helemaal los.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Lekker verderborduren op ongefundeerd gespeculeer..quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Los van bij wie de schuld ligt als dit t is: je hoeft niet in n fysieke confrontatie met n fotograaf te belanden zelfs als de fotograaf iets doet wat jij niet leuk vindt
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:19 schreef Koffieplanter het volgende:
F1 en voetbal zijn overigens geen sport.
Correctquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:19 schreef vencodark het volgende:
Trouwens, het hoeft toch niet om Joost zelf te gaan maar eventueel iemand van zijn ploeg?
Erbij modden welquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:19 schreef Koffieplanter het volgende:
F1 en voetbal zijn overigens geen sport.
Niemand zal iets zeggen... want niemand weet nog iets..quote:
Nou dit is inmiddels meer dan gespeculeer hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lekker verderborduren op ongefundeerd gespeculeer..
Klopt ook helemaal. We zullen binnen een uur wel nieuws krijgen uit de persco of via een statement.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Los van bij wie de schuld ligt als dit t is: je hoeft niet in n fysieke confrontatie met n fotograaf te belanden zelfs als de fotograaf iets doet wat jij niet leuk vindt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |