Max Verstappen natuurlijkquote:
Updates zouden nu echt helpen.quote:
Jouw haat is zijn verdienmodel.quote:
0 want zet straks TV wel aan en bij groot nieuws krijg ik wel een melding van de NOS net als net.quote:
Zijn ex stond gister nog te hakken in de Op1studioquote:
Daar heb je ook wel weer een punt, maar ik kan niet zeggen dat ik dat zelf zou kunnen als iemand dat bij mij deed.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:39 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ja en nee. Ja in de emotie volledig te begrijpen, mits waar. En nee want je vertegenwoordigd Nederland, daar dien je boven te staan.
Ik zou er niet op rekenenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:49 schreef TLC het volgende:
Misschien stappen andere landen ook op uit symphatie voor Joost
Jij was toch zo tegen speculeren? Maar het mag wel als het jou uitkomt? Ga aub wieberen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:35 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Dit, hij is bezweken onder de druk. Reken maar dat hij aan alle kanten is benaderd om een statement te maken.
Ik heb ANP die zijn meestal nog n stukje eerderquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:50 schreef Ama het volgende:
[..]
0 want zet straks TV wel aan en bij groot nieuws krijg ik wel een melding van de NOS net als net.
Dan is het vaak aan te raden om wat te gaan etenquote:
Dan moet het wel waar zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:51 schreef quirina het volgende:
Hoorde net op whatsapp dat Joost iemand inelkaar heeft geslagen omdat die zijn ouders beledigde.
Really? Interessant zeg..quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:51 schreef quirina het volgende:
Hoorde net op whatsapp dat Joost iemand inelkaar heeft geslagen omdat die zijn ouders beledigde.
Dat hangt er toch helemaal vanaf waarvoor hij weggestuurd wordt?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:48 schreef danilel het volgende:
[..]
ik heb ook het gevoel dat als ze joost DQ-en meerdere landen zich bij hem aansluiten en dit nogal flinke consequenties heeft voor de toekomst van het ESF, dus toch een maanlanding maar dan net iets anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |