Ja het begon allemaal met die spaghettivreters, beter dat ze haar best doet om het een beetje goed te makenquote:
Er zal vast wel een contract getekend zijn waar "geen zin meer in" afgedekt is.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:15 schreef Ama het volgende:
Vraag mij alleen nog wel af als hij niet gediskwalificeerd wordt of hij zelf nog wel echt veel zin heeft.
Niet zeuren dan moet je maar READY zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:15 schreef heywoodu het volgende:
Jeetje, denk je je even door drie uur aan topics te scrollen...
360 dagen per jaar weten we het hier anders best rustig te houden hoor.quote:
VBL is een warm badquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Vergeleken met F1 en VBL is het hier heel rustig.
Stiekem wilde hij gewoon extra exposure creeeren voor israel zodat de kans groter was dat ze de winst paktquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:15 schreef Ama het volgende:
Vraag mij alleen nog wel af als hij niet gediskwalificeerd wordt of hij zelf nog wel echt veel zin heeft.
Dat heb je het ook wel over het puikje van de zalm.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik kan geen F1 meer kijkenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dan werk ik en mijn gewaardeerde collega @Nattekat wel heel hard elk F1 weekend.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Gezien het laatste, kun je het eerste beter overslaan.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:17 schreef kilon het volgende:
De fysieke confrontatie met een fotograaf is in ieder geval wel het hardnekkigste gerucht. Dan is nu de vraag wat daar precies is gebeurt. Ligt de schuld bij de fotograaf? Bij Joost? Bij iemand anders van de Nederlandse delegatie? Bij een derde partij?
Het zou me niks verbazen als Joost in ieder geval nu eieren voor zijn geld heeft gekozen en ongeacht de uitkomst van het onderzoek heeft gezegd bekijk het maar.
Maar we wachten nog maar even af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |