Crazy Frog ripoff 0 pointsquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:07 schreef Evangelion het volgende:
mood:
There's no going back (Woah)
My presence fades to black (Woah)
Yeah, there's no going back (Woah)
My anxiety attacks (Woah)
Rim-tim, tagi-digi, dim-tim, tagi-digi-dim
Vertel Eddy dan maar niks over die groene ballen, dat wordt weer een schuine grap..quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Euh, gewoon https://www.nporadio2.nl/
Het werd net aangekondigd door Eddy Keur…
Zou hij expres iets geflikt hebben marketingstrategie genotquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:07 schreef TLC het volgende:
Als Joost DQF zou zijn was dat nu ook allang naar buiten gebracht lijkt me zo
Is het daar niet een beetje vroeg voor? ;-)quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ook, dan kan ik rustig gaan koken.
Nee.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zou hij expres iets geflikt hebben marketingstrategie genot
Als dat zo is, dan is dat jammer. Maar dan is het maar zo. Wat er gaande is, kunnen we nu alleen maar over speculeren. Ik hoop (en denk) dat Joost ondanks alles trouw aan zijn rechtvaardige zelf blijft.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:03 schreef core2duo het volgende:
[..]
Echt zonde, maar mijn mening. Nederland staat al bekend als een principieel land. Denk aan de poppenkast rond het WK voetbal 2022 in Qatar. Veel negatieve media-aandacht.
Rele kans dat we het morgen op het Songfestival zonder het Nederlandse optreden moeten doen. Hopelijk komt er snel duidelijkheid.
Ik denk dat de boodschap nog even goed verpakt moet worden, want dit gaat een hoop ophef veroorzaken, wat de boodschap ook is…quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:07 schreef TLC het volgende:
Als Joost DQF zou zijn was dat nu ook allang naar buiten gebracht lijkt me zo
Dat kan toch niet Dave, zie wat er gebeurt..quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:08 schreef Dave het volgende:
Ik ben es op vakantie tijdens ESF, meteen de heleboel in de hens, wat nu weer?
Dat weten we dus niet..quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:08 schreef Dave het volgende:
Ik ben es op vakantie tijdens ESF, meteen de heleboel in de hens, wat nu weer?
Maar dit is van vanmiddag, nadat die niet op de repetitie was verschenen en heeft dus helemaal niets te maken met het incident dat nu onderzocht wordt.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:09 schreef Zigsky het volgende:
[ x ]
Ik weet niet, hoor. Dit heb ik vaker zien gebeuren, dit pusherige.
Waar lees je dat hij geschorst is?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat weten we dus niet..
Joost is geschorts, EBU doet onderzoek naar een incident met een "third party (niet Isral) na de semi final gisteren.
Dit is al voorbij gekomen en vond pas plaats na het niet aanwezig zijn van de NL delegatie tijdens de repetitie…quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:09 schreef Zigsky het volgende:
[ x ]
Ik weet niet, hoor. Dit heb ik vaker zien gebeuren, dit pusherige.
Ik krijg er ook een slecht gevoel bijquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:10 schreef Newone82 het volgende:
Dat die geschorst gaat worden is nu wel duidelijk. Jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |