abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213500267

Transfers 2023/2024
Uit: Jurrien Timber (Arsenal), Edson Álvarez (West Ham United), Calvin Bassey (Fulham), Mohamed Daramy (Stade Reims), Youri Regeer (Twente), Florian Grillitsch (TSG Hoffenheim), Dusan Tadic (Fenerbahce), Kik Pierie (Excelsior), Naci Ünüvar (Twente, verhuur), Youri Baas (NEC, verhuur), Maarten Stekelenburg (einde carrière), Lorenzo Lucca (Pisa, einde verhuur)

In: Josip Sutalo (Dinamo Zagreb), Carlos Forbs (Machester City), Chuba Akpom (Middlesbrough), Benjamin Tahirovic (AS Roma), Diant Ramaj (Eintracht Frankfurt), Anton Gaaei (Viborg FF), Jakov Medic (FC St. Pauli), Branco van den Boomen (Toulouse), Gaston Avila (Antwerp), Borna Sosa (Stuttgart), Sivert Mannsverk (Molde FK) Jordan Henderson (Al-Ettifaq)

Selectie 2023/2024
Keepers: Gerónimo Rulli, Jay Gorter, Diant Ramaj, Remko Pasveer

Verdedigers: Josip Sutalo, Jorrel Hato, Ahmetcan Kaplan, Jakov Medic, Anass Salah-Eddine, Devyne Rensch, Anton Gaaei, Gaston Avila, Borna Sosa, Ar'Jany Martha

Middenvelders: Silvano Vos, Kenneth Taylor, Branco van den Boomen, Benjamin Tahirovic, Steven Berghuis, Kristian Hlynsson, Sivert Mannsverk, Jordan Henderson

Aanvallers: Steven Bergwijn, Carlos Forbs, Amourricho van Axel Dongen, Brian Brobbey, Chuba Akpom, Mika Godts, Georges Mikautadze

SPOILER: Wedstrijdschema Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

https://www.facebook.com/(...)et=a.826131572213704

:T
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_213500591
Ajax die met Brabantse kunst op het shirt rond gaat lopen :') _O-
pi_213501525
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 17:22 schreef UedaMANIA het volgende:
Ajax die met Brabantse kunst op het shirt rond gaat lopen :') _O-
EIndhovens (nuenen)
pi_213501533
twitter
pi_213501680
Misschien kan een mod als het wellicht eventueel een keertje uitkomt weer eens wat doen tegen het getroll in dit topic. Als het uitkomt he. Misschien.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 10 mei 2024 @ 19:34:57 #6
406785 kloon_bassie
Allemaal Maggies!
pi_213503311
Wat een kul toch weer. Het shirt lijkt er misschien een heel klein beetje op, meer ook niet. Alle ophef is misschien goed voor de shirtverkoop.

Toch nog even happen:
Nuenen hoort niet eens bij gemeente Eindhoven. Van Gogh woonde eerder in Amsterdam dan in Nuenen. Als supporter van RBC of Willem 2 zou je hier nog een punt van kunnen maken. Of van PSG want Van Gogh woonde zelfs langer in Parijs dan in Nuenen…
pi_213509707
Doet me vooral denken aan dat foeilelijke palingshirt van Volendam. En de connectie met Van Gogh slaat natuurlijk ook als een lul op een slagroomtaart. Maargoed, ze zullen er well een leuk marketingplannetje voor hebben liggen en als het geld /bekendheid oplevert, waarom niet. Ze zullen wel hopen op de toeristen/dagjesmensen voor verdere verspreiding vaan het merk. Verder lekker rullefant hoe zo’n reserveshirtje er uit ziet toch. Dat Regenboogshirtje testbeeldshirt van PSV is ook geen gezicht.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_213509715
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 18:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Misschien kan een mod als het wellicht eventueel een keertje uitkomt weer eens wat doen tegen het getroll in dit topic. Als het uitkomt he. Misschien.
Misschien moet Ajax beginnen met een echte trainer aanstellen, dan kan er wat minder gek gedaan worden in dit topic
pi_213510174
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 19:34 schreef kloon_bassie het volgende:
Wat een kul toch weer. Het shirt lijkt er misschien een heel klein beetje op, meer ook niet. Alle ophef is misschien goed voor de shirtverkoop.

Toch nog even happen:
Nuenen hoort niet eens bij gemeente Eindhoven. Van Gogh woonde eerder in Amsterdam dan in Nuenen. Als supporter van RBC of Willem 2 zou je hier nog een punt van kunnen maken. Of van PSG want Van Gogh woonde zelfs langer in Parijs dan in Nuenen…
Nuenen hoort inderdaad niet bij Eindhoven.

Maar van Gogh heeft heel wat langer in Brabant gewoond dan in Amsterdam. Zundert (waar hij geboren is), Tilburg, Nuenen.

En Parijs. Daar woonde hij trouwens even lang als in Nuenen (net geen twee jaar) dus dat feitje van je klopt ook niet echt. Hij schilderde daar wel Starry Night, dus daar heb je een punt. Sowieso was hij in Parijs ontzettend productief qua aantallen schilderijen. In Nuenen ook, maar in Parijs schilderde hij bizar veel.

En over het shirt, ik vind het bijna net zo lelijk als het testbeeldshirt van PSV, maar ook hier is PSV de winnaar dit jaar.
pi_213510481
Lekker boeiend waar van Gogh heeft gewoond. Waar mensen zich druk om maken…

Veel interessanter is het aantrekken van een nieuwe trainer. Dit zou uiterlijk voor 1 juni gaan gebeuren. Echter liggen de opties niet bepaald voor het oprapen na het afhaken van Potter.

Ik zou graag ook wel wat meer body in de technische staf willen zien buiten de trainer. Een paar sterke performance en conditie coaches, zorgen voor hogere intensiteit en het creëeren van saamhorigheid. Ik denk dat het bouwen van een topsport klimaat weer bovenaan moet komen te staan. Ik heb het idee dat de laatste twee jaar hier totaal geen aandacht voor is. Zet er nog een paar oud profs bij voor de techniek/inzicht en ervaring.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 09:22:41 #11
406785 kloon_bassie
Allemaal Maggies!
pi_213510686
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 08:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Nuenen hoort inderdaad niet bij Eindhoven.

Maar van Gogh heeft heel wat langer in Brabant gewoond dan in Amsterdam. Zundert (waar hij geboren is), Tilburg, Nuenen.

En Parijs. Daar woonde hij trouwens even lang als in Nuenen (net geen twee jaar) dus dat feitje van je klopt ook niet echt. Hij schilderde daar wel Starry Night, dus daar heb je een punt. Sowieso was hij in Parijs ontzettend productief qua aantallen schilderijen. In Nuenen ook, maar in Parijs schilderde hij bizar veel.

En over het shirt, ik vind het bijna net zo lelijk als het testbeeldshirt van PSV, maar ook hier is PSV de winnaar dit jaar.
Off-Topic maar ik word niet graag beticht van foute feiten: Van Gogh woonde 3x in Parijs, in totaal toch echt langer dan in Nuenen.

Nuenen ligt dichtbij Eindhoven maar de plaatsen waar hij langer gewoond heeft in Brabant liggen dichter bij Roosendaal en Tilburg. Die PSV-ers die bijdehand doen over ‘Eindhovenaar’ Van Gogh kunnen beter opzouten.
pi_213510836
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 09:22 schreef kloon_bassie het volgende:

[..]
Off-Topic maar ik word niet graag beticht van foute feiten: Van Gogh woonde 3x in Parijs, in totaal toch echt langer dan in Nuenen.

Nuenen ligt dichtbij Eindhoven maar de plaatsen waar hij langer gewoond heeft in Brabant liggen dichter bij Roosendaal en Tilburg. Die PSV-ers die bijdehand doen over ‘Eindhovenaar’ Van Gogh kunnen beter opzouten.
Van Gogh was inderdaad alles behalve een Eindhovenaar. Er zijn heel veel plekken die hem claimen, maar feit is dat hij een nomadenbestaan leefde. Je kunt alleen stellen dat hij in Zundert is geboren, als Brabander.

En over Parijs: hij woonde een groot deel van die tijd buiten Parijs. In dorpjes die net zo weinig met Parijs te maken hebben dan Nuenen met Eindhoven. Uiteindelijk zal het verschil tussen Nuenen of Parijs in ieder geval minimaal zijn.

Maar inderdaad, off-topic en ook irrelevant. Het blijft een mooi schilderij en een lelijk shirt.
  FOK!fotograaf zaterdag 11 mei 2024 @ 09:50:49 #13
364681 over_hedge
pi_213511137
Gaat het nou weer over van Gogh.Omdat een shirtje er een heel klein beetje op lijkt omdat het alle 2 blauw met vlekken is. Het is wat
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 09:53:00 #14
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_213511176
Peak VBL wel. Discussiëren over waar Van Gogh heeft gewoond op basis van je clubvoorkeur

Gelachen boys
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 11 mei 2024 @ 09:55:19 #15
131800 Tarado
capô de fusca
pi_213511213
Wat een drukte weer om niks, maar het is Ajax hè, daar houdt iedereen van, niet mijn type shirt overigens, ik vind eenvoudiger mooier.
pi_213511673
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 09:53 schreef Caland het volgende:
Peak VBL wel. Discussiëren over waar Van Gogh heeft gewoond op basis van je clubvoorkeur

Gelachen boys
PSG is gewoon een aidsclub.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 11:03:12 #17
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_213512319
Ja leuk, maar hebben we al een nieuwe trainer? :')
pi_213513408
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 11:03 schreef Wertha het volgende:
Ja leuk, maar hebben we al een nieuwe trainer? :')
Het is nu wachten op een 'nee' van Farioli zodat Ajax naar nummer 3 op de lijst kan.

Tegen de tijd dat ze bij Pascal Janssen (nummer 8 op de lijst) uitkomen wordt het spannend.

Geef het nog een maandje of twee. Trust the process.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 12:06:26 #19
131800 Tarado
capô de fusca
pi_213513495
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 12:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Het is nu wachten op een 'nee' van Farioli zodat Ajax naar nummer 3 op de lijst kan.

Tegen de tijd dat ze bij Pascal Janssen (nummer 8 op de lijst) uitkomen wordt het spannend.

Geef het nog een maandje of twee. Trust the process.
Ik vraag me ook wel af hoe serieus dat is, ik vond Potter al wat vergezocht maar ook wel wat in de pers gepusht door zijn zaakwaarnemer en Farioli ken ik verder niet maar schijnt nog CL te kunnen halen, mocht dat lukken zie ik die ook niet komen.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 12:24:32 #20
406785 kloon_bassie
Allemaal Maggies!
pi_213513925
Let Alex cook!
  zaterdag 11 mei 2024 @ 12:26:12 #21
131800 Tarado
capô de fusca
pi_213513987
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 12:24 schreef kloon_bassie het volgende:
Let Alex cook!
Ik vind het wel wat lang pruttelen.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 19:18:18 #22
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_213521130
twitter

Kunnen zich voor de zoveelste keer niet gedragen bij een wedstrijd tussen kinderen. Wat een treurige vereniging.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_213521629
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 19:18 schreef Caland het volgende:
[ x ]

Kunnen zich voor de zoveelste keer niet gedragen bij een wedstrijd tussen kinderen. Wat een treurige vereniging.
AZ is ook een kutclub. Volledig terecht.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 19:43:07 #24
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_213521650
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 19:18 schreef Caland het volgende:
[ x ]

Ach ja, ze zitten er altijd tussen. Niet te druk om maken
pi_213521662
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 09:53 schreef Caland het volgende:

Gelachen boys
Denk dat Emmen ook nog een claim heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')