quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, niet gezien. Waar ken je hem van, heeft hij jou ook opgelicht?
Nee hij had ook een klaverjasclub in de buurt en die kwamen elke dinsdag samen in het dartcafé waar ik ook vaak kwam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En inderdaad.
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:25 schreef Strani het volgende:
Heeft iemand hier toevallig de uitzending van Kees van der Spek gezien van een paar dagen geleden? Was hier in de omgeving en ik ken de man (de oplichter in dit geval) ook wel vaag.Ja, heb ik gezien. Die gast in Spanje heeft zich dus verhangen? Inderdaad heftigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edensnator over 'n out
Ja, inmiddels van twee verschillende vrienden/kennissen gehoord.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:29 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Ja, heb ik gezien. Die gast in Spanje heeft zich dus verhangen? Inderdaad heftig
Da's net als Radio 2 die Cornald probeert te bellen "ja hoi ik neem niet op want ik weet toch niks"quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij bent aan de beurt om een persco te geven
Doe ik ook als m'n manager belt.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:30 schreef Moira het volgende:
[..]
Da's net als Radio 2 die Cornald probeert te bellen "ja hoi ik neem niet op want ik weet toch niks"
Ja maar dat zal niet hier over gaan. Wat het ook is, vrij slechte timing qua marketing.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:31 schreef Nattekat het volgende:
Zangeres van Malta heeft wel nieuws over 10 minuten.
Ik las net ergens om 20:00 uur maar bronnen vind ik niet. Ik denk dat er elk moment iets naar buiten kan komen. Over een uur begint de jury rhearsal alquote:
Denk ik ook. Anders gigantisch onsmakelijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dat zal niet hier over gaan. Wat het ook is, vrij slechte timing qua marketing.
Ik lees het nu ookquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:35 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik las net ergens om 20:00 uur maar bronnen vind ik niet. Ik denk dat er elk moment iets naar buiten kan komen. Over een uur begint de jury rhearsal al
Om even met de woorden van Sabrina Carpenter te spreken:quote:
Sabrina Carpenterquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Om even met de woorden van Sabrina Carpenter te spreken:
"my give a fucks are on vacation"
Ik ben vorig jaar met dochter naar haar concert in de Melkweg geweest en dat was zó leukquote:
Jij was tenminste nog ergens en deed wat met je leven, ik zit al vanaf 14u aan mijn laptop gekluisterd als een debielquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:58 schreef Arizona het volgende:
Dit duurt allemaal best lang. Understatement van het jaar![]()
Ik liep vanmiddag bij Ikea (hoe toepasselijk) en ik zat al de hele tijd op mijn mobiel te loeren. En nu weten we nog steeds niks
.
Ohquote:
Ja, wat heb je gekookt?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
Even gekookt, wat weten we inmiddels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |