Zweden moet zich schamen dat ze dit toestaan.quote:
Ik ook. Links pakt ook ALLES afquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:49 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Ik had dit jaar voor het eerst willen kijken door joost. Indien hij gediskwalificeerd wordt.... tja dan waarschijnlijk niet...
Jezus, een hele avond om vol te plannen, op deze termijn, de tieves meis, echt ergquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:49 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Ik had dit jaar voor het eerst willen kijken door joost. Indien hij gediskwalificeerd wordt.... tja dan waarschijnlijk niet...
Rafah is ook “slechts een reactie”.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:50 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Trololol... 7 oktober was slechts een reactie.
#TeamJoost want ABBA is kutquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:48 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik hoorde dat hij gezegd zou hebben dat ABBA maar matig is
Dat is het inderdaad best letterlijk als je een zangeres wil dwingen antwoord op te geven waarover ze geen controle heeft linksom of rechtsom omdat ze joods is.quote:
Dit helpt ook niet echt voor het imagoprobleem van Malmöquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zweden moet zich schamen dat ze dit toestaan.
????quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:02 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Jezus, een hele avond om vol te plannen, op deze termijn, de tieves meis, echt erg
Ik krijg gelijk weer flashbacks naar de dam eind vorig jaarquote:
Kinderachtig gelul zeg, zou je boven moeten staan. Mocht iemand echt wat over z'n ouders hebben gezegd, had ik 'm ook op z'n bek getimmerd.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:59 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dit lijkt van na het incident te zijn, volgens mij vraagt de lokale PowNews-journalist namelijk waarom hij er niet was.
[ x ]
Dit is van 2 dagen geleden.
[ x ]
Het twitteraccount zelf is natuurlijk niet neutraal, dus negeer de beschrijvingen. De bijgeleverde beelden en captions zijn wel origineel. Iemand per se willen filmen is niet sjiek te noemen, zeker niet als je het vervolgens triomfantelijk online gooit. Dus er was in ieder geval wel wat haat en nijd achter de schermen.
Er is misschien wel meer, dit kwam op de eerste pagina bij een Google search.
Staan die niet gewoon in de rij bij de KFC?quote:
Vragen waarom ze vraag niet hoeft te beantwoorden is haar wijzen op dat ze joods is en is antisemitisme?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:07 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat is het inderdaad best letterlijk als je een zangeres wil dwingen antwoord op te geven waarover ze geen controle heeft linksom of rechtsom omdat ze joods is?
Maar goed, Nederland zakt steeds verder weg dankzij links die inmiddels zoals vanouds fascisme aanhangt en aanspoort en geen andere kijk of mening nog tolereert.
Dit want buitenlanders pesten (door Israel nu te steunen) lijkt voor veel users heel belangrijk geworden.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:16 schreef Pedroso het volgende:
Misschien een idee om vanaf volgend jaar 2 ESF's te organiseren, 1 voor de Linkermensch en 1 voor de Rechtermensch.
Zou Geert kunnen zingen?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:07 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat is het inderdaad best letterlijk als je een zangeres wil dwingen antwoord op te geven waarover ze geen controle heeft linksom of rechtsom omdat ze joods is.
Maar goed, Nederland zakt steeds verder weg dankzij links die inmiddels zoals vanouds fascisme aanhangt en aanspoort en geen andere kijk of mening nog tolereert.
Welke buitenlanders worden waar en op welke manier 'gepest' door Israël te steunen?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:19 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Dit want buitenlanders pesten (door Israel nu te steunen) lijkt voor veel users heel belangrijk geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |